לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

יום יום


 

אילוף הסוררת (הפינצטה ואני)

גבה שמאל שלי תמיד נורמלית בעוד גבה ימין גדלה כאילו היא על סטרואידים. אני לא מצליחה להבין את זה, האחת עדינה ונעימה, השנייה כל שבוע מחדש נראית כאילו מקננת בה חולדה.

 

אלוהים, רק לא שוב

למצוא גמל שלמה על המקלדת, לנהל בלית ברירה שיחה עם אנשים טיפשים ושוביניסטים שמעוררים בי בחילה, להתמתח על אופני הכושר ולעוף אחורנית, לתפוס דכדוך (ברמת הבכי באמצע "הישרדות אולסטארז"), לזרום עם ההנחה שרוטב לסלט ארומה לא מתקלקל כל כך מהר ובטח סתם יש לו טעם קצת מוזר.

להגיד "החורים בשקית הזבל קטנים, היא תחזיק מעמד במדרגות, זה בסדר".  

למצוא את החגורה הצבאית הישנה שלי בבית ההורים, לקחת אותה בהתלהבות למזכרת, להסתובב איתה פעמיים כאילו עכשיו 2002, לגלות אחרי שבוע שהיא של אחי ושתפסה אותו משטרה צבאית על זה.

 

ג'יז, רק תנו לי כל יום 

לסיים שיעור קורע בסטודיו, ללכת לכיוון האוטובוס חצי מתה כששני בחורים צעירים מידי וחמודים מכנים אותי "שווה", לא ליפול על מכסה ביוב שני צעדים אחרי זה,  לתקוע סטייק, להבריק במבחן, לצאת רזה* במצלמה של דודה מלכה, לשבת על הדשא באוניברסיטה לפני המבחן, למלמל איזה בדיחה וששלושה אנשים שאני לא מכירה יצחקו נורא (אני לא זוכרת מה היה הפאנץ' ליין אבל הוא היה קשור לאדוארד סעיד, אנחנו חננות), לסיים ספר בצחוק גדול ("כל הכבוד, נח" של נועם זיו), לסיים ספר בבכי ("תולדות האהבה", ניקול קראוס),  לרכל עם שרונשמה בטלפון, לשבת עם חברה לסיגריה בשלוש לפנות בוקר ולשמוע סוד, להתקשר לצ'יף באמצע גול של בקהאם ולהגיד "אני לא מפריעה, נכון?", לשיר את "רוקט מן" עם סטואי מ"איש משפחה".

למצוא שטר של מאה שקל בקופסת סיגריות.

 

 

 שלכם,

בפריכות,

ש.

 

 

*   

 

נכתב על ידי , 27/6/2006 15:28  
229 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ש. כהן ב-1/7/2006 22:45
 



ישחקו הנערים לפניי



 ישחקו הנערים לפני:

 

ממולי ג.ג מארקס ומיגל דה סרוונטס מנסים להבקיע אצל קסטרו ושלושה סאנשזים (אם הבנתי את מטרת המשחק נכון).

 פרון-דיאז-אצטקים-המורדים. אין לי יותר מידי אסוציאציות על ארגנטינה-מקסיקו בזמן שאני יושבת בכתפיים שחוחות ולא מתאמצת לעקוב אחר ההתרחשויות.

לא מעניין לי, אני מתנצלת. לא כי אני אישה, אבל כל היגיע לרשת לא יגיע לרשת (דיכוי נשים ברשת!) ובישולים וגולים והתקפה והגנה לא מצליחים לשאוב אותי יחד עם כל השאר.  אני רק מתעייפת מהריצות האלה מולי ומשתעממת מכל הירוק.   

אני הולכת לראות כדורזבל אצל צ'יף בגלל שתמיד יש קטעים עד שמישהו סותם לי את הפה עם ארטיק דיאט בזמן שכל השאר בולסים עוגת גבינה ויורקים עלי גרעינים שחורים, אני תמיד חוזרת שיכורה ומרוצה ועם ספר.

