לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

שעת הש.


לפנק, לפנק.
Avatarכינוי: 

גיל: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

ש. כהן מחפשת עבודה


 

אוגוסט היה חודש לא קל. ספטמבר מסתמן.

 

ראיונות עבודה משמימים להחפיר בשתי חברות מחשבים הבהירו לי שבגילי המופלג אני עדיין אבודה כגרב במייבש. ברגע שהתיישבתי מול המראיינות הפכתי לסנאי המגומגם שאני באמת, את שורות הטקסט המוכנות מראש (באדיבות קוקסטא) עוד איכשהו דקלמתי, אבל פיהוק סורר שלא הצלחתי להחניק גרם להן להרים גבה.

בשאלת מליון הדולר "מהן החולשות שלך, אבל לא אלו האמיתיות אלא הפוטוגניות דיין שנועדו להרשים אותנו" דווקא הברקתי עם איזה משהו על יוזמה וביצועים, אפילו שנורא התחשק לי  להתוודות שהחולשה שלי היא לציוד משרדי, אני אוהבת לקחת אותו הביתה, במיוחד מחוררי דפים.

 

אחרי זה התחשק לי לכתוב תסריט (לטלנובלה במיוחד, אבל תכלס לכל דבר, אני גם ככה אצליח להפוך אותו לטלנובלה), ולכתוב לעיתונים (בזה דווקא הייתה התקדמות), להמשיך את מה שיום אחד יהיה הספר שלי (אני בנקודת מפנה ואמורה להחליט אם להפוך אותו למותחן אימה קומי או להשאיר אותו דרמת התבגרות קומית), לערוך סרטים (דווקא מהשיעורים האלה הברזתי בלימודים ועכשיו בא לי לדעת איך עושים את זה), לעשות תחקירים (כמו אלו על המים, ולצעוק על אנשים בטלפון) ולהקים אתר אינטרנט.

בסוף ישבתי כל הלילה מול סים סיטי, בניתי כפרים ומצאתי דרכים יצירתיות לשרוף אותם.

 


 

שרשרת של טעויות קומיות הובילו לביזאר השנה – אני והביולוגית הצטרפנו לעמותה ואימצנו ניצולת שואה. ברצינות. עכשיו כמובן אין לנו שום דרך לצאת מזה ואנחנו חייבות להמשיך לבקר אותה עד שהיא תמות. אנחנו שוקלות להפוך את זה לבסיס הדרמה הקומית שנכתוב, אבל על כל זה אני עוד אפרט בפוסט אחר, הוא יהיה מצחיק, אני חשה זאת בעצמותיי.

 


 

קוקסטא, יברך האל את נשמתה, עשתה לי ביקור בים וסלט גדול ואחרי זה גם ניקתה את הבית מנוצות של ציפור שהחתולים פירקו באחד מימות השבוע. כנראה הקיץ מטריף אותם, כי אייקס מסתובב עם טיפות דם ציפורים על שפמפמו ואמסטרדם, כמה לא מסורס מצידו, מאונן על כל דבר שזז.

 


 

בימים האחרונים אני בעיקר חושבת וכותבת ולא ישנה טוב. למרות שיש לי איזה שלושים קטעים מוכנים לשים בבלוג אני לא מצליחה להביא את עצמי לקופי פייסט המיוחל (אולי אחרי גמר כוכב) ובעיקר עייפה מאוד. אני מקווה שאשוב לאיתני בשבוע הבא (שבוע אחרי זה - איטליה!).

 תודה על המיילים מחממי הלב, הדאוגים והזעופים כאחד (כלומר שניהם).

 

זהו להפעם, אתם מוזמנים להציע לי עבודות – כתיבה, עריכה, ניהול תוכן והזרעה ידנית של פרות, למרות שאקבל בשמחה גם סתם מתנות סמליות, משהו נחמד ללבוש, ארוחה חמה וחיבוק.

 

שלכם,

מאמצת ומוצ***

 ש.

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2007 02:06  
202 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תום ב-31/8/2007 00:15
 



סיכום "כוכב נולד 5", חצי הגמר הראשון, 17.8.2007


השבוע אנחנו ממחזרים את עצמנו גם ב"רייטינג", עם סיכום עונה משמים יותר מדורון רוקח. אין שום סיבה לקנות, אבל בטח תוכלו למצוא עותק מיותר אצל הספר, וגם לגנוב מסטימצקי זו מצווה. 

 


נפתח בהתנצלויות על האיחור בפרסום. השבוע נקלענו לסכסוך פנימי קל בינינו, ובשל הקשיים הלוגיסטיים (העובדה שאנחנו לא מדברים), היה לנו קצת מסובך להעלות את הפוסט לאוויר. בכל מקרה, אנחנו מבטיחים שהבעיות הפנימיות בינינו לא יפגעו במקצועיות ובענייניות שלנו ולא ישפיעו כהוא זה על אופי הסיקור. החלק הראשון כאן, השני אצל החולירע.

 


חצי הגמר הראשון, בכיכובם של אליסה שפרגה, חן אהרוני ומארינה מקסימיליאן בלומין, נפתח בשירת "הנה זה בא", לחרדתם של הצופים בבית שכבר שלושה חודשים תוהים מתי זה ילך. חן האומלל נעלם לגמרי מאחורי שתי הגודזילות שחלשו עליו ובילה את רוב השיר בניסיונות נואשים (וכושלים) לגרום למצלמה לראות גם אותו מבעד לחרכים מקריים שנפתחו ביניהן ומצדדיהן. היה מבעית.

 

 

חן אהרוני מנסה לשווא להיראות. למרבה הצער, גם ככה אפשר היה לשמוע אותו

 

צביקה הדר תיאר את חלום הגמר בכנרת, על כל טונות הברזלים, התאורה והפועלים המסוקסים, שיהפכו את פסטיבל צמח המיתולוגי לפסטיגועל של מותג סלולרי סגלגל. בטקס הצגת השופטים המייגע התוודענו לסט הכוסות המכוער מתנת פאולינה פיק, שצריכה לממן קפה לכולם אחרי שתקציב ההפקה חוסל בגין התעריפים המופקעים של זונות פריז. חוץ מזה התבשרנו שהשבוע ניאלץ לסבול כל מתמודד בשני שירים, האחד קצבי והשני בלדה, ואפילו יותר גרוע, שניאלץ לבקר אצלם בבית ולראות את המיטות שעליהן הם נוצרו, כולל המחזות.

 

 

הכוסות של פאולינה. משתלבות מצוין עם החולצה של המאסטרו

 

כדי להמתיק את הגלולה שחבל שמאמוצ'קה לא לקחה לפני 20 שנה, נעבור ישר לסולואים.

