לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

סיכום "כוכב נולד 5", פרק אודישנים ראשון, 18 במאי 2007


לא ייאמן, אבל זה הגיע. הביקורות השבועיות על "כוכב נולד" חוזרות, למגינת לבם של רבים, ולשמחתם של בודדים – ש. כהן ותום, ליתר דיוק. כרגיל, הביקורות יתפרסמו בבלוגים של שנינו, כאן וכאן, כשכל פוסט יכלול סיכום של אחת משתי התוכניות השבועיות. הביקורות נכתבות במשותף, ואפשר לקלל את שנינו באופן חופשי בתגובות, בלי קשר לזהות הבלוג שבו הדברים התפרסמו. בשבועות הראשונים המתכונת תהיה חופשית למדי, לאור המבנה של תוכניות האודישנים, ועם הזמן נחזור למתכונת הקבועה מהעונה שעברה. תבלו.

 


מכורים. צביקה הדר הוא כמו סוחר קראק. בהתחלה הוא נותן לנו מנות גדולות, ובחינם: שתי תוכניות כל שבוע, הרבה רעש, הרבה הבטחות, והכל בלי כסף. אין צורך באס-אם-אסים בינתיים, תודה. אחר כך, וואנס יו אר הוקד, מתחילים לשלם. בדם.

ואנחנו? פותחים פה גדול ומחכים למנה הבאה. בשבילנו זה כמו לאיים על זונה בזין. אנחנו קהל שבוי, שהולך עם "כוכב" באש ובמים – ובעיקר בבוץ – מאז הימים הראשונים. אנחנו זוכרים כל אודישן נידח ששודר במרתון של יום שישי בלילה (הקאמבק של ארז ביטון בעונה השלישית עדיין עושה לנו בירווזים). אנחנו מתעוררים באמצע הלילה מכוסים זיעה קרה אחרי חלום בלהות על אוהד אלישע או אייל פרייס. ואנחנו מחכים שתאסוף אותנו סוף סוף מונית הכסף כדי שנצליח לענות על שאלת מיליון הדולר, "מיהי ומהי אוריאנה חג'ובה?", ועל שאלת השני מיליון, "מי זוכר את מוטי פליישר?". בואו נאמר את האמת: אם שרדנו את עונה שלוש (אוהד אלישע כבר אמרנו? ומה עם שיר ביטון?), אפילו ג'ק באוור לא ימצא דרך להכניע אותנו.

ואיך תהיה העונה הזו? אם אפשר לסמוך על הפרק הראשון, ולא בטוח שאפשר, היא תהיה חלשה מאוד. כהן, בעלת עיני הנץ וחוש הריח המפותח לציד ג'קואים, טרם התאהבה. תום בכלל לא הצליח לראות את רוב האודישנים, אחרי שכהן שמחה כל כך על שיבתו לחיים שהיא החליטה לתגמל אותו עם שיפוד מלובן ומכוון היטב, לרקה. אפילו המתמודדים שהצליחו לשרוד את צוות השופטים המתיש עוררו בנו בעיקר פיהוקים. בסופו של דבר, זה כנראה לא מפתיע. הסיכוי שתופיע פתאום נינט חדשה שלא ניגשה משום מה לאודישנים בארבע העונות הקודמות די קלוש, ובמצב כזה, הסיכוי היחיד להפתעה מרנינה הוא ממתמודדים צעירים מאוד, שלא יכלו להגיע בעונות הקודמות, או מיוצרים קצת יותר מקוריים, שיחליטו להתגבר על סלידתם הראשונית מהתדמית של התוכנית ולנסות את מזלם. החשש הגדול הוא שגם אם מתמודדים כאלה יגיעו, מרגול תנבח עליהם שהם מזכירים לה את הרד הוד צ'ילי פפר (כך במקור) ותעיף אותם הביתה. אבל לא נורא: אם למדנו משהו מג'ניפר הדסון, זה שגם מהבית אפשר לזכות בפרס אופיר. או לפחות בדייט עם מאיר המסתורי.

