לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

חיבוטי נפש משמימים


 

ניווט כושל:

ביומיים האחרונים אני משוטטת ללא הרף בסביבתי החדשה וחוקרת את הסמטאות והרחובות הנפתלים והכמוסים. כמובן שאחרי עשר דקות אני הולכת לאיבוד ומתקשרת בוכה לדודה שמסבירה לי שפשוט הלכתי הפוך על דיזינגוף.

 

טיפוח:

אני מאוד מקפידה לא לבזבז כסף שאין לי, אבל בסוף כל יום מוצאת עצמי בסופר פארם בסנטר מביאה אותה במבצעים. היום קניתי שני סבון נוזלי פלמוליב השני שבעים אחוז (שזה מצויין כי כבר נמאס לי להסתבן עם השמפו של קוקסטא), גלולות ושעווה לכבוד טיפול העשרת אלפים שאני מתככנת ביום רביעי בו לקחתי חופש. ההגיון היה שיום רביעי אני אוכל ללמוד בשקט למבחן שיש לי ביום חמישי, אבל אז קבעתי אלף תכניות מהנות יותר עם חברים ועם שעווה, וכרגיל לא יהיה לי זמן לכלום ואני לא אקבל תואר.

 

נפש מעורערת בגוף רופס:

עדיין לא נרשמתי לחדר כושר וזה נהיה פרוייקט שבכלל לא תכננתי עליו. אני רוצה משהו גדול שלא יכריז פתאום על פשיטת רגל ויעלם עם הכסף של כולם כמו שהיה עם "אבריבודי", שבאופן אירוני המיקום שלו היה הכי נוח לי. ההפתעה היחידה שלי היא שזה קרה לפני שנרשמתי, ולא כמו בדרך כלל – יום אחרי ששילמתי.

אחרי שסיננתי על בסיס מרחק או אתר לא מעוצב מספיק באינטרנט, נשארו שייפ בסנטר ופיור בבן יהודה, אבל שניהם מהז'אנר של "אנחנו כאלה מאגניבים ויש לנו די ג'יי לייב וכולם אצלנו כוסונים וקצוות בואי תלמדי סטריפ דאנס שיעור נסיון חינם" שזה סגנון שמעורר בי אי נוחות. היה לי מאוד נעים בסטודיו סי שהיו בו רק נשים מכל מגזר ועדה והיה בלתי אפשרי לפתח פוזה או להפוך לחצי פיק אפ, אבל הרגשתי ששילמתי יותר ממה שקיבלתי . יש את ג'ימי בסנטר שהוא זול אם לא נרשמים לבריכה, אבל אם נרשמים לבריכה הוא כבר במחיר של הולמס פלייס, ויש בו גם משהו טיפה צפוף לי.

אני אתן לסקר השווקים שלי להמשיך עוד שבוע, אבל בראשון למרץ אני נרשמת ויהי מה.

 

עגמת נפש:

היום קניתי פיתות קלות וגבינה הצהובה הטובה ותכננתי לחנוך את הטוסטר אובן החדש שלנו עם הפיתה פיצה המפורסמת שלי, אבל כשהפעלתי אותו הוא הוציא ריח מפחיד וקצת עשן אז כיביתי מהר. עכשיו קוקס הודיעה לי שהוא תקין ומחמם, אז אולי זה סתם בגלל שזו הייתה הפעם הראשונה, או שהיה בו חתול.

 

בחירתה של ש.:

נורא התלבטתי לפני הכניסה למשמרת אם לקנות בארומה מיצ גזר או לא. ויתרתי ועכשיו אני בקרייבינג מטורף וכבר סגור. בעע.

 

 פיננסים:

הפרו שלי נגמר באמצע מרץ, אבל זה לא רמז.

 מישהו מתנדב? (זה הרמז).

 

 

שלכם,

שעירה ויהירה

ש.

נכתב על ידי , 20/2/2007 00:08  
158 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולמית ב-24/2/2007 10:10



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)