 

חן אהרוני, "להיות לבד" (מירי אלוני)

התחלנו מעבר להרי החושך, בביתו של חן אהרוני, שבו התברר לנו שכבר לפני שנתיים, כשחן היה בן ארבע, הוא הקליט דיסק משל עצמו שבו הוא נשמע כמו תינוק מעצבן, כלומר בדיוק אותו דבר כמו היום. חוץ מזה גילינו שעדר המעריצות שלו, אחרי הסכמי העודפים עם דניאל בן חיים והמחאות האינטרנטיות, מורכב מחבורת נשים בנות 80 מויצ"ו, כולל החברה של שקע ותקע. הרב כדורי נתן לחן נשיקה ואיחל לו הצלחה, ואחרי זה אמא של חן אמרה שהיא אהבה במיוחד את הביצוע שלו ל"בואי אמא", כי זו המתנה הכי יפה שהיא יכולה הייתה לקבל. וואלה? אפילו יותר מרגליים?

 

 

מימין: מעריצה אופיינית של חן אהרוני. משמאל: חן מקבל ברכה. היא לא עזרה

 

ש. כהן: חן, במראה השכבות המסורתי של "כוכב נולד", שוב עורר בי תמיהה על אודות הכמויות המדויקות של זיעה שנשפכות שם בערב ממוצע. הביצוע שלו היה גנחני מהרגיל ולא הסגיר אם הוא בלדי או קצבי. חן נראה כאילו הוא צפה ביותר מדי ביצועים של סקעת, אבל לא ממש הפנים. אמנם גם סקעת מאוד מיומן, מחושב, וטיפה מזויף, אבל יש לו איכויות קוליות שלחן אין. בשלב מסוים נאלצנו לסבול את הנקודה הקבועה בכל שיר שבה חן מתחיל לצעוק כי אמרו לו שככה מבטאים כאב. הכוונה הייתה לכאב שלך, חן, לא שלנו.

 

תום: אוי, כמה נחמד לצפות ב"כוכב" בלי שאצטרך להוריד כל שנייה את היד של כהן שהגיעה "במקרה" אל הירך שלי ולדחות את הצעותיה ל"מסאז' ידידותי". עם החופש לצפות בדעה לא מוסחת, הבנתי סוף סוף שהדבר שחן מזכיר יותר מכל הוא נייר צלופן: הוא שטוח, מרשרש ונוצץ, באופן שנורא מרשים ילדות בכיתה ב', אבל כשחושבים עליו קצת יותר לעומק מגלים שמדובר במוצר חסר תועלת לחלוטין, אלא אם כן אתם בדיוק צריכים לעטוף משלוח מנות.

 

 

חן מרגש כהרגלו. לא כל יום פורים

 

אוחובסקי לא היה בטוח אם זה היה השיר הבלדי או הקצבי של חן, אבל אמר שהיה חזק מדי ולא בטוח שעשה את כל האפקט (אם האפקט הוא הדף, אז דווקא כן). מרגול אמרה שהיא קיבלה מכה בראש, שהצטרפה כנראה לזעזוע המוח המתמשך. היא סיפרה שגם היא שרה את השיר הזה בהופעות, ומיד צביקה פיק הצטרף ואמר שגם הוא. גם מירי אלוני, בנחלת בנימין, איפה שהשופטים יגמרו.

בתגובה לגילוי הלב של צביקה ומרגול, צדי אמר שהוא לא סובל אף אחד מהביצועים שיש לשיר הזה, ורק של חן יצא יפה.

 

אליסה שפרגה, "חצבים פורחים" (תיסלם)

תום: אליסה הלכה על ביצוע תיאטרלי, כהרגלה, כולל גרירת מיקרופון אגרסיבית שנראתה כמו משהו שהיא למדה ליישם על אסירות בכלא אנצאר. היה שגרתי לחלוטין עד הרגע שבו היא ניסתה לשדר חושניות על ידי החלקת ידה בשיער באופן שאמור היה להזכיר את שירי מימון, אבל נראה יותר כמו ניסיון לפלות כינים. ולא שהתכוונתי להעלות את זה, אבל מסרק צפוף זה באמת משהו שלא יזיק לכמה אנשים שאני מכיר שכל הזמן מתלוננים על "הפרעושים של החתולים".

 

 

אליסה מחליקה בחושניות את שערה. ממחר בספריית הווידאו הסמוכה לביתכם

 

ש. כהן: לאליסה יש נטייה לשיר שירים של זמרות גדולות ואז לגנוב מהן טיפה, בלי כוונה. לא שאני מתכוונת לפתוח את זה כאן, אבל הרבה פעמים זה קורה גם לתום עם דברים מהחדר שלי. הפעם השיר היה של תיסלם ואליסה הייתה פחות מושפעת, מה שהוציא ממנה ביצוע חזק וטוב, גם אם עטור במעט זיופים. אולי בעונה שפויה לא מגיע לה לזכות, אבל בעונה הזו זה היה הביצוע שהכי אהבתי הערב.

 

צדי אמר שאליסה היא הרוקיסטית שלנו ושיש לה המון כוח. צביקה פיק אמר שכל מה שאליסה עושה היא עושה נהדר ושהיא עשתה את השיר בצורה טובה מאוד, שזה בדרך כלל סימן לכך שהוא לא הקשיב. מרגול אימצה את ז'רגון הספונסרית ואמרה שאליסה עברה שדרוג, שזו דרכה לומר שהיא חושבת שהיא הייתה כונפה. אוחובסקי מצדו אמר לאליסה שההופעה הייתה רק בסדר אבל שהיא כאן בזכות ולא בחסד, כנראה כי צביקה הדר טורח להזכיר לה ללא הרף שבלי החסינות מהשופטים היא הייתה מתחפפת כבר לפני שבועיים.

 

מארינה מקסימיליאן בלומין, "וידוי" (צילה דגן/יהודית רביץ)

השבוע זכינו להכיר את שלושת הדורות הנשיים לשושלת בלומין, כשלמאמוצ'קה הצטרפה נאנוצ'קה, וכולם נפגשו בגן המיוחד שאליו מארינה הייתה לוקחת את סבא של מרים טוקאן. הצצנו בקניבליות בשן הראשונה שנפלה למארינה ובסך הכל היה די אופטימי. אפילו שזה קשה לנו, צריך לציין שמארינה היא היחידה שלא השוויצה בסיפור אישי כואב, גם כשיש פוטנציאל עם האב הנעלם והאח המכוער. חוץ מזה שמחנו לגלות שאת "וידוי" כתב החבר הטוב של כולנו, "אלכס פן", אחוק של חיימ'קה נחצ'ה ביאליק ואבי שלונסקי.

 

 

מימין: השן האובדת של מארינה. משמאל: שירו המיתולוגי של אלכס פן

 

ש. כהן: "וידוי" הוא שיר יפה אבל מעט כבד מדי עבורי, בטח תום ירגיש איתו בבית (ואל תתפלאו אם הוא יתנחל שלושה ימים ואפילו כוס לא ישטוף). בתוספת התזמורת מארינה שוב ניסתה להיכנס לנישה של הדיווה הגדולה מהחיים, אבל יצאה בעיקר מייגעת. אני מודה שהיה לי קשה לצלוח את הביצוע עד סופו, וממש כמו בביצועים של דורון וכשתום מדבר, יצא לי לנמנם מעט באמצע.