 

 

 

מאיר המסתורי (מימין) ואוהד אלישע. זיכרונות הם לפעמים מחזות תעתועים

 

 

על תבונה ומוּדעוּת. המנטרה שהפכה לשימושית ביותר עבור השופטים העונה בבואם לכתוש מועמדים בלתי ראויים במיוחד מתייחסת ל"חוסר מוּדעוּת". כל מועמד לא מוצלח זכה לדיאגנוזה הקבועה, "אין לך שום מודעות עצמית": חשבת שאתה יודע לשיר? זה כי אין לך מודעות עצמית. חשבת שמרגול תאהב אותך? אין לך שום מודעות עצמית. חשבת שמירילא... סליחה, גם לנו אין שום מודעות עצמית. פעם, אגב, אמרו לכהן שאין לה מודעות עצמית. מאז היא לא הולכת עם סקיני ג'ינס וכרס.

הבעיה המרכזית עם אוברדוז העדר המודעות העצמית היא שכמו שלא נכין ארוחת בריאות על סמך מתכונים דיאטטיים של אודטה, לא קל לנו לקבל גם אבחנות על מידת המודעות העצמית של זמרים מאנשים ש... איך לומר זאת בעדינות? אחת מהם היא מרגול.

אוחובסקי אולי נדמה לשפוי שבחבורה, אבל אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה. מי שהולך לישון עם מרגול, צביקה הדר, צביקה פיק וצדי, שלא יתפלא אם הוא קם בבוקר עם פרעושים. ובמחשבה שנייה, שיגיד תודה אם הוא בכלל קם בבוקר.

אילו לצביקה פיק הייתה מודעות עצמית, אולי הוא לא היה יוצא עם בייבי בראץ בת 12, מתלבש כמו מגדל אייפל בלילה, מתעקש שיקראו לו "המאסטרו" ומשוכנע שיש לו רעמת שיער שופעת שלא אבד בה תלתל אחד מאז ימי "שיער"; אילו לצדי צרפתי הייתה מודעות עצמית, אולי הוא לא היה מצחקק בהיסטריה, נתקף בהתקפי זעם משונים, ובאופן כללי מתנהג כמו שילוב קטלני של רוצח סדרתי עם פדופיל בלגי; אילו לצביקה הדר הייתה מודעות עצמית, אולי הוא לא היה משכנע את עצמו שמישהו רוצה לשמוע את ההומור החתרני שלו, לשמוע אותו שר, או לוקח ברצינות את הקלישאות שלו על המתמודד העיוור/חירש/שמן/פיסח/גידם התורן; ואם למרגול הייתה מודעות עצמית... טוב, עזבו, סיינס פיקשן זה לא כאן.

צוות השופטים הוא חבורה של פריקס ביזאריים שהובאו לתוכנית בשביל האפקט הקומי שלהם. כשלעצמו, אין בכך שום דבר רע: גם פאולה עבדול לא נמצאת ב"אמריקן איידול" בגלל כישורי הריקוד שלה עם חתולים. אבל בכל זאת, לא יזיק אם החבר'ה הטובים המנעימים את ערבי שישי ושבת שלנו יפגינו מעט – בהעדר ביטוי טוב יותר – מודעות עצמית, ויימנעו מלדבר על מודעות עצמית של אחרים.

 

 

 

חוסר מודעות 1 ו-2. העיקר שלצביקה לא חסר כלום

 

 

והזוכה הוא. השנה נעניק את פרס "יקיר התוכנית" כבר בשבוע הראשון, לליאור שוען מתל אביב. הוא לא יקבל את הפרס בזכות כישורי השירה הבלתי קיימים שלו, אלא בזכות האבחנה המדויקת ביותר. שוען הגיע לאודישן ואיכשהו הצליח במקביל גם לשיר באופן מונוטוני וגם לזייף, וכל זאת כשעל פניו נסוכה הבעה שהייתה בה כל חדוות החיים של ק. צטניק. אחרי שהוא סיים, שוען הודיע לשופטים שאין לו ספק שהוא יכול להגיע עד לגמר. כשאוחובסקי שאל אותו על סמך מה הוא אומר את זה, שוען הסביר: "ראיתי את התוכניות, הקשבתי לעצמי, ראיתי את המתמודדים ואמרתי: גם אני יכול להיות שמה". צביקה הדר ניסה לתהות (בקוהרנטיות הרגילה שלו): "מי לדעתך פחות טוב מהמתמודדים של השנה שהיית יכול להיות יותר טוב מהם?", ושוען, בלי להניד עפעף (לא שקודם הוא הניד הרבה), השיב: "רפאל מירילא". אנחנו לא היינו יכולים לומר את זה טוב יותר.

