לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

פזית הכלבה הזללנית


 

הביקור אצל סבתא היה סביר, היא כבר התאוששה מהמלחמה ומשוויצה ברסיסי הקטיושה בארון הבגדים אותו היא מסרבת לתקן. כהרגלה היא הכינה אוכל והכריחה את כולנו לסגוד לכנרית החדשה שלה, פזית. כל כמה חודשים סבתא שלי דורשת חיית מחמד שאנחנו נאלצים לספק. בגלל שהיא אוהבת רק חיות קטנות, מה שהיא מכנה "גורות", החיות נעלמות באופן מסתורי לאחר חודש חודשיים והיא לוקחת אחת אחרת שגם לה היא קוראת פזית .

(זה היה השם שהיא התחננה בפני הוריי שיעניקו לי והם, תודה לאל, סרבו.)

(כמובן שזו גם הסיבה שכל חיי היא קוראת לי "היא").

לאחר כמה נסיונות קורעי לב עם כלבים וחתולים שלדברי אבי "הלכו לאיבוד" ולדברי אמי "נקברו בחצרבעודם בחיים" עברנו לכנריות ושאר ציפורי קוקטייל קטנות שכנראה לפי הגיון מעוות כלשהו זה פחות נורא להקריב כל ירח מלא לסבתא עשתורת.

סבתא הביעה התעניינות מינורית בעובדה שיש לי חבר, שהתבטאה בשאלה "מאיזה עדה הוא?" ומיד כמובן הוסיפה "לא שזה משנה לי, כל עוד הוא לא תימני" (אף פעם לא הכחשתי שיש בינינו דמיון) וסך הכל היה נראה שהיא סוג של שמחה לראות אותנו, שזה הישג, כי סבתא שלי לא שמחה לראות אף אחד. למעשה היא אמרה שהייתה מעדיפה להיות עיוורת אם היא לא הייתה מפחדת שיבוא פורץ, יבלגן את הבית ואז היא תאבד אוריינטציה ולא תמצא את המקרר (אף פעם לא הכחשתי שיש בינינו דמיון). אבא שלי אומר לה שהיא צריכה להיות יותר אופטימית, אבל היא אומרת שאופטימיזם זה אוטיזם עם יותר מידי אותיות (אף פעם לא הכחשתי וכו').

הנסיעה חזרה למרכז הייתה עליזה ומשעשעת, שזו תגובה רגשית ידועה אצל כל מי שיוצא בחיים מהבית של סבתא שלי ובלוק עשר.

 

חוץ מזה היה שבוע נחמד, הברזתי מרוב השיעורים וELN החתיך הביא לי שזיף בהפסקה.

הייתי ב"השתולים" וב"ליטל מיס סאנשיין", שניהם סרטים מצוינים.

היום הלכתי לחנות ספרים משומשים עם כמה מותחנים זולים אותם החלפתי ב"זמן סגירה" ו"משהו קרה" של הלר ואחרי זה סידרתי את הספרים בבית והתלהבתי מזה שהם מתחילים לקבל צורה של ספרייה אמיתית. אולי המדף הקטן ההוא של ג'יי. קיי רולינג קצת יגרום לאנשים לפקפק בטעם שלי אבל היי, זו עדיין התקדמות.

 השבוע שרוני תבוא אליי שזה תמיד כיף, ונחגוג את אירוסיה כמיטב המסורת (אוכל, שתייה ריכולים).

 

עכשיו אני חייבת לעבוד וללמוד, הזמן קצר והמלאכה בעעעעע

 

שלכם

עסוקה אך מעיקה

ש.

 

נ.ב - החמורוטק ביקשו שאזכיר אותם, ואמרתי למה לא, הם אחלה. מוזמנים להכנס.

נכתב על ידי , 6/11/2006 01:16  
182 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של me ב-13/11/2006 11:56



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)