 

תום: מארינה נרגעה קצת מהמניירות הרגילות והעדיפה הגשה דרמטית מינורית יותר, שלשם שינוי היו בה הרבה יופי וזכּות, אם כי היא עדיין הצליחה לעקר את השיר מרגש באופן מוחלט ולכן הביצוע היה יפה ווקאלית אבל קר כמו קרח, בדיוק ההפך מנפשו הסוערת והמסוכסכת של אלכסנדר פן. מפתיע שכהן לא התלהבה מזה, חשבתי שקור זה דווקא משהו שפקידות בחברת מזגנים אמורות להעריך, אבל כנראה קשה לה עם משהו שהוא לא יצירת מופת כמו "נרדם על החולות" של המשורר הלאומי ג'קו אייזנברג.

 

 

מארינה בהעוויות הקבועות שלה, אפילו כשהיא שרה רגוע. רק עוד שבוע אחד

 

על מרגול השיר הילך קסמים. היא אהבה את רביעיית המיתרים וכעסה על כך שהם לא באים לנגן איתה. חבל באמת, אבל אנחנו בטוחים שרביעיית קרונוס תשמח ללוות אותה בביצוע קלאסי ל"אל תגיד לי ביי". צדי אמר שהוא הרגיש שמארינה היא חלק מרביעיית המיתר, כנראה כי גם לו היא מנסרת במוח. אוחובסקי אמר שהיה ביצוע מדהים וגם השתפך מהקול המתיילד של מארינה (טוב שמישהו נהנה ממנו), ואילו צביקה פיק אמר שזה היה בין הביצועים הטובים שהיו העונה, שזה הגיוני כי מארינה היא בין המתמודדים הטובים שהיו לנו.

 

חן אהרוני, "שלוש בלילה" (טיפקס)

ש. כהן: שיר נהדר שחן הצליח לקחת לכיוונים די רעים, אבל לא יותר מהרגיל אצלו. הייתי מוסיפה משהו על זה ששלוש בלילה זו בדרך כלל השעה שבה אני מנסה לרמוז לתום שילך כבר והוא בתגובה מכין עוד קפה, אבל יש לנו רק עוד שבוע לסבול זה את זה, חבל לפוצץ הכל עכשיו.

 

תום: מוזר, אני תמיד הבנתי אחרת את זה שכהן נשכבת על המיטה בלי בגדים ואומרת שאני "יכול לעשות מה שבא לי". אבל אם לחזור לחן, הוא תמיד עושה מה שבא לו, רק חבל שבא לו לקפץ כמו צפרדע במחבת רותחת, להניף את הידיים הצידה כאילו הוא ג'ון טרבולטה ב"סאטרדיי נייט פיבר" ובאופן כללי להתנועע כמו שועל מוכה כלבת. הפעם חן גם זייף נורא, ונדמה שהוא ניסה לעשות הכל כדי להוכיח לציבור איזו טעות איומה זו הייתה להחזיר אותו בגלגל ההצלה. בזה, בניגוד לזוטות כגון שירה, הוא הצליח.

 

 

גם חן ממחזר את הפוזות הרגילות שלו. חיית במה, כבר אמרנו?

 

גל אמר שחן מאוד חמוד ומוצלח יותר כשהוא קצבי ואיזה יופי שהוא ככה נלחם. מרגול אמרה שחן עושה מלחמת עולם (הוא בתפקיד גבלס, מרגול בתפקיד אווה בראון), אבל היא דווקא אהבה יותר את הביצוע הקודם. צדי הסביר את כל הסיבות למה חן מעצבן אותו (הוא מקצוען ויודע לעמוד על במה, שזה שני דברים שצדי לא אוהב כי הם מזכירים לו את החולשות שלו). הסיבות שלנו דווקא שונות, אבל זה רק מעיד על כמה שחן ורסטילי. בשלב הזה צביקה פיק חזר למרוח זמן למגינת לבם של כולם, וסיכם ב"מה יש לי להגיד על זמר כל כך טוב?". כלום, כנראה, בטח לא כשאתה לא מקשיב לו.

 

אליסה שפרגה, "מלאך" (אביב גפן)

אליסה נפלה חזק על נישת הסיפור קורע הלב של הערב כשלקחה אותנו לנתיבות, שם היא סיפרה לנו שוב על אביה שנפטר ולמדנו שהיא גרה עם אמה החורגת. בניגוד לדימויי הקרב של גל, כאן המלחמה האמיתית: ניסיונות נואשים לזכות בקולות סימפטיה בזכות הורים נכים, נעלמים ומתים. רק שלומי נורמלי, אבל סולחים לו כי הוא גרוזיני וגם זה לא קל.

 

 

אליסה בביתה, עם מאמוצ'קה משלה

 

ש. כהן: ערימת קיטש שקלעה לי בול בפוני. מלבד העובדה שההסבה של השיר מגבר לאישה יצאה קצת עילגת, אהבתי מאוד. הקול המעושן של אליסה בשיר המתקתק, שהגיע כמובן אחרי שלחצו לנו על כל הבלוטות האפשרויות, היה מרגש ונעים. בטח לתום תהיה בעיה עם הביצוע, אבל לתום יש גם בעיה עם כעסים ואכילה רגשית, ומכולן אני מתעלמת.

 

תום: אליסה גנבה למארינה שיר דיסני קלאסי ועשתה אותו מצוין, כל עוד מוכנים להשאיר בצד את מטעני הציניות ושקיות ההקאה, ובמקרה הזה אפשר היה לעשות את זה בקלות. זו הייתה הפעם הראשונה העונה שבה אליסה הצליחה להשתלט על בלדה באופן שלא נראה מגוחך, וזה יצא סביר בהחלט. רק כהן הנואשת הרסה קצת כשהיא שאלה כל שתי שניות אם נראה לי שאח של אליסה פנוי. 

 

השופטים התרשמו עמוקות. גל אמר שהיה יפה ובדיוק בווליום הנכון, וצדי אמר שפתאום היה משהו מרגש (אבא מת זה מרגש מאוד באמת). מרגול הסבירה לאליסה בדיוק מה היא חושבת על הסיכויים שלה כשהודיעה ש"מה שאני אוהבת אצל אליסה זה שהיא לא משדרת נואשות". אחרי זה היא המשיכה להעליב אותה כשהחמיאה שוב למראה שלה ותהתה "מה עשית? את ממש יפה!".