 

 

 

ליאור שוען חושף את האמת. האמת, גם ליד נדב יהלומי אין לו מה להתבייש

 

 

רגע של עברית. בהפקה של "כוכב נולד" אוהבים מאוד לצחוק על העברית הקלוקלת של המתמודדים. הקורבן המרכזי השנה היה שרון מנדלוביץ' מקרית ים, שהמעלית שלו, למען האמת, אכן לא מגיעה לקומה העליונה. מנדלוביץ' חיבר שיר מיוחד לאודישנים, שכלל את השורה האלמותית "וכאן החבר'ה פה כולם יודעים, שהבחינות כל כך, כל כך קשים". זה הוביל לחגיגה רבתי, שכללה את צביקה הדר שואל בטון המלגלג ביותר שלו "מה זה היה?" ושחזורים בלתי פוסקים של השורה המגוחכת. ההגנה על שלום השפה העברית הייתה יכולה להיות מבורכת, כמובן, אלמלא היו צביקה וחבריו לצוות השופטים בעצמם חבורה עילגת ומלאת שיבושים כל כך. הדר, להזכירכם, הוא זה שהציק לחבורת ילדות ב"נולד לרקוד" עם השאלה "בנות, אתם חושבים שזה כאילו יותר מוזר שבנים רוקדים בלט, או שזה סתם?", ובהזדמנות אחרת אמר לאחת המתמודדות: "לא נורא, עדי יקירתי, עוד קצת ניסיון וזה עלול להצליח". על תחדישי הלשונאית מרגלית הר-שושנים-צנעני באמת חבל להכביר מילים, אבל אולי בכל זאת אפשר לבקש ממנה להבהיר אחת ולתמיד מה משמעות המילה "קרצנית".

 

 

 

שרון מנדלוביץ' והבחינות. אפשר לחשוב, גם החיים שלנו קשים

 

 

תשבחות. ואם כבר מרגול וההבנה שלה בעברית, אי אפשר שלא להתעכב על האודישן על חן אזולאי, רמת-גנית נוזלת בת 22. אחרי שחן הגיבה בייבובים ובדמעות לביקורת השופטים, מרגול הסבירה לה בארשת פנים רבת חשיבות ש"אף אחד לא אמר לך דבר רע! אין לך על מה לבכות, נשמה שלי! אמרו לך דברים נפלאים!". ועל מנת שתבינו למה מרגול מתכוונת כשהיא מדברת על "דברים נפלאים", ליקטנו עבורכם כמה פירורים ייצוגיים מהדברים שנאמרו לחן:

יוני בלוך (על תקן שופט מחמד): "זה לא מספיק מיוחד".

גל אוחובסקי: "יש לך כלי טוב, אבל את לא יודעת להשתמש בו מספיק נכון לטעמי בשלב הזה".

צדי צרפתי: "אני פשוט הרגשתי, את יודעת, חיכיתי, הרגשתי, הנה זה קורה לך, וזה לא קורה! כאילו הגוף לא מתפקד. הגוף בכלל הוא נפרד מהקול. בזמן ששרת הגוף לא תפקד בכלל. זה לא עובד".

וכמובן מרגול עצמה: "חן (...) לעתים מאוד אכזבה. זה השירה לא סגורה. (...) הממוצע הוא לא כל כך טוב. (...) זה לא עובר".

