לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

איף2


 

חרא שבוע. בתחילתו התייחסו אליי לא כל כך יפה, לא משנה מה ומי, אבל במקום להגיד לאנשים מסוימים ללכת להזדיין הבלגתי והייתי מנומסת, שזה מאוד לא מספק. בפעם הבאה אני אלך עם האינסטינקטים שלי, אולי זה לא חכם אבל לפחות אני לא ארגיש כמו תימנייה בארומה.

כמובן שהתקשרתי מיד לבכות לאמא, שאחרי שהאזינה ליבבותיי אמרה "על זה את מעירה אותי? כבר חשבתי שבני סלע"  היא עודדה אותי איזה חצי שעה וגם הבטיחה לי בגדים.

בכל מקרה היה לילה לא קל, אבל למזלי יש לי זכרון נדיף יותר מגז מדמיע בעין של יונה (אל תשאלו) ככה שבבוקר קמתי עליצה ורעננה עם שיר ישן בלב (shivers של ניק קייב בקאבר של המכשפות)  שהתפוגג לעת ערב, כשהייתי עם הביולוגית בסרט "הילדים של מחר", סרט מדכא עד עפר, ולא רק בגלל שהוא בכיכובם של  קלייב אוון וג'וליאן מור ו -

 (ספויילר שצריך להדגיש)ג'וליאן מור מתפגרת אחרי עשר דקות, מה שמשאיר אותו בכיכובו של קלייב אוון בלבד, כש"בכיכובו" ו"קלייב אוון" זה עדיין לא ממש משתלב, לא משנה כמה הוא חתיך ועם מבטא שקוטי.   

אלא גם בגלל שכולו מלא בקדרות ואפרוריות ששואבת ממך את חדוות החיים באופן סוהרסני למדי.

אני בטוחה שבוראט יהיה יותר שמח.

 

ביום שישי הייתי אצל ההורים ואכלנו בצהרים חורשף, בטטה קסביה, מז'עלוק ובישבש, שזה בהתאמה ארטישוק ממולא, ארטישוק ירושלמי, סלט פלפלים חריפים וסלט שומר, או תחת שם הקוד הכוללני "אוכל שאמא הביאה מסבתא".

אחרי זה נשכבתי על הספה לכמה דקות במטרה לתת לבטני ההומה להרגע מכל חורשף האקליפטוס שתקעתי, ונרדמתי עד הערב. האמת שהייתי ממשיכה לישון בכיף  אבל חנה לאסלו העירה אותי בצרחות, מסתבר שהיא קיבלה תכנית טלוויזיה משל עצמה בה היא גם שרה. אין לי בעיה כללית עם לאסלו, ב"השיר שלנו" היא אפילו הצחיקה אותי כמה פעמים, אבל משם ועד לתת לה ולבדיחות הקרש שלה על רומנים תכנית טלוויזיה המרחק גדול (ובכל זאת, היה נחמד לראות את פניה המכורכמים של אפרת בוימוולד, כשברגע של חוסר טאקט התחילו לשבח את נינט).

 

סיום מחורבן לשבוע מחורבן -  ארץ נהדרת. למה לאכזב ככה, נורא חיכיתי.

 

בשביל לסיים את הפוסט בנימה אופטימית אני גם אספר שאני עייפה, לא מרגישה טוב, צריכה לקבל מחזור וכשחיכיתי למונית (מינוס שבע מעלות בחוץ או שזו רק אני?) גם בטעות התיישבתי על חשופית.

 

אני דורשת חופש ופינוקים לאלתר וגם מפטרת את כולם (כולם יקבלו פיצויים חוץ מתום).

 

שיקות

מצוננת ומתלוננת

ש.

 

נ.ב - משהו קרה לגלגלץ. אני לא מצליחה לקלוט אותם יותר בעבודה וגם לא אף תחנה נורמלית, כשאני כן מצליחה לתפוס משהו זה או "רדיו קול חי" או תחנות איזוטריות אחרות של ערסים ששמים דברים כמו "חופים" בביצוע מאיה בוסקילה. קיע.

נכתב על ידי , 3/12/2006 04:24  
179 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עלמה7 ב-9/12/2006 16:26



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)