אבל את הפצצה האמיתית הטיל צביקה פיק. כאילו אליסה לא סבלה מספיק בחייה הקצרים, המאסטרו גם רוצה לכתוב לה שיר (אליסה הגיבה באדישות: "וואלה?"; אולי בכל זאת יש לה טעם). מאחר שלצביקה אף פעם לא לוקח יותר מארבע דקות לכתוב שיר, אפשר להמר בוודאות שבמהלך הגמר נזכה לשחזור פארסת ישראלה אסגו משנה שעברה, כולל צביקה על הפסנתר והצעת נישואין לאליסה מהחבר המפחיד שלה. אמא'לה.

 

 

אליסה ממשיכה לחלוש על האולפן. הפעם חן הסתתר מאחורי הקלעים

 

מארינה, "ברוש" (אריאל זילבר)

תום: יש המון שחקנים הוליוודיים שמצטיינים כשחקנים קומיים, ואז מנסים להוכיח שהם יודעים לעשות גם תפקידים רציניים בסרטים "איכותיים". טום הנקס, נניח. ואז יש שחקנים כמו ג'ים קארי, שעושים מדי פעם תפקידים רציניים, אבל בעצם מעדיפים בהרבה לחזור לבדיחות הפלוצים שאיתן הם מרגישים בבית. אז "ברוש" היה הפלוץ של מארינה, כולל כל ההעוויות, ההצטעצעויות האינפנטיליות, ההשתחצנויות הקוליות הריקניות והמבטים המתנשאים שכמעט גרמו לי להתגעגע לכהן, רק שלא. ולחשוב שנצטרך לשאת את זה עוד כמה פעמים בגמר, אלוהים ישמור.

 

ש. כהן: בשיר הראשון גל אמר למארינה שהוא אוהב שהיא שרה בקול מתיילד, אז היא החליטה ליישם אותו לכל אורך השיר. כפיצוי על האיפוק ב"וידוי", גופה חזר לחיים עם שלל תנועות, כפי הנראה לא נשלטות, שקצת הזכירו מה שקורה לתום כשהוא מתחיל לקשקש על ערבים. לקינוח מארינה הביאה סדרת צווחות והמהומי ג'אז. היה אוונגארד.

 

 

מארינה בעוד מבחר תנועות. היא בטח קוראת לזה "ביצוע פשוט"

 

צדי אמר שמארינה אף פעם לא אכזבה אותו למרות שהיו לה גם ביצועים פחות טובים, שזה בערך כמו לומר שאין הרבה מיינסטרים בארץ. הוא הוסיף ש"כל שיר שלה זה סוג של הצגה, וככה אני מאמין שזה צריך להיות". אולי ככה זה צריך להיות כשאתה וויאז'ה תיאטרלית, משום מה רוב הזמרים מצליחים לשיר גם בלי להיראות כמו פארודיה עצמית. אוחובסקי אמר שבתור אחד שלא אוהב בדה בדה, את הבדה בדה הזה הוא דווקא אוהב, אבל פחות מהבדה בדה של "וידוי". גם צביקה פיק אהב פחות מ"וידוי", מה שגרם להתקף זעם קטן של צדי, אבל לא משהו שאי אפשר לרסן עם זריקה (או סטריכנין). מרגול קשקשה שהיא כל העונה אוהבת את מארינה ויציבה לגמרי ביחס אליה גם כשהיא שרה שירי בדה בדה, כאילו אנחנו לא זוכרים שהיא צרחה עליה ש"זה היה תיאטרלי טו מאץ' בעיניי, הקסילופונים ובום בום ובים בים" עוד באודישנים. שכתוב ההיסטוריה מעולם לא היה נוח יותר, בגמר בטח נשמע שבכלל מארינה ובועז היו הפייבוריטים הגדולים של כולם מתחילת העונה.

 

נגמרו האודישנים, הקווים נפתחו, ולבמה עלה פליט אודישנים נידח, חן צימרמן, שניסה את מזלו כביט בוקס אנושי ולא התקבל לנבחרת. שלושת המתמודדים שרו איתו את "איך הגלגל מסתובב" במה שהפך להיות אחד הביצועים היותר חמודים העונה, מה שמסביר למה צביקה פיק נראה מזועזע כל כך במהלכו. צימרמן אולי לא שר מי יודע מה (אבל היי, גם דורון איתנו), אבל לזוז הוא יודע, והוא גם נתן בונוס בסוף: כאפות מדומות לצביקה הדר. הלוואי על כולנו (צביקה, במפגן משחק שכמותו לא נראה מאז ימי "שמש", הגיב בחצי שעה איחור, אבל לא נורא, הוא לא זמר אז הוא לא חייב לדעת להציג כמו שצדי רוצה).

 

 

ביט בוקסינג (1): חן צימרמן נותן כאפה מדומה לצביקה הדר

 

 

ביט בוקסינג (2), חצי שעה מאוחר יותר: צביקה הדר מגיב

 

 

ביט בוקסינג (3): צביקה פיק לא מתרשם

 

בפינת החסינויות הייתה תמימות דעים בין השופטים, שדירגו את מארינה ראשונה, את חן שני ואת אליסה שלישית, חוץ מצביקה פיק שהעדיף את עדן אמזלג – סליחה, את אליסה – במקום הראשון. ב"כוכב" לא מגלים לנו כמובן איך משקללים את 25 האחוזים של השופטים עם דירוג הקהל, אבל אין מה לדאוג, אם בשביל להעלות את מארינה לגמר היו צריכים שקולות השופטים יהוו 39.4 אחוזים, אין לנו ספק שזה בדיוק היה משקלם היחסי.

השקלול המסתורי עם קולות הקהל שיגר את אליסה לביתה, להתכונן לשיר של צביקה פיק, מה שיסתום סופית את הגולל על ניצני הקריירה שלה. לא אבידה גדולה לעולם המוסיקה, אם להיות כנים.

 

 

אליסה מודחת. תתנחם בהצעת נישואין מהחבר של ישראלה אסגו

 

נשארנו עם מארינה וחן, ואחרי הקשקושים הרגילים מהשופטים על כך שלאליסה תהיה קריירה ענקית והשטויות הקבועות על ההצבעה הצמודה, למדנו שמארינה עלתה לגמר, לא שזה ממש שינה לנו כי הבחירה בינה לבין חן היא כמו הבחירה בין דורון רוקח ללימור עמר, כלומר בעיקר משעממת. לחן נותרו עוד 24 שעות לטפח את האשליה שגם הוא יגיע לכנרת, ולא כאורח הנמצא באותו מעמד כמו איריס שטרנברג, עד שגם את החלום הזה לקחו לו. לא נורא, לנו לקחו את שמחת החיים ואנחנו עדיין שורדים, עוד שבוע למנאייק.

 

 

מארינה מנצחת, חן אהרוני מזייף שמחה. בשבוע הבא שידור חוזר

 


ומכאן אפשר לעבור לתום, רק מומלץ לקנות קודם חגורת בטן לכסף ולשמור טוב טוב על התכשיטים, כי אחרת זה לא ייגמר טוב.