 

 

 

מרגול מבהירה לחן אזולאי מה בדיוק היא שמעה

 

 

 

וזה מה שהשופטים, כולל מרגול עצמה, אמרו לחן אזולאי 

 

 

דרמה. נישאר עוד רגע עם הגברת אזולאי. מהרגע הראשון היה ברור שאפשר לברך את חן על כניסתה לנבחרת: היא צעירה, נאה, מזילה דמעות וקיבלה ראיון אישי מפרגן. אבל על מנת שתהיה דרמה, חייבים להציג אותה כשהיא נכשלת, ורק אז "מתעשתת" וחוזרת לתמונה. לפיכך, הציגו תחילה את חן כשהיא חוטאת בזמרורים סבירים אך מאוד לא אחידים ברמתם. השופטים הלכו לדחות אותה, אבל אז כנראה יואב צפיר לחש לצביקה הדר באוזנייה שעם הרמה המביכה של המתמודדים השנה, מישהי שהשירה שלה לא מסיטה את הקסאמים ממסלולם היא לא מישהי שאפשר לוותר עליה בקלות. לכן הציעו לה לנסות שיר נוסף. רגע השינוי הגדול בא לידי ביטוי באופן סמלי בכך שחן – תנשמו עמוק – הורידה את העקבים (בשלב הזה, כהן כמעט פיתחה פטיש רגלונים משל עצמה והעבירה אותה אוטומטית לשלב הבא). אחרי זה חן התחילה לשיר ונשמעה בדיוק אותו דבר כמו קודם, רק עם תוספת מוזרה של משיכות חוזרות ונשנות באף, תוצר לוואי בלתי נמנע של הדמעות. השופטים, שהיו חייבים בשלב הזה להעביר אותה (ב"כוכב" אף מתמודדת לא תוריד את הנעליים לחינם), החליטו להתעלם באלגנטיות מהמציאות ובישרו לחן שהיא בשלב הבא.

הדרמה קורעת הלב של עלמת החן הובילה לחילוקי דעות מקצועיים בין כהן לקוקסטא, שותפתה לדירה (כן כהן, יש פה שלושה קוראים עם שיתוק מוחין שלא יודעים שהיא השותפה שלך, ואנחנו לא רוצים שהם יתבלבלו ויחשבו שנקלעת לוויכוח עם אחד התַּנָּאים). הטונים היו צורמים, והגירושין לא רחוקים. להלן מדגם:

קוקסטא: "את לא תזהי מוסיקה טובה גם אם היא תתאבד לך על האף!".

כהן: "איך את מעזה? יש לך את הדיסק של מירי מסיקה!".

קוקסטא: "את שניהם!".

כהן: "קייס קלוזד!".

(עם תום, אגב, לא התגלעו שום חילוקי דעות, כי כהן אזקה אותו מבעוד מועד בארגז מצעים נטול פתחי אוורור. כשהיא הוציאה אותו הוא היה כחול ומכוסה שריטות חתוליות, אבל עדיין נראה יותר טוב מכהן, שהייתה צריכה לראות את התוכנית.)

 

 

 

כלל ברזל: מי שמורידה נעליים תעבור שלב

 

 

תאומים ושונים. עוד אודישן מרתק היה זה של שרון נביזאדה מחולון, שכנראה זכר שברגע של ערפול חושים השופטים העבירו את תאומו הסמנטי, שי רביזדה, בעונה הראשונה, וקיווה לגורל דומה. הדמיון בין נביזאדה לרביזדה מעורר תמיהות: שניהם מעריצים את אייל גולן (אם כי נביזאדה לפחות לא חולם ללכת לאכול אצלו בבית), ושניהם בוחרים משום מה לשיר שירים של צביקה פיק (רביזדה שר בזמנו את "אין מדינה לאהבה", נביזאדה הלך על "אני אוהב אותך לאה" ו"האוהבים הצעירים", אם כי קשה לקרוא למה שהוא עשה "לשיר").

