לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

צדקה תציל ממוות


 

אין לי מושג מי התורמ\ת האלמוני\ת האחראי לחידוש הפרו שלי, אבל מי שזה לא יהיה – תודה רבה, אשמח לקבל מייל מזדהה כי אני סקרנית ונרגשת לרוב, ומקדישה לך את כל הפוסטים בחודש הקרוב!

 


חוץ מזה כל השבת כאב לי הראש, אני עומדת לפני מחזור עצבני ולא מצליחה להפסיק לאכול ובו זמנית לחוש בחילה.

בגזרת מעבר הדירה –  חלאס. סיימתי להתלהב. אני כבר לא נדלקת כשאני רואה ארגזים ברחוב ויכולה לחזור לשעמום הממורמר הרגיל והאהוב.

יש טונות של חתיכים ברחוב שלי, ולכולם יש כלב. בהתחשב בעובדה שאני גרה עם שני חתולים שהתחביב שלהם (מלבד לאכול פרחים, לרוץ ולהתנגש בדלת ארבעים פעם רצוף, לעשות לי פסיכו מעבר לוילון האמבטיה באמצע חפיפה, להשתמש בי ובחלקי גופי כמקפצה לאזורים גבוהים יותר ולעשות לי מסאז') הוא להנשיר עליי כמה שיותר שיערות, אני מצליחה לנהל תקשורת עם הכלבים של הבחורים (הם רודפים אחריי עם קצף בפה) וכך אני מקווה שיום אחד חתיך יבקש ממני את הטלפון (מיד אחרי שהוא ילווה אותי למיון לקבל תפרים וזריקה לכלבת, כמובן) ונצעד ביחד אל עבר החופה, השקיעה, המרפאה הוטרינרית להרדים את האמסטף שלו.

 

חוץ מזה בפורים אני מתחפשת למלאך שמנמן וטוב לב, אם יהיה לי כח אני אעשה איפור של פצעים וחבורות ואהיה מלאך שנפל. הביולוגית תהיה מלאכית רעה ושדופה. שתינו נהיה מאוד סקסיות, היא בשחור ואני בלבן, נתיישב על כתפיים של אנשים (ונעשה להם פריצת דיסק) והביולוגית תנסה לשכנע אותם לגנוב וופלים ואני אנסה לשכנע אותם לא לגנוב וופלים, אבל בעצם בזמן שהביולוגית תסיח את דעתם אני אוכל את הוופלים בעצמי! גאון שטני שכמוני.

 

קולטורה:

סרט – "חיים של אחרים". כשמתגברים על הגרמנית ועל האורך – כן, לגמרי, שווה, לא לפספס. השחקן הראשי נראה בול כמו קווין ספייסי מה שהופך את כל העסק לאפילו יותר מחרמן. שטאזי סטייל.

 

ספר – אחרי התחלה צולעת של 50 עמודים ומליון קטילות מאנשים, הצלחתי להכנס ל"עד שאמצא אותך" של אירווינג, וברגע שהגיע השוונג הוא נבלע תוך יומיים, והיה מעולה. אם הוא היה מקצר אותו במאתיים עמודים (עדיין היו נשארים שש מאות, לא לדאוג) ומטיס טיפה את ההתחלה, הוא היה נכנס לרשימת האהובים שלי אצל אירווינג. אבל הוא עדיין שווה, ובדיוק כמו יתר ספריו יש בו את החומרים השמחים שאף פעם לא נמאס מהם – מומים גופניים, אונס, גילוי עריות גברים מנגה ונשים מגיהנום.

 

ההיי לייט הטלויזיוני השבועי – השיר שלנו, הראל נשכב על רימון, מציל את כל חבריו ותודה לאל – מת! אין רגע מתוק כמו הרגע בו נפטרנו מרן בכור הקרצייה. ברגע שהוא יפסיק להופיע גם בתור רוח רפאים אני אהיה רגועה לגמרי.   

 

מוזיקהקרי ומר. ביג כבר המליצו פעם על הפריחה המדהימה, וגם אני אוסיף – איימי ווינהאוס, תעשי לי תינוק מכור לקראק!!1 (וגם כמו כולם גם אני חזק בגרייס קלי).

 

 

שלכם,

מאופקת ומסופקת

ש.

 

נכתב על ידי , 24/2/2007 18:01  
182 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קטן כזה עם שיער ב-3/3/2007 23:12



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)