לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

גסוסה מעייפות


אך עדיין מסוגלת לחוש רעב.

 

קיבלתי מייל מהיריב לפיו עוד שבועיים נגוז לו הפרו שלי. להיות בלי פרו זה המקבילה הוירטואלית של לעבור לרמת עמידר, מה שאומר שאני אתחיל להסתובב עם שק יוטה, אולר קפיצי ובוץ בשיער תוך מילמולי "אצלנו מתחת לקו העוני אין תאריכון מצד שמאל". משפיל.

אם איש מקוראי הנדיבים לא יעשה מערוף אאלץ להתמקח. יריב - עם כל הכבוד לתאריכון, המקסימום שאני מוכנה זה שנסגור על עשרים שקל וקישורים לנושא החם.

 

 היום סוף סוף הייתי בסופר ומילאתי קצת את מקרר הנרבוזה שלי. עשיתי משלוח אז התפרעתי על ארגזי מים ושמיניית דיאט קולה. קניתי לראשונה בחיי גם תריסר ביצי חופש, מה שהופך אותי להיפית ממועצת הלולים. עכשיו רק נותר לי להבין מה כבר יש לי לעשות עם תריסר ביצים (בהנחה ששרוני לא תבוא להכין לי עוגה).

בא לי שרימפ.

 

חברה שלי ושל הביולוגית ילדה תינוקת ומחר ניסע להכיר אותה. סיכמנו שהם יסתכלו על התינוקת בזמן שאני אקח האלופה בוי או די ואהרהר בסושי, מה שיגרום לו בתוקף הטלקינזיס שלי להגיע ישר לצלחתי (זה עבד כבר כמה פעמים, רק על הווסאבי קשה לי להשתלט, הוא לא מגיע בצורת פרח קטן כמו שאני רוצה אלא מרוח כזה על הג'ינג'ר).

 

לא הייתי בארומה די הרבה זמן ונראה לי שאני חווה יסורי גמילה. תמיד חשדתי שהם שמים חומרים ממכרים בירקות שלהם, מה שמוכיח שוב שהסימפסונס לא היו סתם פרנואידים (טומאקו!). אני מעדיפה להוריד כמה שיותר גורמי תלות לאחרונה, כך שאם לפני חודש הייתי  מתחמקת מהעבודה ויושבת לי בפנאן על אייס ארומה דיאט וסיגריה, היום אני מתחמקת מהעבודה.

 

אני והביולוגית היינו בclerks2 שהיה מגניב לאללה וסיפרתי עליו קצת אצלה.

אצלי יש עוד סקר חשוב לאחר כשלון דונה – ג'קי וגם פרק המופת השבועי של "האוס".

 

זהו לבינתיים. צפוי שבוע גרזני עם פריקסה, חתונה ברברית, והבחור כמובן (אני מסרבת להתקבע על ניק לבינתיים, זה חש לי ליהיא לפיד) שנאלץ לאכול אתמול ארוחה איומה מעשה ידי.

 

 

אז בשמחות

 

שלכם,

ללא חשש טבל ושביעית,

ש.

נכתב על ידי , 28/8/2006 05:16  
170 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Fucking Klara ב-2/9/2006 15:47



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)