הקְלֵיים טוּ פֵיים של נביזאדה והסיבה שהראו אותו בתוכנית הם שהוא מדבר מאוד מהר. זה כמובן גרר רבע שעה של בדיחות צביקה הדר על אנשים שמדברים מהר, כולל חיקויים, פלוס דרושים. אבל האמת היא שלא היינו טורחים בכלל להזכיר את נביזאדה אלמלא המשפט המופתי שהוא הנפיק אחרי שסיים את מלאכת החירוב של "עד סוף הקיץ" שמירילא התחיל בה בשנה שעברה: "אני יכול לשיר גם משהו ישראלי". אחרי זה הוא עוד הספיק גם לשחוט את התקווה, תרתי משמע.

 

 

 

רוחות מן העבר: שי רביזדה (מימין) ושרון נביזאדה

 

 

מלינדה ו(לא) מלינדה. ב"כוכב" מנסים לבנות את לימור עמר כתגלית הגדולה של העונה. עמר, בת 24, היא בתו של המתופף מישל עמר וזמרת הליווי של ארקדי דוכין כבר קרוב לשלוש שנים. היא גם בת של חבר של ארקדי, וכנראה מדובר בחבר שארקדי זיין את אשתו, דרס את הכלב שלו וחייב לו הרבה כסף, כי אחרת קשה להבין למה בדיוק הוא נותן לה לעלות על במה. עמר כבר חידשה עם ארקדי את "לראות אותה היום" של תיסלם, ובהופעות, על פי השמועות, ארקדי אפילו נותן לה לשיר סולו, כולל קאוור מעורר פלצות ל"The Winner Takes It All" של אבבא. אבל עמר היא הכל חוץ מווינר. לפחות על פי האודישן שלה השבוע, היא זמרת איומה: מנייריסטית, מתחנחנת, צרחנית, זייפנית ומעצבנת. הקול שלה מזכיר יותר מכל את החריקות שעושה כיסא מתכת כשגוררים אותו על הרצפה, רק שעמר תוסיף לזה תמיד גם איזו אנחה אורגזמטית, בניסיון נואש להישמע כמו כריסטינה אגילרה. בפועל, היא נשמעת יותר כמו פריס הילטון. בקלטת.

האמת היא שאפילו השופטים נראו מזועזעים בזמן האודישן, אבל מרגול לא נתנה להם לפתוח את הפה, ועוד לפני שעמר הפסיקה לשיר כבר התחילה לצווח שהיא "חיית זמרה" ושלא אכפת לה מה האחרים יגידו, אז האחרים יישרו קו ופחדו לצעוק שהמלכה היא עירומה.

אבל אפילו בלי קשר לכל זה, ואפילו אם לעמר היה סתם יום רע ובהמשך יתגלה שהיא זמרת יותר טובה משנדמה במבט ראשון, "כוכב נולד" לא קיימת בשביל זמרים מסוגה. עמר היא לא מישהי שצריך לגלות אותה. כבר גילו אותה, וכבר שנים היא נמצאת על במה לצד אחד היוצרים הפופולריים והמוערכים בישראל. מבחינת המעמד שלה, היא כמו רונית שחר או שרון רוטר לפני כמה שנים. את ההזדמנות שלה היא יכולה לקבל בלי "כוכב נולד", ואם היא לא מקבלת אותה, כנראה יש לזה סיבה. בתוכנית היא פשוט תופסת מקום של מישהי שבאמת צריכה את ההזדמנות. אפשר להבין את עמר כשהיא אומרת "אני זמרת ליווי... ורוצה להיות כבר סולנית", ואפשר להבין שאחרי הרבה שנים היא רוצה כבר לפרוץ מהארון, אבל זה לא התפקיד של גל אוחובסקי לעשות לה יוס'קה.  

מבחינת "כוכב נולד", עמר היא מלינדה דוליטל מ"אמריקן איידול": עוד זמרת ליווי שרוצה לפרוץ. אבל בארצות הברית יש מיליון דוליטל, ובארץ יש אולי כמה עמר בודדות, לא כולל יהודה עמר מבית שאן. וחוץ מזה, יש עוד שני הבדלים קטנים בין עמר לבין דוליטל: (1) לדוליטל אין צוואר, ולעמר יש מבט של מישהי שהולכת לנשוך לך את הצוואר; (2) דוליטל יודעת לשיר, עמר לא.

