לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

פככונים (זפל"כ)


 

  1. האח הגדול צופה: צהרי יום ראשון. מכונת הכביסה מזמזמת בנחת את שירת הסחיטה (או יותר נכון – נשמעת כאילו היא מנסה להנחית מסוק במטבח). אני פותחת את המחשב ובעזרת שואב אבק מנקה את כל מה שהצטבר בתוכו בשלוש שנות לכלוך (את האבק, לא את הפורנו). לפתע – מבזק חדשות פתאומי ברדיו (טוב לא בדיוק פתאומי, כזה של שעה עגולה) -  בגלל עומס החום חברת החשמל מבקשת מהציבור לא להפעיל שואבי אבק ומכונות כביסה עד הערב. המפף.

 

2.   אי שם במספרה במרכז הארץ ישבתי וזממתי על שינוי דרמטי בשיערי. החופף היה עסוק בלהסביר לי על החלקה יפנית וגוונים בשיער, איך אסור בשום פנים ואופן לעשות החלקה יפנית על גוונים, ואז כמובן ניסה לדחוף לי את שניהם (אני אעשה לך מבצע! שלוש אלף, גג שלוש וחצי!).

עם הספר זה הלך ככה:

אני: אני תמיד מסתפרת מדורג ארוך. בא לי שינוי.

הספר: יאללה! בואי נשתגע!

אני: חשבתי על משהו יותר קצר וקופצני בסגנון מיקה הרי אבל טיפה יותר ארוך.

הספר: אני אומר, בואי נלך על מדורג ארוך!

אני: אבל...

הספר: שום דבר אחר לא יתאים לך.

אני: פוני...?

הספר: לא.

אני: תלתלים?

הספר: לא. אני יכול לעשות לך החלקה יפנית.

אני: אבל השיער שלי חלק.

הספר: את לא רוצה שהוא יהיה חלק תמיד?

אני: הוא חלק תמיד.

הספר: נו, וזה מהמם! אני אעשה לך מבצע, שלוש אלף, גג שלוש וחצי.

 

3  .       פרעושים (פלוס מחווה): בוקר יום שלישי. אני מקיצה לעוד יום פרודוקטיבי ומגלה על זרוע שמאל שלי מאה עקיצות קטנות, אדומות, ומגרדות כמו תחת של זונה תאילנדית. תגובת השרשרת הייתה בלתי נמנעת: החלפתי מצעים, שטפתי את החדר, לקחתי את החתולים למרפסת והכיתי אותם בעזרת חובט שטיחים, נעלתי את החדר בפניהם והלכתי לבכות לחברים. מיותר לציין שהחתולים הם בכלל של קוקסטא, בחדר שלה הם מתכרבלים בשעות הפנאי ועושים דברים חמודים של חתולים. לחדר שלי הם באים כדי לזרוק פרעושים ולהקיא.

 אלה לא החיים שלי.

 

4.         היום היה יום הלימודים האחרון שלי לתואר הראשון.

 

 

 

 

שלכם,

משכילה ואלילה

ש.

 

נכתב על ידי , 28/6/2007 19:24  
180 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של K ב-1/7/2007 21:43



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)