קצת באיחור השבוע, כי לא הצלחנו להביא את השפיץ ביום שלישי. מתחילים כאן, ממשיכים אצל תום, עד העונג הבא.
בתחילת התוכנית פגשנו שוב את המתמודדים או נאטורל, משל היינו מציצים בווילה של "פרויקט וואי" ולא צופי תוכנית בידור מכובדת התרה אחר יוצר הלחנים הסלולריים הבא. לכבוד המצלמות המתמודדים השאירו בצד את החלקים המלוכלכים שבוודאי היו מעניינים אותנו הרבה יותר והתמקדו ביצירת אווירה גרובית מגנובית מעיקה, שמשום מה תמיד באה לידי ביטוי בכך שהם מחקים זה את זה. דורון ונדב הפגינו סחבקייה מאותגרת משקלית; ארלין, שלומי ומרים הפגינו אחוות מיעוטים; ובחוץ הקשת הדמוקרטית המזרחית של עדן, בועז ודניאל תכננה את המהפכה הבאה.
אחרי זה המשיכו את סאגת החלפת המקומות של השופטים, עסק טרחני שלא היה מצחיק בפעם הראשונה ונעשה מעיק יותר ויותר משבוע לשבוע, אבל היה שווה לעבור אותו רק בשביל הרגע הבלתי נשכח שבו צביקה פיק דאג להחליף את הכוסות שלו ושל אוחובסקי כדי שהוא לא יצטרך לשתות מפה לפה.

בשלב הזה עברנו סוף סוף לדואטים, ומאחר שהתוכנית עדיין לא נגמרה נעבור גם אנחנו.
מארינה מקסימיליאן בלומין ומיקה הרי, "ימים של שקט" (לולה)
ש. כהן: הקו של להלביש את מיקה מהמם כדי שלא נשים לב לזיופים שלה נמשך, וזה שוב עבד. גם מארינה ויתרה על לתפור לעצמה חלקי וילון ונראתה סביר. הביצוע עצמו היה מתוק, המקצב הקאריבי נעים והקולות של שתי הפקאצות השתלבו בהרמוניה. יצאתי מבסוטה.
תום: אני לא יודע איזה שיר כהן שמעה, אבל זה בטח לא היה מה שאני שמעתי. השילוב בין מארינה ומיקה היה מסוכן כבר בשלב האודישנים, והשבוע הוא עבר את נקודת הרתיחה. לא ברור למה כל שיר שמארינה לוקחת צריך להישמע כאילו הוא לקוח מפסקול של דיסני, והיא השתלטה על הביצוע והחדירה לתוכו את כל ההצטעצעויות הקוליות הרגילות שלה שגורמות לה להיות מעצבנת כל כך. מיקה נגררה אחריה (כרגיל), וגם הוסיפה את מנת הזיופים שבלעדיה עוד היינו עלולים לשכוח מי היא. מי שהולך לישון עם פרעושים, שלא יתפלא אם הוא מגלה ביום שאחרי שזרקו אותו לכלבים.
הביקורת של מרגול נעה בין הפרחוני לצייצני וכללה את השורה האלמותית: "ניכרת בעליל העליונות של מארינה בעליל במפגיע". צביקה מלמל משהו על תרגיל בסולפז', ואוחובסקי כינה אותן "פזמותיכון". כהן לא הבינה על מה הוא מדבר, כי היא עשתה אקסטרני, אבל בהתחשב בהתנהגות-כיתה-טיפולית-בבית-ספר-יסודי של השופטים, דווקא היינו מצפים ממנו להעריך רמה תיכונית.
מארינה מקסימיליאן בלומין ומיקה הרי. הפעם תום ישב קרוב לטלוויזיה, אז התמונות יותר גדולות
אדיר אוחיון ונדב קדמון, "כל אחד רוצה" (אריק איינשטיין ושלום חנוך)
ש. כהן: לאחר הקטילות על "ימים של שקט" כשיר שלא מתקדם לשום מקום, הגיע "כל אחד רוצה", כדי להדגים מה זה באמת שיר חסר לחן, הרמוניה, בית, פזמון, חיים וכיף. שנאתי את השיר הזה כשהוא יצא ושנאתי אותו עכשיו בביצוע של אדיר ונדב. אין לי שום דבר רע להגיד על השירה שלהם כי הם באמת בסדר. הם עשו כל מה שהיה אפשר עם הטקסט המעצבן והפשטני הזה, אבל פוי, איזה סבל.
