לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

קצת כוכב, כי בכל זאת.


 

אני מוכרחה להודות שמה שהיה נראה לי בתחילת העונה כאיום ונורא, מתברר דווקא כנבחרת לא רעה. גם לא הכי טובה, אבל יש כמה ניצוצות. מהתכניות הראשונות בשני ושלישי אפילו קצת נהניתי, שזה לא מעט בהתחשב בגורמים כמו צביקה הדר, חבר השופטים והאחיות גוואטה. אני עדיין לא מתכוונת לכתוב סיקור עונה כי אין לי כח, וכי בלי תום זה בכלל לא שווה, אבל אולי מדי פעם יהיו הבלחות. הנה אחת.

תכנית האולפן הראשונה חשפה יותר מהכל אולפן. והוא כל כך מכוער. הנוצצים והזהב ואווירת הקדם אירוויזיון ששורה על צביקה הדר מאז שהוא שלח את בועז מעודה למזרח אירופה (ועל צביקה פיק מאז שהוא נולד) בעיקר עושה לא נעים באישון. גם מרגול לא מוסיפה, השנה היא יותר גרועה מבדרך כלל, ועושה רושם שכהזדהות עם מעיין חג'בי פיתחה גם חירשות (או שאני, אבל אחת מאיתנו לא יודעת מה הולך סביבה). סאגת צביקה הדר מנחה-שופט-מנחה בחזרה כי זה לא הלך, הייתה מביכה ממש. אי אפשר גם לשפוט וגם להנחות (במקרה שלו גם שניהם בנפרד בעייתיים, אבל לא ניכנס לזה). קשה גם להיות זה שאומר את המילה המנחמת וגם זה שמעביר ביקורת. אז יצא לא מנחה ולא שופט, סתם צביקה הדר שבניגוד לבדרך כלל, מפריע בישיבה. אפשר היה לכתוב על זה הרבה יותר, אבל אם הם ירדו מזה כל כך מהר מי אני שאחפור. ואם אין תום אחבור

לאסי דיין – הנבחרת בשורה (בסדר אקראי! להזכירכם, הסדר אקראי!) -  

ישראל – אם הוא נראה כמו סקעת, נשמע כמו מרינה מקסימיליאן בלומין וכריזמטי כמו ג'קו, הוא כנראה הכוכב הנולד. אני זורמת עם זה.

אביב משולם – הוא אולי קצת טרול, אבל מבחינתי הכי מוכשר העונה. יכול להיות שאני טועה, כמובן, עוד מוקדם.

גלגול קודם – אדיר אוחיון.

ליבי רן – ליבי הוא בן מצוין, אם לדבר במרגולית, ואני קצת מאוהבת בו ובסיוון. לגמר.

גלגול קודם – דימו ילד האימו.

אלכס קרול  איזה שיעמומון מהקריות. מזל שהלך, חבל שלא לקח איתו את בנצוק.

גלגול קודם – בנצוק.

בת חן חקייה – לא הבנתי את ההתלהבות מהאודישן הראשון שלה ואני לא מבינה מה מוצאים בה עכשיו.  אגב, זה באמת מיותר לשים דפנה ערמוני ברקע בכל פעם שמראים אותה. הבנו, היא שמנה, עשינו את הקישור לבד, קצת קרדיט.

גלגול קודם – דורון רוקח.

תאיר גמליאל –תאיר עושה לי רושם של בחורה לא מטומטמת, ובניגוד לאחותה דניאל קראיף אפילו מבינה מה היא שרה, חבל רק שהיא לא עושה את זה טוב.  היא מנסרת, זה לא שהקול שלה לא משהו, הוא ממש לא נעים.

גלגול קודם – אורלי מגורי.

דניאל קריאף – דווקא אצלה הקול הוא לא הבעיה, יש לה עם מה לשיר, זה פשוט שבא להכניס לה סטירה. הביצוע ל"כולם מדברים על שלום" היה כזה מעפן פסטיבל בראשית שהיא חייבת לחבור לתאיר לאיזה מעגל מתופפים בכינרת.

גלגול קודם – שירה חן.

מתן קאופמן -  השם ישמור איזה חננה. אני לא אוהבת את מתן ולא את הגימיק שיצרו כאן על חשבונו. הביתה.

