לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream bitch


בכוחות האחרונים שנשארו לי.. אני שוב אלחם. מאבק של 6 שנים במשקל שמחכה להסתיים..

Avatarכינוי:  kee

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012


אין לי כח לעבוד יותר!!! באמת.


איזה כיף להיות עשיר מהתחת ולגור באחוזות ולחגוג כל היום :) חחח זו השאיפה שלי!


לא שאני חייה בעוני כן??


 


בכל מקרה, לפני כמה ימים ממש לפני השינה שבאתי לכבות את הטלויזיה פתאום התחיל דוקטור פיל והיה על אחת שהפכה לאנורקסית בולמית


טוב הילדה לא היתה שמנה ולא שמנמנה


היא היתה רזה!!! לפני כאילוו.. היא היתה יפה


שם היא נראתה מקומטת מכוערת ורוב השיניים שלה נשרו אז היא נראת כמו לאדעת מה...


היא הייתה שלד.


 


היא פשוט אוכלת מלאמלא ומקיאה..


 


כאילו באמת שרזון בצורה הזו דוחה לי תנשמה


אני אוהבת רזון קיצוני אבל לא שלד מהלך וצריך להיות ממש מעוות כדי לחשוב שזה יפה


למרות שאני מודעת לזה שלא באמת חושבים שזה יפה אלה רק בנות שרוצות להרזות עד שיעלמו, אבל לא יודעת.. יש גבול?


 


הינה תמונה שלה




אני רק יודעת שבצד ימין היא שוקלת 35 ככה..


 


בקיצור.. זה לא באמת שכנע אותי או משהו להפסיק לאכול קצת אבל זה הבהיר לי שיש גבול..


 


נראלי שאני אתחיל את הABC


ממש באלי


וממש באלי לנצח את זה ולסיים ת50 יום.


 


החלטתי להפסיק לרוץ אני יעשה ספינינג וקיקבוקס והליכות, באמת מדכא אותי שככ קשה לי לרוץ בגלל האסטמה..


א אני מעדיפה לעשות ספורט שלא מזכיר לי כל שנייה שאני מוגבלת.


 


מישהי רוצה ביחד איתי??


(שבת- 700ראשון- 485 שני- 785 )


ומחר ABC...


 


בהצלחה!

נכתב על ידי kee , 20/3/2012 00:16  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יהיה טוב.. כן יהיה טוב!

כנראה שאני לא אשקל עד ה1 באפריל!

 

ראשון הזה לא באלי ראשון הבא אני כנראה יהיה יהיה במחזור..

 

ראבק@@$@!

 

(אין לי כח לעשות ספורט מה עושים ?)

 

עריכה:

טוב עשיתי ריצה 3 קמ וחשבתי שאני מתה.

כאילו אני אוהבת לרוץ אבל זה כל כך מבאס אותי

ישלי אסטמה של מאמץ- זה אומר שביוםיום אני לא סובלת אבל ברגע שאני מתחילה פעיולות גופנית ישר הריאות מתכווצות

זה אומר שאחרי 3 דק ריצה קצב בינוני אני נושמת כמו בהמה.

פעם הייתי בוכה באמצע הריצה מזה.. אוף.

 

בספינינג עוד היה סבבה ובקיק בוקס.. חצי כח..

(כשעוד הייתי רשומה  לחדכ)

 

אכלתי 685 + ריצה 3 ק"מ.

 

מחרמחרמחרמחר.

 







נכתב על ידי kee , 17/3/2012 18:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני ממש נסחפתי ביומיים האחרונים, אחותי החליטה שזה רעיון טוב להכין 150 אלפחורס ולהשאיר אותם נגישים לכל מי שיחפוץ

ומי עוד יכול לחפוץ?

 

כוסאמו. אבל היום אנלא נוגעת בהם, כאילו באמת הבנתי שאני לא מסוגלת לטעום משהו זה תמיד נגמר בחיסול

אז אם אין שליטה אין לטעום.