תום: בשלב הזה של העונה אני מוכן להקשיב לאדיר גם אם הוא יקריא את רשימת המכולת שלו, ובמקרה של השיר הזה זה פחות או יותר מה שהוא נאלץ לעשות. עם תנאי פתיחה די בלתי אפשריים, אדיר ונדב הפיקו ביצוע מצוין שהייתה בו בעיקר המון רגישות זה לנוכחותו של האחר, אם כי היה מועיל אם לא היה מתקבל הרושם שהם חושבים שמדובר בטקסט של אריסטו.
צדי ואוחובסקי יצאו מרוצים, לעומת מרגול שהשתעממה למוות, חזרה על המנטרה הקבועה "לא היה שפיץ" והוסיפה לשחוט את המילה הלועזית החדשה החביבה עליה: "זה היה שיר דקלרטיבי, הם פשוט דקלמו". צביקה פיק ניסה לפשר עם "האמת נמצאת באמצע", ומיד חזר על כל מה שמרגול אמרה.
נדב קדמון ואדיר אוחיון. למעלה: השפיצים שמרגול חיפשה
בועז מעודה ועדן אמזלג, "חייך וחיי" (בועז שרעבי)
תום: ללא ספק היציאה המשונה של הערב, החל בעיבוד הברזילאי הביזארי, דרך השמלה של עדן שנראתה כאילו מישהו הרים אותה ברגע האחרון עם שני אטבי כביסה מחשש שהיא צנועה מדי (חשש שהחלק העליון הלא קיים אמור היה להכחיד), וכלה בעוויתות התמוהות של בועז שכנראה אמורות היו להיות ריקוד קרנבלי אבל נראו יותר כמו התקף עצירות קשה. את צווחות האימה בקיבוץ ברור חיל אפשר היה לשמוע עד ריו.
ש. כהן: בפעם הראשונה לא ממש הצלחתי להאזין כי הייתי עסוקה בלרייר על המחשוף של עדן; בפעם השנייה התמקדתי בזרועות של בועז והחלטתי שהמחשוף של עדן שווה יותר; ובפעם השלישית העברתי קדימה כי הביצוע היה מחורבן. העיבוד הסלסאיסטי לא עשה חסד עם השיר היפה, הקולות של עדן ובועז לא השתלבו והפאוזה הלטינית הייתה מבחילה.


מימין: עדן אמזלג בשמלת האטבים ובועז מעודה בריקוד העצירות. משמאל: עדן בפוזה הרגילה
השופטים היו פושרים, חוץ מצביקה פיק שכרגיל גמר על עדן. מרגול חזרה בפעם המיליון על זה שנורא קשה לשיר בן ובת – לא לגמרי הבנו למה אבל זה בטח קשור לפרייזינג ולרבעי טונים. צדי טען שעדן משדרת משהו קשה – עוד אחת מהתגליות המדהימות שלו כי אנחנו היינו בטוחים שהיא זהבית פסי. חוץ מזה הוא קרא לבועז נדב, לא הפעם האחרונה שבה השופטים התבלבלו בין המועמדים. אוחובסקי התלונן על השמחה שלא התאימה לשיר. הוא יכול להפסיק לדאוג, כי אותנו הביצוע הזה לגמרי הכניס לדיכאון. ולימור עמר מוסיפה: לגמרי לגמרי. לגמרי.
חן אהרוני וסיון גוריאלשוילי, "פנסים" (עברי לידר ושרון חזיז)
סיון בחרה לשיר עם חן כי היא מעריצה אותו. בעולם שפוי, רק על המשפט הזה היו לוקחים אותה לאשפוז כפוי. אחרי זה היא בחרה את "פנסים", כנראה כי זה השיר היחיד שהיא הייתה בטוחה שעדן לא תכיר והיא קצת מפחדת ממנה.
תום: עוד ביצוע משונה. ככל שהעונה מתקדמת מתגלה שטווח הרגשות שסיון מסוגלת להביע בביצועים שלה נע על הסקאלה שבין "זועם מאוד" ל"זועם אפילו קצת יותר". לפעמים זה יוצא סביר, אבל במקרה הזה היא בילתה את השיר בלנבוח על חן, שהגיב כמו פודל עם תסביך גדלות וניסה לנבוח בחזרה. זה היה משכנע בערך כמו החנאן של הכיתה שצועק "תחזיקו אותי, תחזיקו אותי", ובעל אותן איכויות מוסיקליות.
