לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לצלם כדי לזכור את הרגע


צילום, אופנה, אקססוריז וציפורניים - הפשטות שבחיים.

Avatarכינוי:  תלתלים וצרות אחרות

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

צילומים מיום אהבה וקצת אחרי


כמה תמונות חדשות שצילמתי, מזכירה לכם שוב שהאיכות נוראית כי אינלי מצלמה איכותית, אבל נתמודד עם מה שיש :)

 










צילום עצמי של עצמי -







ספונטנית לגמרי והאהובה עלי -

 

אשמח לשמוע את דעתכם :)

שובל

נכתב על ידי תלתלים וצרות אחרות , 16/2/2012 19:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צילומים ראשונים


כמה מהתמונות הראשונות שצילמתי....

האיכות חרא - עוד לא קניתי מצלמה איכותית.

 










 

ביקורות בראבק :)

שובל

נכתב על ידי תלתלים וצרות אחרות , 15/2/2012 15:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש. קצת עלי ועל הבלוג


טוב אז בלוג חדש מצטרף לקהילה,

כמו כולם גם אני מאוד מקורית אז אני פותחת בלוג צילום :)

יש לי אהבה גדולה לצילום אומנותי, בגדים, נעליים וציפורניים.

 

אפילו לא הצגתי את עצמי!
אני שובל, כמעט 17, מהצפון.

התחלתי להתעסק בצילום לא מזמן וגיליתי שזה אהבת חיי!
בעיקרון פתחתי את הבלוג כדי לתעד צילומים שלי אבל כנראה שבהמשך זה יהפוך גם למקדש אופנה

 

כבר מחר אעלה פוסט עם כמה תמונות שצילמתי ומקווה שתהנו :)

 

יום אהבה שמח לכולם,

שובל

 


נכתב על ידי תלתלים וצרות אחרות , 14/2/2012 15:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתלתלים וצרות אחרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תלתלים וצרות אחרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)