אין לי מושג מה ראיתי מתי, רק שבקהאם היה אז מספר שבע ושכמה מהם נורא צעירים, ממש ילדים.

יש הארכה, הם אומרים לי, אני מתבאסת.

 חבר'ה, כולנו עייפים, בואו נפתור את זה בדרכי שלום, היום אנחנו ננצח – מחר אתם. מה עכשיו עוד חצי שעה, שחררו.

 


ריח הנפלאם בבוקר:

 

בשש וחצי בבוקר קמתי. שש וחצי! אבל לשמחתי נגמר המבחן השני מתוך חמישה.

על סלט ארומה ודיאט אייס טי אפרסק (טעים החרא הזה) שחררתי את היד שנתפסה לי מרוב כתיבה. אחרי זה קניתי את "אלוהים יודע" בעשרים שקלים בחנות המשומשים שאני אוהבת ליד הבית.

חיפשתי במשומשים את "לב החשיכה\מאפליה" לוחשוב איזה תרגום של קונרד ולא מצאתי אותו.  מי מלווה לי? ובכלל בואו תסגרו לי את הנושא הזה – "לב המאפליה", פ דגושה או רפה?

  


 

ג'וז ולוז ביהודה הלוי זה המקום הכי מגניב בעולם. ובוהמייני גם. יש בו אוכל מעולה, יין טוב, אסף אמדורסקי, אורנה בנאי ולסביות מפתח בתקשורת. אני חושבת ששותפי למשקה הצטער על זה באיזשהו שלב, בגלל שהפאסון המזוייף שלי הולך קיבינימט אחרי חצי בקבוק ושני סלבים שעוברים. לפחות לא נעמדתי ליד אסף אמדורסקי ונשפתי לו עשן סיגריות לאוזן בלחישת "אתה צריך אהבה חדשה?" צרודה.

 


 

אהרון ספלינג נפטר.

לפני חודשיים הפכתי את "ספינת האהבה" לצלצול הסלולרי שלי. התלבטתי בינו לבין שאקירה. אני חושבת שהחיבור הנפשי החזק שלי לאהרון גרם לי להרגיש שזה הסוף. זה לא פשוט לי. תמיד ראיתי בו מעין אב רוחני, אחרי הכל הוא גידל אותי.

הסדרות הגדולות שלו, שושלת, מלרוז פלייס – בגרתי איתן, הפכתי למי שאני, למדתי לאהוב, למדתי לסלוח, לתקופה קצרה חימצנתי את השיער.

בוורלי הילס הייתה סדרה ששינתה אותי. בזכותה למדתי שהאהבה מתגברת על הכל, שפוני לא מתאים לי ושאם מקיאים אחרי האוכל אפשר לרזות.

ארון, קשה לדבר עכשיו, אבל רק רציתי לומר לך תודה. על הכל.

תהה נשמתך צרורה. 

 

 

 

זהו, אני עפה למיטה לפני שאני צוללת פה על המקלדת

 

שלכם,

אנונימית ופסימית

ש..

 

נכתב על ידי , 26/6/2006 01:27  
173 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי פורטיס ב-27/6/2006 22:52
 



כ"נ4, מונדיאל וקצת זעתר


 

כוכב נולד:

אין לי כח  לסקירה מקיפה בגלל שהשלבים האלו היו יותר מהכל מטופשים. העלו 14 מתמודדים, הוסיפו שניים ועשו שתי תכניות שלמות כדי להעיף שניים ולחזור ל14?!

בסופו של דבר מה שעשו זה להחליף את נועה בן שושן (לא בצדק) ואת החיטמנית (בצדק) במאור פיניה הבינוני מינוס ובעידן שמי המתוק.

 

אין ספק שהטעם שלי מושפע מהשירים שאנשים בחרו, אבל זו דעתי –

אני חושבת שמשהו טוב שיצא משתי התכניות המיותרות האלו זה ביסוס מאיה רוטמן וג'קו אייזנברג כמבצעים הכי טובים בתכנית העונה.