ש. כהן: עוד צמד מאוס. עיבוד רוקיסטי אף פעם לא עושה טוב לסיון, וחן אף פעם לא ממש מפנים אותו ככה שהיה קצת לא קשור. לזכותם ייאמר שהם היו מתואמים: סיון הייתה מרוכזת בחן וגם חן היה מרוכז בחן. הטון הזועם המזויף לא מתאים לשיר שיש בו את המילים "סוכריות קופצות" ו" קסם שנופל מהעצים", ורוב הזמן היה די מגוחך.
למי שתהה איך מרגול בוחרת את המילים הרנדומליות שהיא משתמשת בהן כדי לתאר שירים, הנה דוגמה. עם סיום השיר, צביקה הדר הסביר שוב שאפשר להוריד את הרינגטונים של השירים המבוצעים בתוכנית באופן מיידי והוסיף: "השנה אנחנו טכנולוגיים במיוחד". שניות לאחר מכן, מרגול הכריזה בנחרצות: "הם שני זמרים טכנולוגיים!". אכן.
חוץ מזה מרגול הודיעה שצריך להקליט את זה ל-MTV (לדעתנו היא התכוונה ל-VH1, אבל מי סופר). אוחובסקי תהה (ובצדק) למה צריך לצעוק את השיר הזה כל כך חזק, ואילו צביקה פיק וצדי התלהבו כמו שהם מתלהבים תמיד מכל דבר שקשור לכלבלב השעשועים שלהם חן. צביקה חשף את תסביכי הנחיתות שלו בניסיון לעקוץ את אוחובסקי על כך שהוא בברנז'ה של עברי לידר. גל לא ממש הבין מאיפה זה נפל עליו.

מימין: סיון גוריאלשוילי זועמת. משמאל: חן אהרוני טכנולוגי
שלומי בראל ודניאל בן חיים, "חלון לים התיכון" (יהודה פוליקר)
ש. כהן: ההפתעה של הערב. אחד שאכזב אותי ואחד שאף פעם לא ציפיתי ממנו לכלום הביאו את הביצוע הכי יפה של התוכנית. מובן שלבחירה בשיר שאני אוהבת היה חלק גדול בזה, אבל לא רק. העיניים המתות של דניאל נדלקו, וסוף סוף הוא לא נראה כמו גווייה בפורמלין. למעשה הביצוע היה ברובו שלו. שלומי לא הפריע, וגם זה לא פשוט לפעמים. מנצור על הבוזוקי היה מצוין ואני, בפעם הראשונה הערב, ממש אהבתי.
תום: ביצוע טוב של שיר מצוין, אבל נדמה לי שההתלהבות ממנו הייתה קצת מוגזמת. יש שירים ב"כוכב" שזוכרים גם אחרי שבועות וחודשים, ויש שירים שנשמעים טוב בביצוע הראשון אבל לא מותירים שום רושם מיוחד בטווח הארוך. אני מוכן להמר שהביצוע הזה ימצא את מקומו בין האחרונים. דניאל הראה בפעם הראשונה ניצוצות של רגש, ושלומי אמנם נראה כאילו הוא שתה קצת יותר מדי אוזו אבל נשמע טוב – בסך הכל ביצוע יפה בערב חלש.
השופטים אהבו את דניאל ושלומי והתחרו ביניהם על לקיחת קרדיט אישי להצלחה שלהם. צביקה פיק הודיע ש"אני מאושר שעזרתי במה שאמרתי בשבוע שעבר לדניאל להיות איתנו הערב" – כנראה הוא השתכנע שהוא באמת בתפקיד ארבעת השופטים ולכן חשב שהחסינות שהוא נתן לדניאל בשבוע שעבר היא שהעבירה אותו ולא הצבעת הקהל. מרגול הודיעה ש"אני עכשיו מבינה למה קיבלתי אותו באודישנים", כי היא הייתה שם לבד, ואחרי זה התחילה לדבר על גליצ'ות בקול וכל מיני ערבובי אותיות אקראיים אחרים. צדי צווח על הקהל את ה"שקט, די!" הפסיכופתי הרגיל שלו, ואוחובסקי אמר לדניאל ש"סוף סוף באת לעבודה". הוא כנראה חושב שהוא מנהל סווט שופ בקמבודיה ולא שופט בתוכנית כישרונות אזוטרית במזרח התיכון.
