לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

אני נולדתי, אל המנגינות.


 

לקט הגיגים לילי קצרצר:

 

נינה עברה טסט! מזל טוב ממי, רק תזכרי שהכל יכול לקרות, אין כיוון לרוח.

 


את המשחק נגד קרואטיה הצ'יף בילה בלהתקשר לצרוח על הטלוויזיה החינוכית על כך שהשעון בצד המסך גדול מידי (והוא יבוא לשרוף את רוממה), בלצרוח על השחקנים (אבל לעודד את טוטו תמוז), לקלל את המאמן (קו קו קצ'ו) ולזרוק קשיואים קטנים על המסך תוך צווחות "סבל!!!" מקפיאות דם.

 

אחרי זה ראינו בנות גילמור.

 


תכנית החומש:

 

עוד חודש אני בת 27.

עשרים ושבע.

 

מבחינה סטטיסטית זה הגיל לקריירה, הריון וחתונה. אבל מכיוון שהקריירה שלי בינתיים ממריאה על כנפי נשרים מתים, הריון יהרוס לי את הסטודיו סי, והשנה (כדברי אריק ברמן) חתונה ממש לא בתמונה, במקום כל אלו הכנתי רשימת מתנות, ייתכן ויחולו שינויים, הם יפורסמו (שוב ושוב) ככל שיתקרב המועד:

 

  1. אולסטאר ירוק חאקי.
  2. ארנק  (כמו של שרוני - אדום, מעור ובלי הלו קיטי עליו).
  3. תיק (יפה גדול).
  4. סוודרים (מנגו, זארה, טופ שופ, רנואר, פול אנד בר, דפנה ל.).
  5. חולצות (כנ"ל).
  6. מכנסיים, ג'ינס, מגפיים (אמא התנדבה ומיהרתי להחתים אותה על חוזה קטן ומחייב משפטית).
  7. שמלה או חצאית.
  8. מעיל (אני יורה פה באוויר, אני יודעת).
  9. תכשיטי פלסטיק מדיווה.

חוצמזה תכניותיי לשבוע היומולדת הן: יום כיף של שופינג פלוס טיפוח עם אמא, יומיים באיזה צימר, חגיגות עם חברים, טלוויזיה, יום בלונה פארק, שינה וקולנוע.

 

 מטרותיי לשנה זו מרקיעות שחקים:

  1. להחליף עבודה. אמנם בינתיים קורות החיים שלי משמשים כנראה לניגוב ישבן אצילי זה או אחר, אבל כמו שאבא שלי אומר "בסוף מישהו ישכור אותך, כן?".
  2. לסיים את התואר (להנהן באמפתיה ואז לצחוק).
  3. לעבור דירה. אם אני והבחור נשרוד אז יחד ואם נמות בדרך אז שותפ\ה\צ. לגור עם שותף קוסם לי כמו שעשועים אנאליים עם חצב (או צב, או ערצב, או קצב), אבל הארנק שלי, ממש כמו יוסי אזולאי, בוכה בלילות.

 

זהו, אני הולכת לעשן ולנשנש סוכריות ג'לי

אני מקווה ששבוע הבא יהיה לי זמן וחשק לכתוב פוסט אמיתי, אבל בלי נדר.

 

שלכם,

מפהקת ומתפנקת

ש.

 

נכתב על ידי , 17/11/2006 02:31  
141 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלומה ב-25/11/2006 22:52



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)