 

אני מאוד מקווה לראות את ה78 ביום ראשון מאודמאודמאוד.

ואני רוצה ככ להתחיל את הABC או להתחיל את הדיאטת לימון (master cleance) אם מישהו מכיר..

כרגע אנלא יכולה כי אני לומדת אז אין מצב שביום לימודים אני אכתיב לעצמי לאכול 100 קלוריות אחכ אנלא יתרכז וזה לא היה שווה כלום

הלימודים נגמרים ב1 לאפריל אז סבבה עוד מעט.

לבנתיים לשמור.

 

בכל מקרה, אתמול קבעתי עם חברה להפגש לאכול בסלטייה. בקיצור איך שאני באה אני רואה אותה כולה דמעות מדברת בפאלפון עם האקס

שלה (אגב זו ילדה דכאונית ביותר שנסתה להיתאבד הרבה פעמים) טוב היא אמרה לי ללכת להזמין אז הזמנתי

ישבתי בשולחן עם הסלט.

מחכה...מחכה...מחכה... מחכככככההה ככה 20 דקות. הלכתי כולי בבושה (לא נגעתי בסלט עדיין) אומרת למוכר לארוז לי ובורחת משם

אחרי עוד רבע שעה בערך היא נזכרה להתקשר (בכולל אנחנו עומדים על 35 דק שאני מחכה)

לא עניתי וכשעניתי צרחתי עליה ואמרתי לה שאני צריכה הפסקה מהדרמה שלה. אני לא יכולה להכיל בעיות של אחרים ואיתה זה קורה המון.

 

טוב אז היום

בוקר-לחמלא (85)

צהריים- פתיתים עם 2 נקניות צמחיות (250)

ערב- כנראה יהיה מעדן 0%

 

אז היום יסגר על400 ככה.

בהצלחה.

 







אפשר גם?!

נכתב על ידי kee , 15/3/2012 12:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוף אני חושבת שנדלקתי על חבר של ידיד טוב, ואני בחיים לא אגיד לו (לידיד הטוב)

כי הוא בדוק יגיד לחבר שלו.

איזה מחרפן זה, כאילו אני כן מרגישה שיש בנינו סוג של משהו סוג של משיכה (אבל אולי זו רק אני!?)

וגם אנלא יודעת אם אני רוצה את זה בכלל

אז החלטתי לקחת את זה באיזי ופשוט לזרום עם זה ובפעם הבאה שנצא למסיבה ביחד אולי אני אתחיל איתו (סוג של...)

 

היום הלכתי לעשות קניות, היה ממש כיף שהכל ישב עלי בצורה דוחה אבל! הייתי חייבת בגדים

אז קניתי חולצה וחצאית שאני לא יודעת אם אי פעם אלבש אותן

 

ובאלוהים אני חושבת שאני הולכת להוציא רצח המוני של מוכרות בגדים, כאילו כוסאימשלכם!!!!

 

"ואווווווווווו זה מהמממם"

"נו איך המידה?"

"בואי הבאתי לך עוד בגדים?"

"למה את לא יוצאת למראה שבחוץ?"

"הכלל בסדר?"

 

כאילו באמא שלכן סתמו תפה כבר@$#@$!@$

זה גרם לי לחירפוני על. ואחת עוד פתחה לי באמצע !!!!

 

פופפ...

 

ואחרי שנרגעתי אני יכולה לומר שהיום נסגר על 450 כמו שרשמת בפוסט הקודם ובתכנון מחר על פחות

השבוע זה השרידי חורף האחרונים ואני חייבת לנצלם.

 

(אגב בפורים הייתי במסיבה על עקבים נתפס לי כל השריר 4 ראשי (יענו הירכיים הקדמיות) משו מטורף כנראה מגודל העקבים

יענו יורדת במדרגות כמו נכה. לפחות רצתי אתמול 3.5 ק"מ..

 

בהצלחה!

נכתב על ידי kee , 12/3/2012 00:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

1,019
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)