לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

קצרים


 

קצר 1: הדירה שלי נראית כמו עזה. מזל שיש משפחה שעוזרת. מה הייתי עושה בלי ש. כהן הובלות, ש. כהן צבע טיח סיד, ש. כהן מוצרי חשמל וברגר הדברות (בן דוד שני)

אני לא הולכת להלאות אתכם יותר בפרטי המעבר הזה שגומז אותי, כי אתמול התחוללה דרמה בחיי. דרמה הקשורה לשלושה גברים ואישה:

 

קצר 2: צביקה, צביקה, צדי וריקי.

כרגיל ישבתי בביתי, עישנתי סיגר קובני, קראתי פרוסט (גם כמה עמודים מג'ויס ואיזה ירחון לספרות השוואתית), ברקע התנגנה יצירת המופת "ארבע העונות" של ויואלדי.

 פתאום נעשה רבע לתשע.

סגרתי את הספר, החזרתי את היין למרתף, זרקתי כמה גליונות לאשה על השולחן ונשכבתי על השטיח עם בקבוק מכבי – כוכב נולד שלוש – מתחילים.

אחרי המבוכה הראשונית הכרוכה בללעוג לאדם נכה, טיפש, מכוער ועם בעיות דיקציה קשות שבוכה באודישן את "הפרח בגני" וכולם מצביעים עליו וצוחקים וזורקים עליו דברים, אני מוכרחה לומר שהעונה השלישית מבטיחה ביותר.

אני רוצה לציין לטובה את צדי ואת הבחור שחיקה אותו (תתתתתני... תתתתמלאי... תתתתתרגישי את המוזיקה... את מכוערת).

קאלט.

יהיו עוד עדכונים ברגע שהעונה תתקדם ותהיה לי פייבוריטית שאני אפתח על שמה (זאת תהיה בחורה, אין לי ספק) בלוג הערצה ואשלח לה אס אם אסים כאילו לא העלו את התעריף ל42 אגורות.

 

קצר 3: מוזר איך הולכים לישון עם תחושת אשמה ובלבול וקמים עם חיוך. ריקי, גם לך זה קורה אחרי הפשעים נגד האנושות שאת מבצעת? כן? הא?

 

קצר 4 לקידום התיירות: ז. עמלק. בארץ. שלנו. כן כן.

אני לא אמסור את מיקומו המדויק כדי שמעריצות קטינות לא תידפקנה על דלתו (שרתון ת"א סוויטה נשיאותית) רק אומר כי אני מאחלת ביקור מוצלח והנאה מרובה לו לאהובתו למשפחתו לצאנו ולמקניו, וכמובן אדווח ואשים תמונות.

 

 

נשיקות

 

 

נכתב על ידי , 22/3/2005 11:19  
253 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סלשה מקרקעית פחית הצבע ב-4/4/2005 00:20
 



נצחון הרצון


 

אתמול בערב, בזמן שהתלבשתי יפה לקראת הבית, ארזתי את הדייט בקופסאות קטנות ולהיפך, חשבתי לעצמי שהחיים בין ארגזים אינם פשוטים.

 כל צעד ושעל אני מועדת על ערימת ספרים, קופסאות אחסון ריקות מתפצפצות מתחת לנעליי ועכבישים תועים רצים אחוזי אמוק בינות תלתלי אבק לדיסקים צרובים, או סתם יושבים קבוצות קבוצות ומרכלים.

 אני נזכרת בגעגועים ברגעים היפים שהעברתי בדירה -  הצינורות שהתפוצצו ויצרו מזרקות מים חינניות, גובלני העובש המטופח, גבלס האוגר שמת מצמא ופרוקי הרגליים שביקרו פה ושם וביקשו כוס חלב, שנוררו סיגריה, הפכו לידידים.

גם השותפה שלי עצובה. אתמול שוחחנו על השנתיים שלנו יחד. נזכרנו בלילות ששכחתי את המפתח בתוך המנעול והיא ישבה ובכתה בחוץ עד הבוקר, בשעות על גבי שעות שהיא ובן זוגה היו עושים סקס בסלון בדיוק על חצי הגמר של כוכב נולד, מותירים אותי כסוסת צפרניים ואכולת יגון בחדר השינה, מתצפתת מהחלון אל מקלטי זרים על מנת להשיג מבט חטוף בתלתליה של עדי כהן.

ואם אהיה בודדה בדירה החדשה והמנוכרת? אני תוהה ביני לבין עצמי לעתים. ובכן אני מאמינה שאין דבר שהורים אוהבים ומרק חם לא יכולים לפתור. ובגלל שאינני יודעת להכין מרק, ושהוריי הביאוני לעולם רק משום שאחי היה צריך מח עצם, אני עונה תשובה חלופית – "טולמנס". אין כמו העיצוב החמים והיוקרתי של  החברה הזו.