ההיסוסים חלפו, סופית אני יכולה לומר שאני מאה אחוז בעדם. לטעמי הביצוע של ג'קו היה בארבע רמות מעל לאלו של כל השאר ובניגוד לאחרים, לפחות שיר הוא ידע לבחור. הוא עשה את "יקירתי" הרבה יותר טוב מאמדורסקי, הקול שלו חופשי בגראנג' ואני מתה על זה.  

מאיה הייתה מקסימה ויפה, התחילה כבר את תהליך ההשתדרגות לכוסוניות שכל אחד מהמתמודדים יעבור העונה. אני לא משתגעת על "נפלת חזק", אבל הבחורה יודעת לשיר, אין מה לעשות.

 

זהבית פסי בלבלה אותי – "רעיה" של אביהו מדינה זה כבד לי, סליחה. אני חושבת  שהפעם היא שרה חלש מידי, החליפה אה לה קיי די לאנג קצת הבהילה ולמרות שסך הכל היא מאוד מרגשת היא צעירה מידי בשביל שיר כזה.

 

הטובים  – עידן שמי המקסים, מישל ששר פשוט נפלא, נועה בן שושן שעפה וחבל,  נירית מילס, בנדב יהלומי יש משהו.

הרעים במיוחד – מאור פיניה הזכיר לי למה לא סימפטתי אותו עוד מהאודישנים, אני מקווה שהוא לא יגיע לגמר.

לדיסק של מורן אהרון יקראו "ניסורים – צלילים מהנגריה של אבא". הבחורה שרה כל כך רע, לא חשבתי שאי פעם מישהו יצליח להפוך שיר של בן ארצי ליותר גרוע, ברכותיי.

רפאל מירילא בחר את "שנינו שווים" ואני התאפקתי לא לזרוק זיתים על המסך.

עמיר חדד שר כמו שימי תבורי והגיע עם חליפה.

היתר – ענת אסתר, גילה, ישראלה, דוד – עליי לא הותרתם כל רושם, אולי בפעם הבאה (חוץ מענת אסתר, את כבר לא, מוהאהא).

 

אין לי כח לשים לינקים, אבל תלחצו על התמונה של ג'קו משמאל ותגיעו לאתר, תראו כמה.

 


 

אני לומדת למבחן של מחר בבוקר. "לומדת" זו מילה חזקה, מתעדת ללמוד. אתמול אחזתי בחומר בזמן שצפיתי בכל הפרקים של השיר שלנו ברצף. אחרי זה נרדמתי איתו על הבטן ואז ראינו יחד שני פרקים של אוז.

אני לא יודעת אם אני לומדת מזה משהו אבל אני והסיכומים בבונדינג.

 

השבוע אמור להיות שבוע מצוין. אין לי יותר מידי דקות לנשום אבל הזמן מאורגן מאוד נוח, עד שכמובן הבלתי צפוי יהפוך את הכל.

 

אני חושבת שפרצו לי לבית. המטבח שלי נראה כמו משהו שזחל מעזה, הכלים נערמו בכיור והכל משום מה מלא בזעתר (ואין לי זעתר, למה שיהיה לי בכלל).

חוץ מזה מכונת הכביסה מנסה לברוח. כל פעם שהיא בסחיטה היא מתחילה לטייל בכל הבית, אין לי כח להחזיר אותה למקום ונראה לי שבסוף היא תצליח להגיע לדלת.

 


 

הנה תרומתי הצנועה לפרוייקט המונדיאל שהגיע מכאן, תפס תאוצה כאן והגיע לשיא כאן

 

 

 

 

 

 

 

 

זהו, הלכתי לנקות וללמוד

שלכם,

גוססת והורסת

ש.

נכתב על ידי , 24/6/2006 12:17  
147 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורצ'וק ב-25/6/2006 21:35
 



לדף הבא
דפים:  

417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)