דניאל בן חיים, שלומי בראל, ניר מנצור והבוזוקי בטברנה של שמעון פרנס
ארלין גולד ומרים טוקאן, "החליל" (חוה אלברשטיין)
ש. כהן: טוב, היה די צפוי שמרים תשיר את זה ולא את "פנסים". מה שהיה פחות צפוי זה שמרים תשיר עם ארלין ושזה דווקא ייצא לא רע. ארלין, אמנם מעט מדי ומאוחר מדי, התגלתה כחיית דואטים. כל הדברים הרעים שעוברים עליה כשהיא שרה לבד מתפוגגים בדואט והיא מצליחה להיות מתוקה ונעימה. הביצוע היה חמוד נורא, מרים שיחקה ברבעי הטונים שלה וארלין פעתה ברוך. כמו בדואט הקודם של ארלין, "השיר על הארץ", גם כאן הייתה תחושה של פשטות ושל יופי. אז יופי.
תום: אחרי שניכסנו לעצמנו את האדמה ואת יושביה, הגיע הזמן לנכס גם את תרבותה, ולכן העיבוד הבדווי למהדרין של "החליל" הפך בדרך פלא ל"ישראלי מאוד". היצירתיות של מעבדי "כוכב" ככל שהדבר נוגע לדואטים של מרים מוגבלת עוד יותר מהרגיל, וכך יוצא שכל דואט בהשתתפותה הופך לנופת צופים מתקתקה, מלאה בחיוכים של רצון טוב מצד כל הצדדים ודינמיקה של ערב גיבוש בעבודה עם להקת מתופפים אורחת. כשגם בוחרים שיר שיש בו שתי שורות וחצי אקורד, זה נעשה משעמם כמעט כמו שזה דוחה.
צדי הופתע מהדו-קיום בין מרים לארלין, ואילו צביקה קשקש ש"השיר הזה כל כך ישראלי" והפליג בסיפורים על עלייתו לארץ והחשיפה שלו לשירים האלה, כנראה במאהל הבדווי שבו שיכן אותו משרד הקליטה. צדי עוד ניסה לתקן אותו באלגנטיות ורמז לו: "זה מהאזור, זה לא מישראל", אבל זה לא עזר. מרגול החמיאה לעיבוד, כמו כל פעם שאין לה משהו נחמד להגיד, וגם הצליחה לשזור את המשפטים הבאים: "הביצוע של הבנות לא היה טייט"; "זה היה חמוד, זה היה מזרחי"; "הרבעים של מרים, צריך להדפיס אותם"; ו"זה לא בא לידי שפיץ". לביקורת הבאה שלנו יצורף מילון לועזי-עברי-מרגולי.
ארלין גולד ומרים טוקאן מחייכות ללא רחם. איפה סיון הזועמת כשצריך אותה
דורון רוקח ואליסה שפרגה, "כלוב של זהב" (טיפקס ומירי מסיקה)
תום: ההעמדה הקבועה של בלדות כוח לא הכזיבה גם הפעם, כשדורון בחזית ואליסה מסתתרת מאחור ומתקרבת אליו במהלך השיר כדי לסמל את זה שהיא מתקרבת אליו במהלך השיר. משום מה אליסה הגיעה כשהיא נראית בדיוק כמו מיכל ינאי, מה שגרם לדורון להיראות כמו הנהג של מיכל ינאי. שניהם השתדלו מאוד שלא להירדם במהלך השיר, וכמעט הצליחו.
ש. כהן: זו הייתה הפעם הראשונה בה נתקלתי בשיר הזה, שזה מוזר בהתחשב בעובדה שמדובר במירי מסיקה ולא ביוסי אזולאי נסיך הקריות, אבל בסדר, אני אדם פתוח.
בהתחלה לא אהבתי את השיר, בהמשך עדיין לא אהבתי אבל פחות. אליסה עדיין המועמדת שלי לגמר, ודורון לא הציק יותר מהרגיל. היה קצת משעמם אבל אני רגילה לצפות בכל תוכנית פעמיים, איט קאמז וויז דה טריטורי.
