לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט לילי מטופש


אני מניחה שכשהגו את הביטוי "כשהגיהנום יקפא" התכוונו למאורה הטחובה שורצת העכבישים אותה אני שוכרת (צלמוות 66/6, בני ברק). באופן תמידי הטמפרטורה פה נמוכה בחמש עשרה מעלות מהסביבה. חוץ מבקיץ כמובן, שיש חמש עשרה מעלות מעל.
ביום ראשון יבוא האיש הנחמד מהמזגן, יתקן אותו, יהיה לי חמים יומיים, הוא יתקלקל, וייקח לי חצי שנה להזמין אותו שוב. בינתיים לכל פינה בבית אני גוררת אחריי חוט חשמל אליו מחובר רוטוויילר אימתני שאני מכנה בחיבה "רדיאטור", או לחילופין את פיצי, מפזר החום הממכר והבוגדני שלי, שכל פעם כשאני רבה עם השלט של הטלוויזיה (זין שאני אחליף בטריות) הוא מעודד אותו בקריאות קצובות.
מישהו יודע איך מסדרים שקע חשמלי? הוא כמעט בחוץ ומבצבצים ממנו חוטים מוזרים, סלוטייפ לא עוזר ואני חושבת שהוא גוסס. זה השקע שאמור גם להחזיק את המפצל של המחשב וגם את פיצי, יהיה קשה בלעדיו. אולי האיש מהמזגן יודע.

בהנחה שהשקע לא יקרוס עד תום הקלדת הפוסט, אספר כי יש לי סחרחורת ואני תיכף מתעלפת פה על הבלטות, שתיים מהן כבר מצטנפות בפחד והאחרות מסוות עצמן בפוף וזוחלות לכיוון השטיח. אני צמאה מוות ואין לי כח לקום לקחת דיאט קולה, כואב לי הראש ומדי פעם הכל נעלם ואני רואה רק שחור. אני צריכה לקום מחר בשמונה בבוקר ויש לי חשדות עמוקים שהמיטה שלי מתכננת עליי אמבוש, הכרית תאגף אותי מימין ותשאיר אותי שוכבת חסרת אונים בעוד פוך האווזים כופה עצמו עליי באגרסיביות.
חוץ מזה נגמרו לי הגרביים, זה די טראגי. הן התאגדו בסל הכביסה במחאה שקטה, נועצות בי מבטים שוטמים וזוממות על הקואליציה הממשמשת ובאה עם התחתונים.


זהו, עכשיו אני ומזלג אמיץ נלך לנסות לסדר את השקע.
ולישון.
לילה טוב, נשיקה או שתיים לכל דורש.
נכתב על ידי , 19/1/2006 02:45   בקטגוריות האנשת חפצים דומסטיים כדרך להתגבר על בדידות ארעית.  
209 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נפיל ב-26/1/2006 19:28
 



417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)