לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קצרצר צמרמר וממורמר


 

בימים האחרונים אני סובלת מפי אם אס היסטרי ששום כדור לא מעביר. אני יודעת שזה קצת מיושן לספר על כאבי מחזור אבל אני כזה עיגול נפוח, כאוב ודיכאוני שאני מוכרחה לשתף.

אני ארחיב –  בטני היא גוש קשה ומבאס, הכאב הוא אחיד וחזק, בניגוד לראשי, שכואב בהפוגות של עשרים שניות לערך. אני נפוחה ממים מכף רגל ועד ראש (אפילו באצבעות) ומתבוססת באופטלגין נוזלי ורחמים עצמיים. גם ירד לי דם מהאף על חולצה בהירה.

בבוקר הלכתי ברגל ארבעים דקות לעבודה, מה שהקל מעט על כאב הבטן והשנאה כלפי כל מה שזז (וגם מה שלא, יעיד מצנם חף מפשע), אבל עדיין כואב מאוד.

 אני מקווה שהכל ישתפר עד מחר, אחרת אאלץ לנקוט בצעדים נגד קיומי המרקיב. חוץ מזה גם בא לי להסתפר ומלא בגדים לחורף ומגפיים ואולסטארים ותיק ושני צעיפים אבל אין לי כסף אפילו לדפדפות לאוניברסיטה.  

מה שנחמד במצב רוח מחורבן משולב בכאב בטן ובלקום ממש מוקדם בבוקר זה שאפשר פתאום להתחיל לבכות ואז כולם מחבקים ומכינים תה. הייתי עושה את זה יותר אבל זה מזכיר לי שירים של גלי עטרי.

את שעות העבודה העברתי בהכנת רשימות קטנות של מקומות שמתחשק לי לשרוף, אנשים שצריכים לבקש ממני סליחה, חיות שמתחשק לי לאכול והתבוננות בתלושי החג שלי שמסתבר שלא תקפים לשום דבר חוץ מסופר רחוק נורא.

אני תוהה אם היום הזה אי פעם ייגמר, אם יהיה אי פעם יום רע יותר, ואם כן, מה הסבירות  שזה יהיה מחר.

נראה לי שעכשיו אשב עם תה ובקבוק חם ואצפה בדי וי די של "אוכפים לוהטים".

 

זהו. אשמח אם לאות הזדהות תתלשו שני ריסים.

יום כיפור שמח ושוויוני לכולם. תרבחו ותסעדו.

 

 


 

עדכון - קיבלתי מחזור, הכאב צפוי להפסיק בשעות הקרובות. ותשקוט ש. 22 יום

נכתב על ידי , 10/10/2005 16:19   בקטגוריות תסמונת קדם ווסתית  
224 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן ב-16/10/2005 13:23
 



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)