 

נכתב על ידי , 22/8/2007 10:03  
371 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תראזי ב-1/9/2007 03:54
 



סיכום "כוכב נולד 5", תוכנית גלגל ההצלה, 10.8.2007


כרגיל, החלק הראשון כאן והחלק השני אצל תום. למי ששורד עד הסוף יש עוד פחות חיים מלנו.

 


תוכנית גלגל ההצלה, או בשמה המדויק יותר תוכנית ה"פראיירים, תמשיכו להצביע לאנשים שכבר עפו ויעופו שוב כדי שנוכל להמשיך לעשוק אתכם", הגיעה בשלב שבו כבר ברור שגלגל הצלה יעזור לעונה הנוכחית של "כוכב נולד" כמו שברווז מגומי היה עוזר לטיטאניק. ב"כוכב" ניצלו את העובדה שבגלגל אין דוסים ו/או בועז מעודה שיזייף ויקבל הזדמנות לשיר שוב כדי ליפול עלינו עם שידור חי, אם כי במחשבה שנייה, אולי "חי" היא מילה קצת חזקה מדי לתיאור הערב. אבל בואו לא נקדים את המאוחר.

נתוני הפתיחה דווקא היו מבטיחים: פרצופים שלא ראינו כמה שבועות (פלוס חן אהרוני), אנשים שהתגעגענו אליהם (פלוס חן אהרוני), מתמודדים שדווקא יודעים לשיר באופן סביר (פלוס חן אהרוני), ובאופן כללי זמרים שלא גורמים לנו רצון עז לשבור את הטלוויזיה (פלוס חן אהרוני). נדב, מרים ואדיר מילאו את נישת האיכוצ', עדן מילאה את נישת המחשוף, וחן אהרוני מילא את נישת הסעדו, רק בלי הכישרון והחיבה המיידית.

הערב נפתח עם ביצוע מבעית לאחת מיצירות המופת של צביקה פיק, "מסיבת יום שישי", שסתם סופית את הגולל על סיכוייהן של מרים ועדן להינצל. השתיים נזהרו מאוד לא לשיר אף שורה באופן שידמה באיזשהו אופן לשיר המקורי, ושתיהן עמדו במשימה בהצלחה מעוררת השתאות. אפילו הלוויין קרס מרוב תדהמה והעדיף להקרין לנו שקופית מצפצפת למשך כמה שניות, ויש לציין שהצפצוף היה מוסיקלי מעט יותר מעדן. ובכל זאת, חזרתן של שתי הבנות לתוכנית לא הייתה לשווא: מרים אפשרה לאדיר ולנדב לפזז סביבה כאילו הם מככבים בסרט של אבי ביטר, ועדן אפשרה לחן להציץ לה לתוך המחשוף ולהעלות לעצמו את המוראל לגבהים שאפילו הוא לא הכיר.

 

 

מימין: הטלוויזיה מוחה על מה שקורה ב"כוכב" העונה. משמאל: חן מציץ ושואב עידוד

 

צביקה הדר הציג את השופטים בסולידיות יחסית, והוסיף את יוני בלוך שחזר כדי להחיות, ולו לשעה קלה וללא הצלחה, את הפאנל הגוסס. אחרי זה צביקה הודיע לנו שהתוכנית עוררה "עניין תקשורתי לא קלה" (כך במקור), ולכן "הגיעו אלינו כתבי הבידור מהעיתונות ומאתרי האינטרנט השונים" כדי לתת לנו "ביקורת על המתמודדים", בהנחה שב"ביקורת" הכוונה היא להסברים מלומדים על כמה כולם נפלאים ומדהימים, כולל לקים באוזן. ממש כמו מסיבות יום הולדת ביסודי, נשף הסיום בתיכון והאחורה של האוטובוס עם המקובלים – גם לשם לא הזמינו אותנו, אז את הביקורת שלנו נאלצנו לשמור לכאן.

לפיכך נעבור מיד לסולואים, שגרמו לנו לרקוד מבפנים, כרגיל.

 

עדן אמזלג, "לתת" (בועז שרעבי)

עדן שיחקה אותה מופתעת שהזמינו אותה לגלגל ההצלה, כולל כל ההעוויות המתבקשות. הכתבים ברברו על "ממתק לעיניים", "נאיביות" ו"תמימות", עם מונטאז' לציצים שלה מכל הביצועים. הגדיל לעשות ירמי עמיר מ"גלובס", שהריר ממש נזל מקצה פיו בעודו מדבר על כך שעדן "עושה אהבה עם המיקרופון". אנחנו טיפה פחות שטחיים, אז נספר שהסיבה שאנחנו כל כך אוהבים את עדן היא שאנחנו יודעים שמתחת לפוזה הקרית גתית, לשיער המוקפד ולבגדים ההדוקים והחשופים, מסתתרת בחורה עם גוף מהמם.

 

ש. כהן: הבחירה ב"לתת" לא הייתה מוצלחת. מעבר לתחושת יום הזיכרון המעיקה, העיבוד היה זקן ומעייף, כולל הסקסופון א-לה "הקיץ האחרון" שתרם לאווירה האייטיזית הקשה. עדן נשמעה חלודה ונראה שלא נתנו לא מספיק זמן להתאמן. מובן שיכול להיות שהיא תמיד הייתה ככה ופשוט לא זכרתי. לשיר הבא שלה אני ממליצה לה לבחור משהו קצת יותר קופצנ... אה. לא חשוב.

 

תום: מי זוכר את קני ג'י, הסקסופוניסט הקיטשי והטרחני עם שיער מייקל בולטון שהיה מפאר את מצעדי הפזמונים של VH1 בשנות השמונים והתשעים? עמוס בן דוד, כנראה, שהחליט כנראה שמי שעדיין יושב בבית בערב שישי לראות "כוכב" הם רק קשישים לא מוביליים שלא מסוגלים לברוח מהבית. העיבוד העבש לא הותיר לעדן הרבה מה לעשות עם השיר, וזה לא שמלכתחילה היו לי יותר מדי ציפיות. בשביל זה היה שווה לחזור?

 

בגזרת השופטים, יוני בלוך החזיר את הדיון בעדן לימי "נינט או לא נינט", כאילו לא עברה עונה שלמה וחיסלה אותנו. יש לנו הרגשה שמאז ימי השיפוט שלו הוא לא ממש הקפיד על צפייה סדירה ב"כוכב". עשה בשכל, האמת. אחרי זה לא היה לו יותר מדי מה לחדש אז הוא אמר לצביקה הדר שהוא חתיך, מה שגרר גל בדיחות צביקה הדר חתיך שדעכו במבוכה ברגע שהמצלמה התמקדה בו.

אוחובסקי אמר שהוא מעדיף את עדן יותר צעירה, מרגול הסבירה לכולנו שעדן שרה בלדה, צדי אמר שהיה בסדר, ורק צביקה פיק ניעור לחיים ואמר שהוא עדיין חולה לעדן על התחת, או משהו כזה. אם זה מנחם אותו, הסיכויים שלו איתה דווקא גדלים אחרי שהיא הודחה.

