לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

סיגרור


 

שוב הגשם

יצירתן הנצחית והמרגשת של האחיות דווקא לא הייתה בפלייליסט שלי אתמול בזמן הסופה אלא הגרסה של קייט בוש ל"רוקט מן" (שמנצחת אפילו את זו של סטואי גריפין שכבר הבאתי פה פעם). איי ת'ינק איטס גונה בי א לונג לונג טיים – בום! ברקים ורעמים, רעמים וברקים. כיף חיים לי היושבת בבית עם כוס נס חם, באסה להולכי הרגל, ואיזה מסכנים החיילים ששוכבים עכשיו בבוץ.

אין לי בעיה עם אף עונה כל עוד יש לי עבורה מספיק בגדים אופנתיים שעולים עליי. אני לא מהנכנסים לדיכאון עקב שבר ענן וגם לא טורחת להעסיק את מוחי הקט בלחות התל אביבית. החורף יגיע, סבון בריח חלב ודבש יחליף את ריח פירות היער, מרקים חמים במקום דיאט אייס ארומה, גיל 27 מסעיר במקום 26 שעיר.

 

היום הלכתי לקניון איילון חדורת אמביציה וממוקדת מטרה – לקנות מתנה לבחור וחבריו שעברו דירה. תיכננתי משהו מושקע כזה ויפה גם, אבל אז עשיתי טעות גורלית, נכנסתי לפול אנד בר והתאהבתי בתיק. הוא סרוג וחורפי בצבעי ירוק לבן חום, נראה כאילו עשו אותו מחצאית של סבתות ואני אוהבת אותו אנושות. האמת שלא ממש הייתה לי ברירה, כל אחת צריכה תיק אחד לתחילת החורף, לפני העוד שניים של הגשמים. וזה גם לא שחיתות של מגפיים או ג'ינס, כולה תיק.

אז קניתי מתנה קצת יותר סמלית, אבל אני בטוחה שאישה מאושרת, יפה ומסופקת זו מתנה הגדולה ביותר שהוא יכול לקבל.

 

 

אחותי כלה

שבוע שעבר הייתי אצל שרוני. כרגיל הבירה קידמה את פניי במבט מטורף. מזמן כבר הגעתי למסקנה שיותר מיומיים שם ואני חוטפת סינדרום ירושלים, גם ככה חצי מהחיים אני בטוחה שאני המשיח וזה עוד ברמת גן גבול בני ברק. בירושלים כרגיל עסקנו בשופינג נמרץ של משקפי שמש ודיסקים, והפעם עם תוספת קלה – בחרנו לשרוני טבעת. הבנזוג פופ'ד דה קווסצ'ן. דונט הולד יור קולולושים.

מזל טוב נשמתי – מגיע לך, יפה לך שמח ואני אוהבת מלא. 

 

 

שלוש נשים

עדיין לא יצא לי לראות את מה שמשווק כסדרת המופת החדשה של HBO "אהבה גדולה" על המורמוני ושלושת נשותיו. אני מניחה שבגלל שהסדרה באה מבית טוב היא תהיה לא רעה בפני עצמה, אם כי הנושא מעט מטריד. אנקדוטה מעניינת – גם אורסון סקוט קארד מורמוני! אבל אני לא יודעת כמה נשים יש לו. אני מרגישה לפעמים מלאת מורמונים, אבל רק לפני מחזור.

העונה ה13 של הישרדות נפתחה יפה, ואתם יכולים לקרוא עליה אצלי בפורום.

 

 

ערב נעים, ניקוצים

 

שלכם,

ערמומית ועגמומית

ש.

נכתב על ידי , 16/10/2006 18:23  
166 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Idiot savant ב-19/10/2006 01:01



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)