כהן חושבת שלעמר יש סיכויים גבוהים להגיע לנבחרת ולגמר. תום חושב שהיא אכן תגיע לנבחרת, כי השופטים החליטו על זה מראש בלי קשר ליכולות שלה, אבל היא לא תשרוד את השבועות הראשונים,. הציבור אולי מטומטם, אבל הוא לא חירש.

 

 

 

לימור עמר (מימין) ומלינדה דוליטל. סלחי לי, אך את נושכת את (אין) צווארי

 

 

הפרחים לצה"ל. מתן מאיר למד מהטראומה של ג'קו והבין שמה שחשוב באמת ב"כוכב" זה לא השירה אלא השירות. לכן הוא הגיע לאודישן עם חולצות במתנה לשופטים שעליהן הובהר: "שלוש שנים וזה נגמר, מתן מאיר אזרח מאושר". אז איש לא יחשוד שמאיר לא שירת בצה"ל, אבל מצד שני, איש גם לא יחשוד בו שהוא יודע לשיר. ובלי קשר, הקומיסר לענייני עברית תקינה, צביקה הדר, שיבש את שמו של מאיר וקרא לו "מאוֹר", אז מאיר האומלל ניסה לתקן אותו ל"מאיר". צביקה הפנים מיד והקריא את הנוסח המתוקן, לשיטתו, של החולצה: "מתן מאוֹר אזרח מאיר". אזרח מאיר, מנחה מאוֹר (הגולה).    

 

 

 

אזרח מאיר, באמת יפה מאוד

 

 

אללה כרמל. פעם חשבנו ששלושת הדברים הבטוחים ביותר בעולם הם שכולנו נמות, שהשמש זורחת במזרח, ושאין אנשים שמודל החיקוי שלהם הוא קרן פלס. אחרי כרמל ישראלי, נשארנו עם שתי אמיתות בלבד, ולכו תדעו מה יקרה עד סוף העונה. כרמל רוצה גם לכתוב, גם להלחין וגם לשיר, והיא גם כוסית שהלחינה (בחינניות, יש להודות) את טופס הרישום של התוכנית, שאפילו במבט החטוף שהרשו לנו להגניב בו נראה כמו מסמך דרקוני שלא היה מבייש את השטאזי בימי הזוהר. כרמל גם סיפרה שהחלום שלה הוא להגיע לאירוויזיון, וצביקה פיק הגיב מיד במרירות עם "השנה טיפקס כבר תפסו לך". כן, לה הם תפסו.

האודישן של כרמל נפתח באחד הדיאלוגים ההזויים שרק "כוכב נולד" יכולה לנפק. "כרמל ישראלי היא ישראלית בת 23, סטודנטית לכלכלה", הקריא צביקה הדר, ומיד המשיך: "אה, מה את עושה בחיים?". תשובתה המפתיעה של כרמל: "סטודנטית לכלכלה". (ואגב, הנוהל הזה לקרוא לכל מתמודד שני "ישראלי בן 23" הוא מעט מגוחך. סלין דיון ונאיף חוואתמה לא מתכננים, למיטב ידיעתנו, להגיע לאודישנים בקרוב, ועד שיגיע דוד סלם הבא – שגם אותו, כזכור, ההפקה הייתה צריכה ללכת לחפש בנכר –אפשר להניח שכל המתמודדים הם ישראלים לפחות עד שיוכח אחרת, ובלי שנזדקק לגושפנקה הרשמית של צביקה הדר. והמהדרין מוסיפים: ישראליותם של המתמודדים הופכת למובנת עוד יותר מאליה כשקוראים להם כרמל ישראלי.)