 

 

עדן אמזלג, פעם אחרונה. בטקס ההלוויה יישאו דברים צביקה פיק ותום

 

נדב קדמון, "אהבנו" (אביב גפן)

נדב קדמון היה עוד חוליה בשרשרת התקוות הנכזבות של מבקרי התרבות, ממש כמו "פיק אפ", "גלגל החדשות" ופעם, כשהם עוד חשבו שתהיה להם עבודה אמיתית. העיתונאים התעלפו על נדב עם שלל סופרלטיבים חסרי פרופורציה, כאילו הוא לא הולך לחזור למקלט של ההורים בראש העין לאנונימיות אנורקטית.

 

תום: נדב היה המועמד השלישי שלי לגמר, והביצוע שלו השבוע הוכיח שהוא היה ראוי לכך. נכון, מישהו צריך להחטיף לו מדי פעם איזו זפטה על הראש כדי לגרום לו להתעצבן ולהיראות פחות אדיש (ובפועל, ברור שתחושת האדישות מגיעה דווקא מלחץ ומרצון עצום להצליח), אבל גם כך נדב הוא זמר מעניין יותר מאוסף הפלקטים הדהויים שמעטרים את "כוכב" העונה, והוא בין היחידים שיודע להחדיר בשירים שהוא מבצע משהו אישי ונוגע. זה היה ביצוע מופנם יחסית לשיר הזה (במיוחד בהשוואה לזעקות של מיקה שדה בעונה 2), וזה התאים לאישיות של נדב כפי שלמדנו להכיר אותה: ביישנית, נעימה, ותמיד קצת חידתית.

 

ש. כהן: פעם, כשהיה טרור, אם היינו שומעים את "אהבנו" אחרי "לתת" היינו נכנסים לאינטרנט לבדוק אם פספסנו פיגוע. גם הפעם התמלאתי עצבוביות בלתי נשלטת ומלמלתי לעצמי בקול רועד "פה אני עובר, ניצב ליד האבן". חוץ מהבחירה המבאסת הביצוע היה סביל, אבל התחושה הייתה שלמרות שלנדב באמת לא היה מה להפסיד, הוא עדיין לא התפרע כמו שהוא היה צריך ושמר על הקו שלו כל העונה של ללכת על בטוח.

 

צדי אמר שנדב נפתח, ומרגול הודיעה שהיא תמיד אהבה את נדב והיא אוהבת גם את הטירונות שהוא עובר בתוכנית (אדיר מסר בתגובה שהוא לא משתמט ושלא גייסו אותו כי הוא היה שמן, ובכלל תודה לתקשורת ותבררו קודם). אוחובסקי אמר שהיה מקסים ומצוין, ויוני הגדיר את העדר הכריזמה של נדב כ"כריזמה מיוחדת נורא שקשה להסביר אותה". צביקה פיק עדיין לא נרגע מעדן, והיה ברור לחלוטין שהוא לא הקשיב בכלל לשיר ולכן התחיל לקשקש על זה שיש חמישה מתמודדים טובים מאוד ולנדב יהיה קשה ובכלל התזמורת ניגנה מצוין ועמוס בן דוד כלי עולם. נדב? מי זה?

 

 

נדב קדמון בשיר לוולנטיינ'ס דיי

 

מרים טוקאן, "מישהו הולך תמיד איתי" (עפרה חזה)

לפאנל העיתונאים המכובד (פלוס מירב קריסטל) לא היו כנראה יותר מדי דברים טובים להגיד על מרים, אז במקומם הביאו לנו את יצפאן קשישא שיעשה העוויות משונות ויספר כמה מרים שרה נפלא, שזו הדרך שלו להוכיח לעצמו שהוא לא גזען אחרי שעשה קריירה מההשוואה בין ערבים לקופים.

 

ש. כהן: במהלך העונה התרחקתי ממרים כמו מתרומת דם מאתיופי. היא לא ריגשה אותי, לא בירווזה ולא צפירדעה. מובן שהקפדתי להכריז כל פעם "אבל זה לא כי היא ערבייה", ואז לתת שלל תירוצים. אבל האמת היא שזה כן כי היא ערבייה, וכמו לערבים אחרים גם יש לה מבטא, והמבטא הזה צרם לי בביצועים. לא הבנתי חצי ממה שהיא שרה ולא נהניתי. שירים בערבית, לעומת זאת, אני מאוד אוהבת, וכמו שכתבתי בביקורות אחרות, כשמרים שרה בערבית זה נשמע לי נהדר.

מובן שציפיתי שהערב היא תסבסד לנו איזה אום כולתום בשביל הגראנד פינאלה, אבל היא סתם שרה עפרה חזה, ועם כל הכבוד לידידות קרובות של מרגול, בשביל עפרה לא בונים גלגל הצלה.  

 

תום: מרים בחרה את השיר כי הוא נתן לה עוד כוח (השלימו לבד: "דבר כל כך חזק"), אבל הביצוע היה קצת מהוסס ורחוק מלהיות הכי טוב של מרים, אם כי הוא עדיין היה יפה למדי. השיר הזה כולל את אחת החריזות המגוחכות ביותר בתולדות המוסיקה העברית ("אך לעת ערב, עם רוח ערב"), ומרים החליטה לפיכך לחרוז גם את שאר השורות באופן מדויק:"על גג בֵּתִי / מישהו הולך תמיד עֵטִי".

 

צביקה פיק אמר על מרים שהוא "אוהב איך שהיא משנה את השירים", שזו דרכו הפולנית לומר "מזייפת". מרגול, שבאופן כללי הייתה קרבית מאוד במשך כל התוכנית ונראתה כאילו היא הולכת לנעוץ לצביקה פאייטים בלבן של העין, אמרה שמרים לא יודעת מה היא עשתה לה עכשיו (גם אנחנו לא, אבל אנחנו מקווים שזה בלתי הפיך). אוחובסקי דיבר על שירי טי-לה-לי-לה וביקש שמרים תשיר עוד שעה (צביקה פיק הרגיע: "עוד שיר אחד"), ואילו יוני בלוך חלק עימנו אנקדוטה משעשעת שתכליתה להבהיר שנהגי מוניות הם עם ורסטילי, לפני שקינח במשפט מתנשא על זה שמרים שרה מיוחד ושונה ולכן יש אנשים שקשה להם לעכל אז זה, אבל לא הוא כי הוא גאון שמבין גם דברים מיוחדים ושונים. כיפאק ליוני!