 כמובן שאין לי כסף לקנות שם ואני מסתפקת באיקאה.

 


 

הדירה החדשה שלי מלחיצה אותי מעט. חיפשתי בנרות משהו מרווח, ועכשיו אני חושבת שאולי היא ענקית מידי עבור אדם בגודל בינוני עם שאיפות קטנות כמוני. אולי אני בכלל לא צריכה חדר עבודה. אם אתם כבר דוחקים אותי לפינה אני יכולה להודות שאולי גם האקווריום הענק שמהווה בעצם קיר בין המרפסת הסולארית לחדר הארונות הממוחשב לא ממש הכרחי. אבל בסופו של דבר, עדיף שיהיה גן אבנים יפני ספייר מאשר להתקע בלי, נכון?

 


 

היה לי כיף אתמול בדייט

 


זהו אני צריכה ללכת.

אסיים בברכת שירו איתי ניצנים.

(שני, 20:45, ערוץ 2)

 

 

 נשיקות

נכתב על ידי , 20/3/2005 11:49  
185 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sword of democles ב-27/3/2005 17:19
 



חפשו אותי בבני ברק


 

"גרה בבני ברק

שותה בקפה בעש"ט (גלאט כושר שומר תורה עושה מצווה)

רוצה לעשות

בחור ישיבה"

 

חיפושי הדירה שלי ממשיכים בעוז רוח ואומץ לב יוצאים מגדר הרגיל. השבוע ראיתי דירות באזור בני ברק, האמת שמצאתי הרבה קסם בחור השחור והתורני הזה.

השקפתי מאחת הדירות (צבועה ע"ע חניה+סורגים פרטר 12 תשלומים 1 מרפסת) אל עבר הנוף העתידי הפוטנציאלי שלי.

 

מימין אולפנת בית יעקב. אני מוכרחה להודות  שהבנות האלו עשו לי עקצוצים קטנים בגב,  לא ידעתי שיש כאלו יפהפיות תכולות עיניים במגזר החרדי, לרגע חשבתי שהגעתי לסניף הישראלי של הולנד.

עיני הצטעפו בקנאה מאיך שהן יושבות בהפסקה, סורקות זו את צמתה של זו ומביטות בביישנות אל גדר בית הספר, סביבה התקבצו אברכים צעירים ונאים שלכל אחד מהם הייתי משתדכת אנטיל דת' דו אס פארט.

 

משמאל חנות המפעל של yaffa wigs‏. דמיינתי אותי בזנב סוס אופנתי משיער שועל גוואטמלי, כשנזכרתי שאזכה ללבוש פיאה רק בשלב ב' של ההקרנות, ולזה יש עוד איזה שנה שנתיים. אוף.

המשכתי במסעי ברחבי העיר, פטפטתי מעט עם הירקן, קניתי אייס קפה ושתי חצאיות צנועות וחשתי אט אט כיצד הבלוגרית הדתייה שבי פורצת החוצה מלאת חדוות חיים וקדושה.

 

 באוטובוס בדרך חזרה חלמתי על עצמי בעוד שלושים שנה, עם שבע עשרה ילדים וילדות שתורתם אומנותם, מנהלת ביד רמה את האולפנה הפמיניסטית הראשונה "חתלתולות ש. הכהן" (האולפנא שתתחרה אפילו ב"בנות בעל"ז הרב העליז ממינסק"), ממש כמו ג'ו ב"גברים קטנים".

ופתאום היה בא לי על פיאה יוקרתית, מקום שמור בבית הכנסת ביום כיפור ואת המיסים של כולם.

לעת ערב הסתובבתי עם אמא וסיפרתי לה על המחשבות שלי. היא אמרה לי ששוב פעם הכניסו לי שטויות לראש ובכלל אנחנו לא מאמינים באלוהים במשפחה. אמרתי לה שלא תהיה קטנונית.

אחרי זה היא קנתה לי פיצה ובלי שהיא ראתה הוצאתי את כל הפפרוני חוץ משניים.

 

זהו, נשיקות.

(וקצת אמונה חבר'ה, קצת אמונה)

 

 

 

והשיר החותם: וויטני, אני רוצה לרקוד עם מישו

Clocks strikes upon the hour
And the sun begins to fade
Still enough time to figure out
How to chase my blues away
I’ve done alright up ’til now
It’s the light of day that shows me how
And when the night falls loneliness calls

Chorus:
Oh! wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah! wanna dance with somebody
With somebody who loves me

I’ve been in love and lost my senses
Spinning through the town
Soon or later the fever ends
And I wind up feeling down
I need a man who’ll take a chance
On a love that burns hot enough to last
So when the night falls
My lonely heart calls

נכתב על ידי , 11/3/2005 03:23   בקטגוריות ש. מחפשת דירה - דה נייטמר קונטיניוז  
180 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חרוטון ב-29/7/2005 17:54
 





417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)