לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אגרולים


 

פיייייי כושילי איזה חום.

 

בימים האחרונים, מלבד לנהל סמול טוקים נימוסיים אודות מזג האויר המסתכמים בדרך כלל בשורה למעלה פלוס "מלא אנשים בהונגריה מתו!" (באושר, כמובן), פקדו אותי אי אלו אירועים, רובם מסעירים כפכסם.

רכשתי במיטב כספי את האחרון של הארי פוטר ואני שקועה בו יומם וליל, מה שהביא אותי רק לעמוד מאתיים כי אני מאותגרת אינגליזית. למרות שאני יושבת עם תרגומון כאחרונת החננות לבית האפלפאף, עדיין יוצאים לי משפטים כמו "הארי משהו משהו הוגוורטס, אזקאבאן משהו משהו וולדרמורט, דד איטרס".

למזלי יש לי את דויד שיסביר לי משחקי מילים, עכשיו נשאר למצוא מתנדב שיסביר לי את המילים עצמן (מישהו יודע איפה גילי בר הילל גרה?).

 

כזכור לאחרונה היו לי שני דייטים, עם אחד מהם אני ממשיכה לצאת, אני לא אספר עם מי רק ארמוז שזה לא האוליגרך הרוסי. אתמול הלכנו לנשנש משהו אחרי העבודה והיה מאוד נחמד. הוא אמר שהוא לא אוכל פירות ים ורוצה לשבת במזגן, אבל כנראה שהדחקתי את זה במסגרת המגננות התת הכרתיות שלי, כי גררתי אותו לקערת שרימפסים במרפסת המיוזעת של הג'וצה. כמובן שגם הצלחתי להפיל צלוחית זיתים בשמן על המכנסיים הבהירות שלו מגולף, אבל כמה מגבוני קליה אחר כך כבר הכל נסלח ונשכח (אצלי לפחות, הוא עדיין חש רדוף).

(וגם כיבסתי, אני נכס אני אומרת לכם, נכס).

 

בדירה הכל על מי מנוחות. אני מתה על קוקס ואנחנו מסתדרות מעולה, אפילו שהיא משוגעת. שתינו בחורות נוחות, אני תמיד מפנה את הלחי השניה, היא את הקוטב השני(#1). גם החשבונות שלנו נורא קטנים, חשמל בקושי שלוש מאות שקל ואנחנו מדליקות מלא את הדוד, אולי היא גם בי סולארית(#2). בזמן האחרון קצת פחות יצא לנו להתחרע בערב על טלויזיה ויין ופיצה פיתה, אני בגלל הדייטים והיא בגלל שהיא עסוקה בפגישות סלט עם אושיות בלוגריות (בי פופולרית#3) אבל היום קבענו לשבת לדיסקוסים וריכלולים, עדיין לא החלטנו באיזה חדר, בקוטב שלי המזגן, אבל בשלה יותר נוח(#4).

 

לאחרונה התחלתי להנשיר כמו כלבה חולה ולכן חזרתי לקחת את הכדורים החביבים עליי מסדרת roots, שלמרות הקונוטציות המידיות לסדרות טלוויזיה מיתולוגיות על כושים, הם בסך הכל תוספי תזונה מצוינים. אני שוקלת להכניס קצת בבונזו של החתולים. את כל היום הם מבלים בהנשרה סוערת דווקא בחדר שלי (אנחנו לא יודעות למה, אולי כי אצלי היס מקס) ובערב כשאני חוזרת הביתה המיטה שלי נראית כמו גב של גרוזיני.

 

זהו להיום, בפרקים הבאים -  הופעה של נעם יעקובסון ב08.08 (אני איידע ספציפית בהמשך), רשמיי מדוגמנית העל הבאה של אמריקה (אז כמה טיירה באמת השמינה?), סימפסונז הסרט (ספרינגפילד רוקס!), ועוד.

 

שלכם באהבה,

השממית העממית. 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/7/2007 21:07  
145 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דה-פו ב-31/7/2007 08:17



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)