 

 

מרים טוקאן. לא מן הנמנע שיעשו בשבילה עוד גלגל הצלה אחרי סיום העונה

 

אדיר אוחיון, "לצלול" (היי פייב)

צביקה כרגיל הפנה אותנו אל כתבי הבידור ש"ינתחו את אישיותו של אדיר", ולכן התאכזבנו כששחר אורן מ"רייטינג" ויתרה על מבחן הרורשאך ואור קניספל מ"פנאי פלוס" ויתר על שאלון האישיות הרב-שלבי של מינסוטה (MMPI), ובמקום זה הם סתם אמרו שאדיר מדהים בלי להביא את האסמכתא הפסיכולוגית המתבקשת. אבל לפחות ירמי עמיר מ"גלובס" הבטיח לבוא לשתות אצל אדיר קפה אחרי התוכנית. אנחנו חושבים שזה אומר שהוא תקוע בשלב האוראלי, שזה קצת פחות טוב מכל העיתונאים האחרים, שעל פי כמות ליקוקי התחת שלהם הצליחו כנראה לעבור לשלב האנאלי.

 

תום: אם לפרפרז גדולים וטובים כמו מוטל'ה שפיגלר, בעונה הזו של "כוכב" היו אדיר אוחיון ועוד 19. כל קשר בין רמת הכישרון של אדיר לבין זו של כל השאר היה מקרי, והתעלומה היחידה הייתה מה לעזאזל הוא עושה בתוכנית הזאת. אדיר הוכיח לאורך כל העונה שיש לו יכולת מופלאה לברוא מחדש שירים קיימים, וטוב היה לראות שכשהוא בורא אותם מאפס הם נשמעים עוד יותר טוב. "לצלול" הוא שיר נפלא, וטוב עשה אדיר כשהבין שהוא לא עומד לחזור לתוכנית ולכן ניצל את ההזדמנות לשיר אותו כבר עכשיו. בטווח הרחוק, העובדה שאדיר ניצל מהמכבש הסחטני של "כוכב" תעבוד לטובתו, ומכאן ואילך הכל יהיה תלוי רק בו.

 

ש. כהן: השירים המקוריים ב"כוכב" מתחלקים אצלי ל"נרדם על החולות" המופתי ול"מחשבות" המפלצתי. אני מוכרחה להודות שלא זכרתי את "לצלול" מהאודישנים (את "נרדם" זכרתי ואפילו שיננתי לפני השינה), כך שלא חשבתי שהוא יותיר עלי רושם עז. לשמחתי הופתעתי לטובה ומיד אצתי להוריד אותו לאייפוד באופן לא חוקי. שיר יפה, עצוב, מרגש ומתאים לאדיר. אם כל השירים באלבום יהיו ככה אני אקנה את הדיסק של ג'קו, אבל אני אצרוב את שלו, והוא יצטרף לאוסף הדיסקים (צרובים וקנויים כאחד) של פליטי "כוכב" על מדפי – נינה, מויאל, גבסו וסקעת. כן, אני יודעת, יש לי חרא טעם.

 

צביקה הדר העביר אותנו לביקורות השופטים, שלפי הגדרתו "חלקם יוצרים מוסיקליים מכובדים וחלקם עוד יותר מזה". אם תהינו עד היום מה זה יותר מ"יוצר מוסיקלי מכובד", היום אנחנו יודעים – צדי.

השופטים התווכחו ביניהם אם היה צריך אומץ כדי לבצע את השיר הזה או לא, אבל חוץ מזה השתפכו. צדי ויוני בלוך הופנטו, ואוחובסקי ניסה להפנט את הקהל בבית כשהודיע שיש לו טעם טוב והוא יודע לזהות איכות (הקהל לא השתכנע). מרגול שכחה שהשיר הזכיר לה פעם את "Smooth Operator" של שאדיי, והודיעה ש"פה נולד כותב ויוצר עילאי ביותר". אחרי זה היא הוסיפה ש"זה לא מיינסטרים, זה אחלה שבאחלה ופי אלף יותר טוב מהמיינסטרים". אנחנו עדיין לא סגורים על זה שמרגול יודעת מה זה מיינסטרים. רק צביקה פיק לא השתכנע ואמר שהיה חסר משהו בהגשה כי אדיר "יותר התעסק בשירה". לתומנו חשבנו שזה מה שזמרים אמורים לעשות. 

 

 

אדיר אוחיון. אנחנו נשבעים שאנחנו לא מעתיקים את התמונה משבוע לשבוע

 

חן אהרוני, "ימים טובים" (נימרוד לב)

עוד לא סיימנו לרקוד על הקבר וכבר חן חוזר לגלגל ההצלה ומשם הופ לגמר. הכתבים ריירו עליו ועל האיכויות הפופיות שלו ונשמעו יותר מכל כמו גירסה צעירה של השופטים עצמם. כרגיל, כל השטויות על המתמודדים נאמרו ברצינות מוחלטת וללא טיפת שעשוע או הומור (כולל המשפט הבלתי נשכח "אין כזה דבר להיות יותר מדי ג'ורג' מייקל"), כאילו לא מדובר בתוכנית ריאליטי נחותה אלא במינימום אינתיפאדת אל אקצה, אבל לא נורא, כבר התרגלנו.

 

ש. כהן: אני עדיין חושבת שחן הוא סוג של ממתק מעצבן עם יותר מדי שיער פנים, אבל מאז ההדחה שלו אני מוכרחה להודות שקצת התרככתי כלפיו. אחרי הכל הוא באמת רק ילד, קצת מוכשר, לא ממש בשל ועם עולם מוסיקלי רדוד אפילו יותר משלי, אבל עדיין, תינוק.

 הפעם בחירת השיר הייתה מתאימה קצת יותר ונחסכו מאיתנו ניסיונות הפגנת הרגש הפאתטיות שלו. הביצוע היה צעקני אבל לא מחריד, ועם קולות הפקאצות שיתוספו אחרי העפתו של דניאל סביר להניח שהוא בגמר. שיהיה. מעכשיו ארכז את השנאה שלי בדורון, חן סבל מספיק.

 

תום: בדרך כלל חן מבצע במיומנות ווקאלית מסוימת שירים איומים ומתבל אותם ברפרטואר תנועות גוף מבית היוצר של אייל שחר או מישהו דומה. הפעם הוא לא הצליח לעשות אפילו את זה, וצווח את השיר למוות עם אוסף זיופים כה מרהיב שקצת חבל שדניאל בן חיים שומר השבת לא יכול היה לצפות כדי ללמוד איך עושים את זה עוד יותר טוב ממנו. לאורך החצי הראשון של השיר פשוט לא הצלחתי לזהות באיזה שיר מדובר ומצאתי את עצמי מגיב כמו למראה סופרמן: זה "הדפוק הזה" של ירמי קפלן? זה "מכה אפורה" של מוניקה סקס? לא, זה "ימים טובים" של נימרוד לב, או ככה לפחות מופיע בכתובית. אם מישהו רוצה לתמצת את כל העונה של "כוכב", כל מה שצריך לעשות הוא לראות בזה אחר זה את הביצועים של אדיר ושל חן ואז לקלוט שמי שניצל הוא חן.

