לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

קינואה תנוע


 

מצטערת על הפבלוש התכוף, פשוט הצטברו אי אלו נושאים דחופים על הפרק. לא, האמת שלא הצטבר כלום, משעמם לי טילים. כבר שבת שלמה אני לא מצליחה להתיק את מבטי מתלתלי הכתפיים של אסי דיין והכיסא שלו, כשהמחיצה היחידה בינינו, הקוראים הצהבהבים, ובין ערוותו המדודלדלת היא כרסו האימתנית. מזל שיש לנו את אסי דיין במדינה. ברצינות, יהיה לי נורא חבל כשהוא ילך בדרכו של כל טומי, הוא פשוט מעניק לי שעות ארוכות של פאן. בין אם הוא מלכלך על אמא שלו או חושף את משמניו, הוא תמיד מפנק.  פאתטי\צומי\מוכן לרדת נמוך בשביל המנה הבאה\מביך את השושלת שלו בכוונה\קלישאתי\מכמיר לב\ייבבן\עושה רושם של אדם דוחה באופן כללי, מה זה משנה.  כל עיתון שמכבד את עצמו (וגם כאלה שלא) צריך תמונה של דיין שמן ושעיר יושב בעירום על הדום מאיקאה, משווה את עצמו למדינה או משהו לא קוהרנטי בסגנון, וצוחק על כולנו כשבכלל אנחנו צוחקים עליו. או הפוך למי אכפת. תמונה מרהיבה, שאפו.

ויאיר לפיד ריגש. לא שעכשיו אני מחבבת אותו או את אביו ז"ל, אבל ריגש. משעשע איך כל התמונות שנבחרו בקפידה מציגות את טומי תולה מבטים מעריצים ביאיר. ובכלל מעניין לראות את אסי ויאיר באותו הגיליון. שני אבות חזקים ומתים ושנויים במחלוקת, שני בנים כריזמטיים, שנונים, אינטיליגנטים, ומושכים, שהצליחו להשניא ולהמאיס את עצמם, כל אחד בדרכו שלו אם כי שניהם באופן מעורר התפעלות (התנחמדות בלתי פוסקת מחד, דווקאיות ילדותית מאידך ועוד כהנה וכהנה).  ואם משפחת דיין היא הקנדי של ישראל באיזו מן גרסה מעוותת, מה ההקבלה ללפידים? יש בכלל?

 

נחזור אליי, כי בכל זאת.

 בסופ"ש לא עשיתי הרבה. לאנץ' תל אביבי עם בקבוק יין משובח וחברים חדשים ומשובחים גם, ממולאים אצל הצ'יף עם עוד בקבוק יין, ושינה לא במיטתי שלי ולא עם עצמי בלבדי, שזה תמיד כיף אם כי הקיץ בשילוב עם נטייתי לכירבולי חנק מסתמן כמעיק. אה גם ניקיתי את החדר (סתם, רק טיטאתי), עקבתי בדאגה אחרי הגירושין של אסף ומיכל (אף פעם לא הבנתי מה היא עושה איתו. הנה משפט שלא תשמעו הרבה), הגעתי למסקנה ש"מיצי" זה ה"רחל" של החתולים, ואכלתי את סלט המלפפונים ביוגורט החדש של ארומה, דווקא מפתיע. אני אוהבת את הגדלים החדשים של הסלטים שלהם, כבר לא גיגית עם הרבה ירקות נטולי פשר אלא קטנים ומתובלים. סלט הקינואה איום ונורא, אבל לא נראה לי שזה מפתיע מישהו. גם לא את הקינואה, שנולדה בכלל ברמת הגולן והוריה קראו לה "אכזבה". קינואה, אגב, שם נחמד לחתול. הם גם מריחים אותו דבר.

 

זהו, עוד קצת עבודה ואני הולכת לישון. הביולוגית בת זונה, היא ידעה שאני לא רואה פרומואים בגלל היס מקס, ובכלל לא טרחה להגיד לי שהעונה החדשה של המשרד התחילה והפסדתי מלא פרקים. כנקמה אני לא מגלה לה שהעונה החדשה של בוסטון ליגל מתחילה בשלישי. שתיחנק.

 

יאללה שיהיה חג על הכיפאק.

שלכם,

 זוללת והוללת

ש.

 

נכתב על ידי , 8/6/2008 00:34  
164 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מכבס ותולה ב-24/6/2008 10:56



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)