לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

soperstar help & design



Avatarכינוי: 

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

פוסט 5



קרדיט לקונטרול הלפ על הסטיילים בשלט של פוסט 5 בסופרסטאר
טוב אז פוסט 5 מוכנים ?! הפעם מנוים קיבלתם אקסטרה בפינה שלכם ועם היה שיפור במנוים פוסט 8 היה פוסט מנוים (:
עד פוסט 7 אני מכין מראש מעלה הכל לטיוטות ואז כל פעם אני שולח ... כדאי שלא היה עיקובים הוא שהיה לי קשה לעשות כל פעם ... 
מקווה שתהנו מהפוסט כי השקעתיייי את נשמתי 3 '>
כדי שהפוסט היה מזה שוווה חובה לשמוע את אחד מהשירים פה בזמן הקריאה [;
עם באלכם קצב
עם באלכם קצת רוגע
עם באלכם סגנוני ...
אז נתחיייל ? !


פאן ארטים - ע"י תמיר
טיילור סוויפט , מיילי סירוס 
* פעם ראשונה שלי תתחשבו *
שימוש אישי + קרדיט מקושר !!!




חתימות אמריקאיות - ע"י תמיר
טיילור סוויפט , מיילי סירוס , סלינה גומז , אריאנה גרנדה
שימוש אישי + קרדיט מקווווושר 




כפתורים טיילור סוויפט , מיילי סירוס , עמית פרקש , סטוק ע"י תמיר


חתימות להשלמה ע"י תמיר
חתימה 1 למנוים בלבד להביא תחילת מייל:

מוגבל ל10 -
1.
2.
3.
4.
5.
....
חתימה 2 לכולם :

לא מוגבל -
1.טיקטאק
2.ספיר
3.אוהבות צוות ונילה
4.עדן
5.
6.
.....
חתימה 3 למנוים בלבד !!!! להביא תחילת מייל
* מוגבל ל5 כי לכל אחד אני עושה מחדש לא שאני משנה פשוט ... *

-עמית
-
-
-
חתימה 4 למנוים בלבד להביא תחילת מייל :

לא מוגבל -
- ariana help
-tiktak
-eden
-
-
-
-
-
חתימה 5 לכולם :

* קרדיט לקונטרול הלפ על הסטייל בחתימה *
מוגבל ל10 
-ונילה
-גומי
-עדן
-
-
-


אנימציות spaeks fly- taylor swift ע"י תמיר
שימוש אישי + קרדיט מקושררררר חוווובה
* סליחה על המיעוט *



מדריך ליצירת איקון 
1. בחרו תמונה שתעשו ממנה איקון אני בחרתי בלוגו העדכני שלי...
עכשיו תלכו לבחירה הזאתי : 
ותבדקו שההגדרות שלכם כאלה :

עכשיו תסמנו את החלק שממנו תעשו איקון רצוי חלק מהפנים של הדמות אני סימנתי ... 
*מוקטן גררו לחלון חדש לגודל מלא *


עכשיו לחצו על החלק שסימנתם פעמים מהר ואז רק החלק שסימנתם ישאר ... לחצו ביחד ctrl + alt + i
ושנו תהגדרות לככה * מוקטן * :


הוסיפו אפקטים מסגרת והכל זאת התוצאה שלי :

שלחו לי תתוצאות שלכם ! : [email protected] \ [email protected]
- - - - - - -   - -
מסגרות לאייקונים
הנה השימוש בהם הם בגודל 36 והאיקון שלכם בגודל 35 נכון ? אז מדביקים את המסגרת על האיקון וזה יצא יפה
שימוש אישי 

והנה מסגרות מיוחדות שהשימוש בהם שונה זה סוג של אפקטים :


הנה השימוש בוחרים מסגרת אני בחרתי בצהוב
עכשיו מכינים איקון בגודל 35X35 אחר"כ מעתיקים את המסגרת שרוצים לחלון חדש אחר"כ חוזרים לחלון של האיקון מעתיקים אותו ומדביקים בחלון המסגרת ....
עכשיו מעבירים תמסגרת להיות התמונה הראשונה לוחצים על מסך ומשנים את ה"מילוי" ל50 ורפרפרפם ...
זה התוצאה שלי :



הזמנות ופרסים ע"י תמיר
הזמנות מהמפעל -
של מירי 
[ לא ממש פירטת אז הכנתי מעצמי עם באלך אחר רק תבקשי ! והפעם תפרטי ]
לכל המזמינים לא לשכוח תשלט מלונקק ברשימות:

לוגו הלוגו גדול מידי ולכן תצטרי להעתיק את הקישור
לחלון " תמונות מאתרים אחרים "
http://ufu.co.il/files/0u9fga5pfnfnwrrl1ytw.png
איקון רשימות מפריד וחתימה












טבלת צבעים -
*מוקטנת גררי לחלון חדש לגודל מלא*


- השאר יעלו בעריכה !  -



באנרונים ע"י תמיר
שימוש אישי + קרדיט מקושר
גלידות 
טיילור סוויפט




מיילי סירוס -





סימניות ע"י תמיר
שימוש אישי + קרדיט מקושר













פונטים להורדה ע"י תמיר 
שימוש אישי
[ סליחה על המיעוט ]






הודעות
1. החתימות מפוסט קודם ושאר הדברים והזוכים והכל יעלו בעריכה היום \ מחר
2. מה אתם אומרים על העיצוב החדש ? ונוס עיצבו לי
3. חשבתי לשנות שם בפוסט 6 הנה אפשרויות תגידו לי מה הכי יפה ... 
1. סקי 2.המרלד 3.לונדון
מד הצבעות:
לסקי - 5 [ החשבתי את שלי שקול מנהל זה 2 קולות ]
המרלד - 0
לונדון - 0
4 . השקעתיייי את כלכלי בפוסט הזה אז הכל לשימוש אישי + קרדיט מקושר אני מקווה שישתמשו (:
5. מנוים - 7 כשהיו 10 אני ימשיך עם חבילות ... 
באהבה ענקייית 3 '> נפגש בפוסט 6 עם שם חדש !!!
תבקשו בקשות לפוסט הבא [משחקי הרעב] כמו אנימציות וכ'ו כי אני מכין מראש רק כפתורים סימניות ובאנרונים ... אתם תצטרכו לבקש



ורק כדאי להבהיר אני עכשיו לבד בבלוג וסתיו כבר לא איתי ... רק מודעה קטנה 
להוא \ היא שכתב לי הודעה בנדון


נכתב על ידי , 10/4/2012 06:54  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , שטויות וכיף , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsoperstar help & design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על soperstar help & design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)