כמו שקורה לפחות פעם בכל תוכנית, השופטים נפלו פה אחד ובלי קשר לכלום. מרגול המשיכה עם המטאפורות הפציפיסטיות כשהודיעה ש"שני המנוולים האלה דקרו אותי" ואחר כך איימה לחנוק את דורון (לנו אין התנגדות). צביקה פיק קרא לאליסה מארינה, ומרגול התנפלה עליו בחדווה בצווחות "זו טעות פרוידָאנית! זו טעות פרוידָאנית!" (כך במקור). נדמה שהגיע הזמן לשאול מה זה אומר על הכריזמה של המתמודדים אם אחרי חודשיים של תוכנית השופטים עדיין לא יודעים איך קוראים להם. אחרי שצביקה פיק הבין על מי הוא מדבר, הוא גם אמר שאליסה מתחזקת את עצמה, כנראה בגלל שהם טכנולוגיים כאלה. צדי התעצבן על זה שכולם אומרים שאליסה ודורון היו הכי טובים, אבל בשלב שבו אוחובסקי התוודה שהוא ראה את אליסה במהלך השבוע באינטרנט החלטנו לצאת להפסקה, כי זה כבר נעשה ביזארי מדי.

מימין: אליסה שפרגה מתקרבת לדורון רוקח. משמאל: מחקה את מיכל ינאי
כשהדואטים סוף סוף הסתיימו, עברנו לנהריה, העיר שכמעט הושמדה מטילי החיזבאללה בשנה שעברה ועכשיו נאלצה לארח את רודריגו גונזלס, ולא ברור מאיזו טראומה היא תתאושש יותר מהר. דודו ארז הסתובב ברחוב וראיין אנשים באופן היתולי, והאמת שזה היה די מצחיק, אבל לאור העובדה שעכשיו בטוח נזכה לראות אותו עושה בדיוק אותו דבר כל שבוע ועד הנצח, לא בטוח ששווה לעבור את זה.

מימין: רודריגו גולדברג מפציץ את נהריה. משמאל: דודו מהטלוויזיה עובר לאינטרנט
אחרי הפאוזה נטולת ההקשר חזרנו לאולפננו מבצרנו לשמוע אילו ראשים ייערפו הערב. הדמנציה של צדי זקפה ראש כשפחות מחמש דקות אחרי שהוא דאג להתעצבן ולצרוח על שאר השופטים על כך שאמרו שאליסה ודורון היו הכי טובים, הוא בחר בדואט של אליסה ודורון כטוב ביותר של הערב. גם שאר השופטים היו תמימי דעים למדי: הם אהבו מאוד את אליסה ודורון ולא סבלו את מיקה ומארינה ואת בועז ועדן. מיקה נראתה מבואסת, עדן הייתה על סף התמוטטות, בועז לא הרגיש כל כך טוב ומארינה קרנה מאושר, כהרגלה. מרגול, שהייתה בטוחה שהמצלמה לא מכוונת עליה, ניצלה את ההזדמנות כדי להציץ בבהלה בשעון כדי להבין לאן נעלמו שלוש השעות האחרונות (גם אנחנו תהינו) ולוודא שהיא לא מאחרת לגיג בתימניאדה.

בניסיון נואש למחוק את החיוך מהפרצוף של מארינה, נתנו לה לפתוח את החלק המחריד באמת של הערב, סולואים של המודחים הפוטנציאליים. על החיוך שלה זה לא השפיע, את מה שנשאר משלנו זה הכחיד סופית.
מארינה מקסימיליאן בלומין, "חמימות חולפת" (דנה ברגר)
מארינה בחרה את השיר כי "אני עושה מלא רוק", ומיד איימה: "האמת שאני עושה עוד מלא דברים שאתם לא יודעים עליהם, אבל לאט לאט תגלו הכל, בעזרת השם". אנחנו מקווים שהקומון סנס של הקב"ה יעמוד לעזרנו ושנישאר בבורותנו המבורכת.
ש. כהן: זוועה. ההופעה הכי מעצבנת שלה אי פעם. ממש כמו מאיה רוטמן שרצתה "להביא בראש" עם דנה ברגר, גם מארינה טעתה לחשוב שמשהו בדנה ברגר מעיד על רוקנרול, אבל בעיקר הזכירה את הימים הרעים של לייזה מינלי.
