לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

זריז, זריז!



אני מצטערת על הפיבלוש התכוף אבל מוכרחה לבשר שהציעו לי שני שידוכים. אני מאוד נרגשת כי הרבה זמן לא היה לי דייט ואני לא בטוחה אם אני זוכרת איך מתנהגים. אני עדיין אמורה להציע לשלם בכנות מזויפת או שכבר לא עובדים עם הפרוצדורה הזאתי?

וזה בליינד דייט ממש, כי כל מה שקיבלתי זה שתי תמונות מוחשכות ומואפלות של אחד מהם, וכלום על השני (בניגוד אליי כמובן שמעבירה תמונות גוף קדימה אחורה פלוס פרטים אישיים וטופס מאה ושש). עכשיו אני צריכה לבחור מקום חשוך ולזכור להוריד את הרעלה רק אחרי שני דרינקים. יש לי הרגשה שהפעם זה זה, זאת תהיה האהבה האמיתית שלי, זה יהיה הגבר שירצה אותי באמת, זה האחד שראוי לי. או שניהם, מי יודע, יכול ללכת לי קלף פה.

אבל עדיף לא להעלות ציפיות. באמת, זה לא שכבר הזמנתי שמלה אצל רות חגי מידה שמונה אבל שתתכונן להצר לשש יומיים לפני.


ובחזרה למציאות – נו, בטח לא יצא מזה כלום, אבל אולי לפחות יהיה לי מה לספר. וגם היום יש לי סרט עם הביולוגית ומחר מפגש משמח בנדיקטס אז בכלל לדעתי אני מסודרת, שבוע שמתחיל טוב הוא בעל פוטציאל מרקיע שחקים להמשך מסחרר.


ביום חמישי שרוני ישנה אצלי ובשישי בבוקר הלכנו לסנטר וקנינו ספרים וגם כזה דבר שתולים מהסלולרי עם תלתן ורוד, ופגשנו את דודה  וקוקסטא. אחרי זה ליד הכספומט ראינו את ELN ואת הגוזל וצעקנו שעה "צב! צב! צב!" עד שהוא הסתובב וגררנו אותו לגוצ'ה. שרוני הייתה קצת מאוכזבת מסלט הטונה צרובה אבל כולנו נהנינו מהמיקסים שלנו וקוקסטא בכלל הפליאה עם המנה הקרויה על שמה. בערב היה סיום ארץ נהדרת משובח שבשבילו היה שווה לסבול כל העונה ואחרי זה יורדים בגדול. באמצע היה טלפון שסיננתי ואני לא יודעת ממי, פשוט בדיוק בכיתי כשהעיפו את דוקטור ג'ף והרגשתי שצריך לתת קצת כבוד לאיש המיוחד הזה שהוריד יותר מארבעים וחמישה קילו ולשנייה אחת לא איבד מצניעותו, טוב ליבו והכבוד הבסיסי האנושי הזה שכל כך נדיר למצוא לא רק על המסך הקטן, אלא בחיים בכלל.

לאחר הפרידה והקטע הקטן של "החיים שאחרי התכנית" בו וידאתי שדוקטור ג'ף המשיך להוריד במשקל ועכשיו הוא חתיך ועדיין לא החליף את אשתו הכונפה, התפניתי לחזור ולבדוק את פשרה של אותה שיחה חצופה ממספר שלא זיהיתי, אבל טרח להשאיר הודעה שנשמעה כמו "עגגגאאאבבבבלללל קע צ'כככ שקלחזרי אליי".

תעלומית.

היום הייתי בחדר הכושר והארכתי את האימון בחצי שעה רק כדי להביט בתחת שלי שהופך למשובח מיום ליום, עכשיו אני רק צריכה להפסיק לאכול ואני כוסית על. אני גם קוראת את "הבושם" ולא יכולה להפסיק מרוב שהוא נהדר.



ועקב תלונות החרוזים חוזרים. עמכם הסליחה –


רווקה ומעיקה,

ש. כהן לשושלת מזגנים.





נכתב על ידי , 28/4/2007 17:13  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תום ב-11/5/2007 05:39



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)