לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

פוסט אינפורמטיבי


 

הכל טוב, תודה. אני איזי עם הפחמימות (במידת האפשר, כולנו בני אדם), יש לי חברים שטפו טפו, ההורים חוזרים מחו"ל ביומיים הקרובים ככה שאני גם לא אתגעגע יותר מדי, ויש טלוויזיה משהו משהו.

בעולם העיתונות הכל יצרי ומרגש, אני מקבלת הזדמנות די מדהימה ומתכננת להשקיע בה את כל כולי. אין לי בעיה לקרוע את התחת, אני אעשה הכל כדי לא לפשל את זה (השם ישמור חמסה חמסה) ואני תוהה אם כדאי לפרוש מהמזגנים. נכון שזו עבודה עם כסף יחסית די טוב, אבל אישה צריכה גם לעשות בשביל עצמה, ולא רק בשביל ביתה. ואמנם אני יכולה לכתוב במשמרות הלילה, אבל אין ספק שלעבוד במשרה מלאה ולשאוף להתפתח במשרה מלאה אחרת לא הולך ביחד. אין לי זמן, זו השורה התחתונה.

אז בואו נדבר מספרים, זה אולי זה יעזור לכם לעזור לי -

עבודת המזגנים משלשלת לכיסי בסביבות השמונה נטו. ואני לא מחשיבה כאן את כל המסביב שכולל בונוס שנתי ( פעם בשנה תוספת של 12 אלף למשכורת), קרן השתלמות, ביטוח מנהלים, פנסיות וחוביזות (כמו חופשות על חשבון העבודה, אלף שקלים מדי שנה בתלושים, ושאר הטבות שיש בכל חברה מצליחה).

המשכנתא שלי יימח שמה וזכרה היא שלוש וחצי (אבל אל תשכחו שאני אוחזת בשותפה מהממת שמשלמת חצי).

כרגע העבודה בעיתון היא אפילו לא חצי מהמזגנים. בואו נודה בזה, לא משהו שאפשר לשבור בשבילו את הכלים.

בתנאי המשכנתא שלי אני מחויבת להכניס מדי חודש לחשבון לא פחות מחמש.

רצוי לציין שכרגע אין לי חובות לכסות, וגם שיהיו לי פיצויים מאוד נאים (או לפחות מה שיישאר מהם אחרי שיני המס) אם אעזוב. בכל זאת, שש שנים.

אז איפה לשים את הקו? כשאני הולכת לדבר ביזנס, עד איפה אני מוכנה לרדת בשביל הזדמנות נהדרת שאני איהנה בה ואגשים את עצמי וכל החרא הזה?

(הפתרון האידיאלי עבורי היה לרדת לחצי משרה במזגנים, אבל זה בלתי אפשרי כרגע ).

אז מה אתם אומרים?

דברו אליי אנשים, דברו אליי.

 


 

טוב זה לא אופייני לי, אבל אני לא היצור היחידי שבמצוקה.

הדבר הזה בן שבוע וחצי, כבר יש לו נוצות והכל והוא שותה מבקבוק. לא בטוח שהוא ישרוד כי הוא עדיין לא הספיק לינוק מאמא שלו והוא קטן מכדי לקבל חיסונים ותילוע אבל כרגע הוא חי.  יש מישהי שיכולה להאכיל אותו עד גיל ארבעה שבועות (כשהוא יוכל לאכול לבד ולעשות בארגז) כדי לא להעיק עליכם עם המחויבות הזאת, אבל אחרי זה הוא יצטרך למצוא בית כי כבר יש לה שני חתולים. גם לי לי יש שני חתולים יותר מדי, ולמעשה לרוב האנשים שאני מכירה.

 מישהו?

 

שבע שקל לליטר?

האוס אולי ציני ומרושע, אבל הנכות שלו הופכת אותו לפגיע ובעל עומק רגשי.


אני לא מסוגל להביט למשפחות החטופים בעיניים.

 

 

 

חן חן

מתלבטת ומורטת

ש.

 

נכתב על ידי , 1/7/2008 02:19  
126 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בוז'יבה ב-3/7/2008 18:46



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)