האודישן של כרמל היה מעט מוזר, כי אפילו שהיא לא הייתה מוצלחת במיוחד, והצטיינה בעיקר בקלולסיות שנעה בין החביב למעצבן, לא הייתה סיבה למטר הקטילות שהטיחו בה השופטים, כולל "רמת המודעות העצמית שלך שואפת לאפס" הבלתי נמנע מגל אוחובסקי (בע). כדי לקנח, שמו לה בסוף את "ברבי גירל", כדי להשפיל אותה עד עפר. כרמל אולי איננה מתת האל לאוזן המוסיקלית של מרגול, אבל לא הייתה שום הצדקה לכמות העלבונות שהיא ספגה, ונוצר הרושם שמה שהוביל אליה היה אפקט מיקה שדה מושהה: צפונבוניות בלונדיניות – לא בבית ספרנו.

 

 

 

כרמל ישראלי. לא תאמינו, היא סטודנטית לכלכלה

 

 

מחמד. את בעלי המוגבלויות המרגשים באמת השאירו לפרק ב' (היכונו לדמעות של מרגול!), אבל כבר בערב הפתיחה זכינו לקבל את דורון (רוקח) השמן, בבטן יש לו בן. מובן שמיד התחלנו לזרוק פיסטוקים על המרקע ולצרוח "'יורדים בגדול' זה באולפנים של ערוץ 10", אבל זה לא עזר. האודישן לא היה נראה מבטיח אחרי שדורון סיפר בגאווה ש"אני עושה הכל בכוחות עצמי" (תום עדיין צריך עזרה בלקשור שרוכים), אבל אז הוא התחיל לשיר והתגלה כזמר סביר עם קול יפה, אם כי קצת זייפן. הבחירה ב"שובי לביתך" המצוין של שם-טוב לוי כבר הכניסה פעם את ניצן קייקוב לנבחרת, וייתכן שגם דורון יגיע למעמד דומה, אבל הרושם הוא שלא מכאן ייצא מישל גוריאלשווילי השני.

 

 

 

דורון רוקח. הסלוגן יוביל את מסע ההתרמה של אלו"ט 

 

 

תחזיות. באנקרים לנבחרת הסופית הם דניאל בן-חיים, חרדי לשעבר ממגדל העמק עם סלסולים מרשימים, סיפור חיים מרגש ולוק של מאור פיניה בלי האטיטיוד, מה שגורם לו להיראות קצת כמו סקעת. צפויה הצלחה בקרב המגזר ובסלולריים של בנות 12 ומטה. גם ארלין גולד, הגירסה הישראלית לג'ורדין ספארקס, תהיה בנבחרת, בזכות הניסיון הבימתי הרב, הלוק הנכון, המוצא האקלקטי (אבא חצי טרינידדי וחצי ג'מייקני, אמא חצי פולנייה וחצי גרמנייה) ורמות מגניבות נכונות. אם היא תצליח להיפטר מהמניירות של בית ספר לאמנויות, אולי היא אפילו תפתיע לטובה.  

 

 

 

דניאל בן-חיים (מימין) וארלין גולד. ויקטור צ'נדלר כבר מתכונן

 

 

איפה וולדו. בסוף התוכנית הודיעו ש-20 מתמודדים עברו למאה האחרונים. אנחנו ראינו בדיוק שבעה מהם (חן אזולאי, דניאל בן-חיים, ארלין גולד, לימור עמר ודורון רוקח שכבר הוזכרו, ואיתי גל-אור ודן פונדק שהועלו בחסדי צוות הצילום ולמרות התנגדות השופטים). אבל לא נורא, העיקר שראינו את השופטים עוברים סדנת יוגה-צחוק, עושים פרסומת לא-כל-כך סמויה לטרקטורוני פולאריס, ומבלים כמה שבועות בכנרת. יש למה לחכות, בשבוע הבא אולי הם יקפצו באנג'י.

 


ועכשיו, אם טרם התחלתם לאכול לעצמכם את הרגל, לכו לביקורת על התוכנית של שבת אצל תום. כדאי לכם, היא הרבה יותר קצרה, וגם יש הרבה תמונות. ואם תבקשו יפה, בשבוע הבא נשקול גם לנקד.

 

וגם! קוקסטא מבקשת להבהיר שהיא יותר מבחורה עם דיסק של מירי מסיקה.

נכתב על ידי , 23/5/2007 15:37  
160 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של football ב-21/2/2011 06:05



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)