לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sky Is The Limit...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

נמאס לי. עוד נפילה.


לא משנה כמה אני מתאמצת, כמה מאמצים וכסף אני משקיעה על ארוחות, על אוכל, על ספורט וכלום..אותן נפילות פשוט נמאס לייייייי!! נמאס לי מהגיהנום הזה, לחשב קלוריות, לבחור את מה שמתאים ומה שלא, נמאס לי למרר לעצמי את החיים בגלל המשקל האוכל והמראה נמאס לי, בא לי לבכות! אתן קולטות שאני מתביישת ללכת לקוסמטיקאית שלי אפילו בגלל שאני מפחדת שתגיד לי שהשמנתי?! היום נשקלתי והמספר היה מזעזע...כ"כ הרבה כסף,כוח,אנרגה ביזבזתי וכלום!!!!!! אני אפס! אני כשלון! אני בהמה!! אני מרגישה כ"כ לבד בתוך זה..הלוואי ומישהו היה מבין אותי..כל כך הרבה קשיים, כל כך הרבה נפילות וההשקעה שלי? בזבל...הכל בזבל..כל הכסף והאנרגיה ומה לא, בזבל.

איך מפסיקים עם האוכל המשמין אחת ולתמיד?? איך?? לא רוצה לאכול את זה יותר בחיייים!! עזרה בבקשה..

 

נכתב על ידי InspiringGirl17 , 22/1/2012 23:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  InspiringGirl17





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInspiringGirl17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על InspiringGirl17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)