גלגול קודם – נדב יהלומי, דץ.

מעיין חג'בי – לא הרשימה אותי באודישנים, גם לא עכשיו.  אני מזהה את הניצוץ, שלא תחשבו, אבל כל החירשות והשטאנץ המזרחי הזה לא עושים לי את זה. בין הבנות היא עדיין מהמרגשות, אבל בהתחשב בנקבות העונה זה לא ממש חכמה.

גלגול קודם – הדר עוזרי.

שגיא טרבלסי – האח המונגולואיד לא עושה לי את זה וגם לא שגיא. בכלל, כל מי שרוכב על הגל של הטרגדיות המשפחתיות אוטומטית מוציא ממני רוע, וזה שהוא לא שר טוב (גם לא רע, הוא שר כלום) רק מוסיף.

גלגול קודם – עידן שמי.

האחיות גוואטה – אחת האבחנות היותר מבריקות שנתקלתי בהן שייכת לידיד, וגורסת שהאחיות גוואטה לא נראות כמו מתמודדות, אלא כמו המשפחות שלהם. שתי האחיות השמנות שתמיד צווחות ברקע כשאחות הכוסית מתקבלת? ככה ממש. הן היו אמורות להישאר מאחורה, גג באיזו חתונה, במקום זה אנחנו צריכים לשמוע על האבא הנוטש שלהן. חזוס.

גלגול קודם – האחיות יוספי.

עוז צוחובוי – פדיחות. באודישנים ממש אהבתי אותו וסימסתי לו בגלגל, ומה יצא מזה? תאונת דרכים על  הבמה.  יצור שוקיסט ולא מגולח שיותר מדקלם מאשר שר. ופתאום גם חסרה לו שן, אללי.

גלגול קודם – אביתר בנאי. חבל.

עדי אבישי – "האם אנחנו עדיין שבויים בקסם הודו"? צביקה הדר מתפייט זו התכנית השלישית ברציפות. חליק, תמשיך הלאה, חזרנו. סביר להניח שמעכשיו כל תכנית ואפילו  בחצי הגמר (אליו עדי חייבת להגיע) צביקה ירפרר להודו הודו באיזה "סאב קוץ' מילגה" טרחני ועבש. זה לא מקל עלינו להדחיק את הספיישל ההוא.

 ועדי? מדהימה.

גלגול קודם – אינדירה גנדי.

כרמל אקמן – היא שרה יפה, זה בטוח. נראה שהאישיות שלה טיפה מעצבנת וגם מראה הפג, אבל היא צלולה, ויכלה לרגש אם הייתה מצליחה להתגבר על האנמיה.

גלגול קודם – יודית רביץ.

בן צוק  - חוץ מזה שהוא חבר של דפנה לוסטיג אני לא מבינה מה הוא רוצה ממני, מה הוא עושה שם, למה הוא חושב שזה מעניין אותי ואיך הוא לא הלך הביתה. אה כן, כי נפטרו מאלכס קרול. לפחות זה.

גלגול קודם – אלכס קרול.

בריגיטה – כוסית, כנראה גם מותק של בחורה. מעבר לזה לא נפלתי אבל אני מוכרחה להודות שהיא לפחות לא מפריעה לי, זה לא מעט.  

גלגול קודם – אסתי גינזבורג.

מיכל יעקובוביץ'- הפתיעה לטובה, לא תפסתי ממנה באודישנים ופתאום היא נראתה כמו טורי איימוס ושרה טוב. יש מקום למשא ומתן.

גלגול קודם – ג'סיקה.

מורן שמואלי – איי. כואב. אני מחבבת אותה עוד מהעונה הקודמת. נשרה מוקדם מדי.

גלגול קודם – מורן שמואלי.

רותם כ"ץ – מיותר, מנג'ס, לא נתפס. השופטים דוחפים אותו בכוח לכיוון הסול כדי למלא איזו משבצת שחסרה להם בנבחרת, הוא בינתיים מתעלם מהם, אבל ברגע שייכנע אתם יודעים מה נקבל. נכון, את הגלגול הקודם.  

גלגול קודם – חן אהרוני.

 

לדעתי זה מכסה אותנו לבינתיים.

צ'או.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/7/2008 10:53  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מעייני :) ב-12/9/2008 15:14



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)