לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

אני רק שאלה


 

אפשר אולי חבר בלי הקטע של הדייטים? כי

 

(יום אחד אני עוד אספר את הסיפור המשעשע על אותו אחד טבעוני וחתיך שלקח אותי למאורת נבטים לשתות משקה אורגאני, אך גילה לחלחלתו שאני נעולה בנעלי עור ומתלהבת ממינק כביתה האובדת של קרואלה דה ויל. באותו רגע התבשרתי בנבזות שמקומי אינו בין שותי העשבים, ומכאן כינויו - נבז חיטה).

 

אני עייפה מזה עוד לפני שהתחלתי.

 


 

ביוטכנולוגיה

הפכתי את כל התיקיות, את כל הספריות הנסתרות. כלום. נמחקה לי היסטוריית הודעות המסנג'ר, עוד מהימים שהייתי חיה רעה ומצ'וטטת.

זו לא טרגדיה, אני יודעת. זה לא שהיה לי שם חומר מרשיע או עדויות שגביתי בסתר. אבל היו לי שם פרידות, ואהבות, שנאות ובדיחות וסודות, חיים שלמים שתועדו בבטחה בינארית ועכשיו קיימים רק כשברירים מסולפים במוחי הסקלרוטי. אולי לא הייתי צריכה להתעלם מההודעה השגרתית על הדסקטופ שלמחשב אין מספיק זיכרונות, אבל מי חשב שהוא יגנוב דווקא את שלי.

 


 

זלעפות

 דווקא בימים בהם אני לא יכולה להתבצר בפוך ויש לי אלף יעדי התרוצצויות, כל אחד אטרקטיבי פחות מהשני, ארובות השמיים נפתחות. כרגיל אני מוצאת עצמי מרוססת על ידי מגוון כלי תחבורה, עם נעליים הידרופיליות, שלוליות על כל צעד ושעל ומטריה שעם כל משב רוח מתהפכת יותר ממשה דץ בסאונה המקומית שנייה לאחר קבלת הגט. למרות שאני חורפילית מוצהרת גידפתי היום את הגשם וייחלתי לבואו של חמסין, על לחותו, גופיותיו ומסריחותו.  

כל זה קרה כמובן לאחר שבבוקר עמלתי שעה ארוכה על ניקוי רצפת המטבח משאריות של קפה פלטיניום שניפצתי בהיסח דעת. מה לעשות, כשאלוהים חילק עדינות, חן, קלילות ונשיות, אני כנראה עמדתי בצד ובעטתי ברוסים. אין לי הסבר אחר לזה שכל דבר שאתרע מזלו להיקלע אל שדה הראייה שלי נידון לכלייה.

 


 

סרט

אני והביולוגית ראינו שבוע שעבר את happy feet, או בתרגום "תזיזו תרגליים". לטעמי, מלבד מספר קטעים עוצרי נשימה האנימציה שם פחות טובה מבסרטים אחרים, אבל את מה שאין לו בטכניקה הוא מביא בסיפור, במסר אחר, בכמה סצינות מטרידות מעט, ובקצב.

זה ללא ספק סרט האנימציה היחיד שלא הייתי בטוחה שהוא ייגמר טוב.

יש שם גם את רובין וויליאמס (שהוא ושערות החזה שלו הם מושא תשוקתי מימים ימימה) בשלושה  תפקידים שונים, ואת יו ג'קמן, שהוא וולברין ובצרוף מקרים מוזר מדבב גם את הדמות הראשית ב"חיים בזרם".

 

 

 

 

לילה טוב

 

שלכם,

מגושמת ומפוטמת

ש.

 

 

 

נכתב על ידי , 26/12/2006 23:39  
182 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן ב-30/12/2006 19:50



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)