תום: הקריקטורה המתקראת מארינה המשיכה את המסע המתיש שלה במשעולי המוסיקה הישראלית עם הופעה זחוחה ומגוחכת אפילו יותר מהרגיל, ולא חשבתי שזה אפשרי. מארינה עושה רוק כמו שאני רוקד סלסה: אפשר ללמוד את כל התנועות הנכונות, אבל בלי מינימום של כישרון ואותנטיות זה נראה כמו פארודיה גרוטסקית. יש אנשים שאוהבים את זה. יש גם אנשים שבחרו במוסוליני.

מארינה מקסימיליאן בלומין בפוזת הרוקרית. אין מילים
עדן אמזלג, "מה לך ילדה" (זהר ארגוב)
אחרי שעדן דיווחה לנו כל שבוע שהיא בחרה את השירים שלה כי היא נורא מתחברת אליהם, וגם הייתה מוכנה לרצוח את מי שרצה לקחת לה אותם, היא בחרה את "מה לך ילדה" כי "מכל השירים ששרתי עד עכשיו, זה השיר היחידי שכאילו מדבר אלי ומביא משהו אישי". כנראה בשביל זיכרון לטווח ארוך צריך כישורים קוגניטיביים מעט יותר מורכבים מאלה שמחלקת אם הבית של עדן.
תום: ביצוע שגרתי של עדן, בתוספת צרידות שככל הנראה לא הייתה מכוונת. סביר להניח שעדן מתחברת כל כך לשיר כי הוא כולל שורות עמוקות כמו "על מה את חולמת, אני גם חולם", אבל כדי להיות הוגנים, צריך להודות שזה כנראה היה המקסימום שהיא הייתה מסוגלת לו בשלב הזה בלי עזרה של חומרים נוגדי דיכאון.
ש. כהן: אחרי ערב כל כך ארוך ומעייף באמת שקשה לגייס סבלנות לעוד ביצוע שקט ובלדי של עדן. היא שרה סביר, בסדר, שייגמר. רק רצינו לחזור הביתה בשלום.
עדן אמזלג חולמת. גם אנחנו נרדמנו מזמן
מיקה הרי, "עד העונג הבא" (המכשפות)
ש. כהן: שחיטה. כמו במקרה של "מלנכוליה", מיקה לקחה שיר שלא יושב עליה טוב וביצעה אותו ברמת הפזמותיכון. הדרך הביתה מעולם לא הייתה קצרה יותר.
תום: התלבושת הבובתית שמיקה נתקעה איתה משלב הדואטים התאימה לשיר כמו שמלת פאייטים לענבל פרלמוטר, והתוצאה נראתה כמו הילדה הטובה של הכיתה שמנסה להתחבר לפריקים. בדרך כלל זה נגמר באונס קבוצתי, הפעם רק ברצח.
מיקה הרי, רוקרית בתלבושת בובה. עוד חידוש מבית היוצר של "כוכב נולד"
בועז מעודה, "שיעור מולדת" (כוורת)
תום: לקול של בועז יש איכויות שנעות בין הילדותי והנאיבי לבין המלאכי ושובה הלב, ולכן בחירת השירים עבורו היא קריטית. במקרה הזה הביצוע להימנון הנעורים הפולני של פימה שמוקלר גרם לו להישמע כמו הילד המוכשר ששר את הקושיות בסדר פסח, מה שלא ממש משרת אותו בשלב הזה של העונה.
ש. כהן: שיר נעים עם ביצוע נעים של בועז, שהיה נראה בעיקר מותש. בשלב הזה אף אחד מהמתמודדים לא יכול היה כנראה להפגיז, גם כי הם לא באמת חשבו שהם יצטרכו לתת סולו (וככה זה גם נשמע), וגם כי לא היה להם מספיק זמן להתאמן. נסלח להם, אבל רק הפעם.
בועז מעודה בשיעור מולדת. הציון: מספיק בקושי
לשופטים לגמרי נמאס בשלב הזה אז הם חילקו מחמאות רק כדי שיעזבו אותם בשקט. אחרי זה פתחו את הקווים והיינו בטוחים שסוף סוף ניפטר ממישהו ונלך לישון. טעות, עבדו עלינו! כל הפרומואים הבטיחו שבשישי נפטרים ממתמודד אחד ובשבת מהשני, במקום זה החזיקו אותנו עד שלוש לפנות בוקר כדי לגלות שהתוצאות יהיו רק מחר. זונות.
ואפרופו זונות, אנחנו ממשיכים אצל תום. יש ופלים לימון בסוף, אם לא תמהרו כהן תאכל את כולם.