 

אוחובסקי אמר שחן במקצוע ושהוא ילד פלא. ממש אורן הקטן. צביקה פיק אמר שהוא מקווה שחן יישאר בתוכנית. יחד עם עדן, כמובן. ועם מרים. ונדב. וכל מי שהופיע הערב. וגם בתחילת העונה. ומורן קשרו. ואליקו נוזר. צדי אמר שהוא כמעט לא יודע איך לאכול את חן (הכי חשוב: עם הרבה מים, זה מקל על הסתימה במעיים), ויוני דיבר על סטאר קווליטי ואנרגיה אפילו שהיה ברור שהוא לא סובל אותו. השארנו את מרגול לסוף כי לקח לנו כמה שעות טובות לנסות להבין מה היא אמרה, וקיווינו עד לרגע האחרון שנצליח, אבל כשלנו. היה שם משהו על "פופ, שירת הבנים"; משהו על זה שחן בא להילחם, שהוא שכונה, שהוא מזכיר לה את עצמה ולכן היא אוהבת אותו; והיה גם משפט על זה שהיא "מעריצה את אלה שיודעים גם קצת לסתום". גם אנחנו.

 

 

חיית הבמה חן אהרוני. חונק את המיקרופון כי אדיר שמן ובגלל זה לא גייסו אותו

 

נגמרו הסולואים, מה שאומר שהגיע זמן לעבור לדברים יותר גרועים. הפעם זה היה הומאז' לקריירה של צדי בתחום מחזות הזמר המצהיבים, במקרה הזה "הטוב, הרע והנערה" (צביקה הדר הביט בטלפרומפטר בתדהמה כשהוא מסרב להאמין שזה אכן מתחילת שנות השבעים, כמו שהיה כתוב שם. רק בניסיון השלישי הוא הצליח להגות את המילים). אל הבמה עלו חברי הנבחרת שלא מאמינים באלוהים ושרו את תרגומו של אהוד מנור ל"חלום עלי חלום קטן". צדי הואיל בטובו לתת לאהוד קרדיט באומרו שהוא "עשה את זה איתי".

במהלך הביצוע אליסה ודורון ירדו במדרגות כזוג אוהבים, ואליסה נראתה כאילו היא הולכת להקיא והשפילה מבט כדי להירגע. אחריהם עלו שלומי ומארינה עם מחשוף אימתני. פעם, אי שם בתחילת העונה, קראו לזה "פזמותיכון".  

 

 

מימין: אליסה משפילה מבט כדי לא להסתכל על דורון. משמאל: מארינה ממשיכה ללהטט

 

אחרי זה עברנו לתוצאות.

אה. לא.

 

במקום זה עברנו לעכו, שבה אוסף אנשים שלוקטו על ידי ההפקה התנדבו לומר בעד מי הם, גם כששוב היה ברור לגמרי שאין להם מושג על מי הם מדברים. אחת המרואיינות קראה לכולם לתמוך ב"עדן הראל", ילדה עם גשר בשיניים הסבירה שהיא תומכת באדיר אוחיון "כי הוא בן דוד שלי" (אנחנו לא בטוחים אם מעשית או מטאפורית), והאחרים פיזרו את קולותיהם באופן שוויוני בין מי שאמרו להם. לתומנו היינו סבורים שעכו עיר מעורבת ושפה ושם אפשר למצוא בה גם איזה ערבי לרפואה, אבל זו כנראה השמצה פרועה, כי כל מה שראינו זה יהודים ערבים. בשם הקולגיאליות, שלושה מהם אפילו הסכימו לתמוך במרים טוקאן, אם כי אחד מהם היה צריך להסתכל קודם בדף כדי להיזכר במי אמרו לו לתמוך. דודו מהטלוויזיה, אגב, עדיין נפקד, אפילו שהבטיחו לנו שהוא יחזור.

 

 

מימין: תומכת נלהבת של אדיר. משמאל: תומך נלהב של מרים מנסה להיזכר במי אמרו לו לתמוך

 

אחרי זה עברנו לתוצאות.

אה. לא.

 

עברנו ל"נולד לרקוד", התוכנית ההיא שלא הצלחנו לסקר מרוב שעמום, ולאנסמבל פליטי התוכנית שלא מצאו עבודה מאז, ואחרי הריקוד גם הבנו למה. חלטורה מודרנית באווירה של בורדל, שעוד הייתה בסדר בשלבים הראשונים, שכללו כמה רקדנים מוכשרים באמת כמו איתי פרי, עדי עמית ומעיין טרביש, ואז הפכה למופע סגידה לרונה לי, שלקחה הפסקה מפרסום גלולות והצליחה כמעט ליפול אפילו ב-30 השניות שלה על הבמה, פלוס דוד דביר עם תספורת חדשה וכעורה במיוחד. צביקה הדר הכריז על פתיחת ההרשמה ל"נולד לרקוד 3". אנחנו מתחייבים לא לסקר.

 

 

מתמודדי "נולד לרקוד" מחלטרים. לשם שינוי לא נתנו לוובה לרקוד ראשון

 

השופטים קיבלו 25% מהכוח לנבוח, ובחרו באדיר אוחיון במקום הראשון המשוקלל (צביקה פיק היה היחיד שהכניס את עדן לשלישייה המובילה, במקום הראשון כמובן; עצוב מה שחרמנות עושה לאנשים). הקהל בבית העדיף כמובן את חן אהרוני (רביעי בדירוג השופטים), כדי להבטיח שלא תהיה לנו שום סיבה לראות את השלבים הבאים. השופטים לא הצליחו להסתיר את הזעזוע שלהם, לפני שהם שמו לב שהמצלמה מכוונת אליהם והתחילו למחוא כפיים בהתלהבות מעושה.

 

 

מימין: השופטים מגיבים לתוצאות. משמאל: מבינים ששמים לב שהם מגיבים לתוצאות

 

אדיר, שניצל מהפיאסקו הזה, עוד התרגש לשמוע שמנכ"ל הליקון, רוני בראון, התקשר כדי להודיע שהוא מקבל חוזה הקלטות, הפעם הראשונה בתולדות התוכנית שבה המתמודד שסיים במקום השמיני זוכה לכבוד הזה והוכחה נוספת לכך שקונספט ההצבעות המרובות של הקהל פשט את הרגל סופית. עכשיו אדיר צריך רק להיזהר לא להגיד שום דבר על רמי קלינשטיין, הם רגישים שם בהליקון.

 

 

מימין: חן חוגג את העלייה. משמאל: אדיר חוגג את הפרידה מהתוכנית

 


רבע הגמר (כינוי משונה לשלב עם שבעה מתמודדים, אבל מילא) נמצא אצל תום, אתם מוזמנים לצלול, לא ליפול, יש מקרוּנים בסוף.

 

נכתב על ידי , 14/8/2007 12:07  
167 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-22/8/2007 08:48
 



לדף הבא
דפים:  

417,241
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עבודה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש. כהן מזגנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש. כהן מזגנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)