לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

מכות ושאלון, כי למה לא.


המפף. איזה מוזר בלי כוכב נולד

 

1.

התברר לי שהחברה החדשה שלי מהחדר כושר הייתה פעם גבר.

נכון שהיו לי רמזים מטרימים כמו הקול, הגוף והמשפט "אחרי הניתוח" שחזר על עצמו כמה פעמים, אבל עדיין, מי חושב על זה בכלל. לא שזה משפיע על היחס שלי כלפיה, להיפך, לפחות יש שם כרומוזום Y אחד שטורח להעניק לי תשומת לב.

וזה גם נחמד, האמת, שיש עם מי לדבר ואני לא צריכה כל פעם להכריח את וולפי לקנות לי קפה ועוגיית גרנולה (לא שאני לא עושה את זה בכל זאת).

 

2.

כבר שכחתי איזה כיף זה לישון עם מישהו. באופן כללי אני חושבת שאני אחד האנשים היותר נעימים, נוחים, רכים וכרבילים בעולם, וכל לילה בו אני ישנה לבד הוא הפסד לכל המינים.

 

3.

פתק מנטלי1 – לא מומלץ להשתמש בשיטת הימים הבטוחים, אבל אם כבר נופלים לזה המעט שאפשר לעשות זה לזכור מתי קיבלת בפעם האחרונה, כי אין יותר פאתטי מעלעול בארגונית תוך כדי מלמול "לפי היומן שלי הסוף שבוע היה בסדר, מעכשיו צריך להיזהר. אה. שיט. בייצתי בסוף שבוע".

 

4.

חולה על– הסרט של הסימפסונז, הבנות נחמה, מיי כימיקל רומאנס, ריראנז של "העשב של השכן", שוופס פירות יער, שוופס פירות יער עם וודקה.   

 

5.

נמאס לי מ – ישראלים שעושים קאברים לשירים מכוערים (שגיא ריי ודומיו),  התשחצים ב"ישראלי",  חיקוי האייפוד שלי, כל זוגות הנעליים שברשותי, פיג'לינג, הרלן קובלן. טפוי.

 

6.

אף פעם לא עשיתי שאלון. לא שזה ממש מפריע לי, אני פשוט פה כבר תכף שלוש שנים והחלטתי שאם כבר פאתט אז ללכת עד הסוף עם שאלון הפרעות אכילה:

 

 

מה המשקל שלך? מה הגובה שלך?
168 סנטימטרים, 60.8 קילו לפי המשקל בחדר כושר,
61.5 - 62 לפי המשקל בבית. תנחשו לאיזה משקל אני מתייחסת.

האם את יודעת מה מסת הגוף (BMI) שלך?
ברור, קיעקעתי אותו על עצם הזנב. 21.61

האם לדעתך את שמנה או רזה?
אני חושבת שאני פרה איומה, אני לא מסוגלת להביט בעצמי בראי בלי לשמוע אוונסנס ולעשות חתכים קטנים בירכיים עם סכין גילוח.

האם אי פעם עשית דיאטה? אם כן - איזו?
לא, חוץ משומרי משקל, דיאטת אולגה רז, סאות' ביץ', הרבלייף, דיכאון יזום ושנאה עצמית.

האם אי פעם היית בולמית או אנורקסית? מדוע?
בולימית - כן, חוץ מהקטע של ההקאות.
אנורקסית - גם, חוץ מהקטע של ההרעבה והרזון.

מתי בפעם האחרונה אמרו לך שאת רזה / שמנה?
אף אחד, אלא אם כן "כוסית" נחשב, וגם אז אף אחד.

כשאת אוכלת- האם את סופרת קלוריות?
ברור, אני סופרת גם נקודות וגם קלוריות ומחשיבה את מה שיוצא פחות.

האם את עוסקת בספורט כלשהו? אם כן, איזה?
חדר כושר רולללזזזז!1 יש לי שם גם חברה חדשה, היא הייתה פעם גבר.

מה את חושבת על אנורקסיות ובולמיות?
לא ברור לי למה השאלות מאחדות את הבולימיות והאנורקסיות, יש הבדל עצום, שמן ומים, ים יבשה, פילים וענבים, מיה ואנה.
עקרונית אני מעדיפה את הבולימיות, הן קצת יותר אנושיות בבולמוסים שלהן. אנורקסיות טיפה מפחידות אותי עם הלוק של "סתיו 1946, ברגן" וריקודי הבלט וכל החרא הזה. אבל עקרונית על אף אחת מהן אני לא חושבת יותר מידי, זה מסיט את תשומת ליבי מדברים חשובים יותר, כמו מה לאכול.

האם המשקל והמראה החיצוני הוא חלק גדול מחייך?
מה זאת אומרת "חלק"?

מה את חושבת על אנשים שמנים? האם לדעתך הם אינם רואיים להערכה כמו זו של הרזים?
אני מזלזלת בכולם ללא הבדל משקל, גזע, מין ודת.

האם אנשים שמנים, לדעתך, מאושרים יותר מהרזים?
איזה, כל אחד והחרא שלו.

 

 

 

טו בשבט שמח!

 

שלכם,

ערפדה אהודה,

ש.

 


נכתב על ידי , 30/7/2007 19:50  
170 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן ב-5/8/2007 05:08



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)