לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream bitch


בכוחות האחרונים שנשארו לי.. אני שוב אלחם. מאבק של 6 שנים במשקל שמחכה להסתיים..

Avatarכינוי:  kee

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

יאללה שיגרה!


טוב אז היום בעבודה הבוס לא הפסיק לפרסם את החברה תוך כדי שהוא מדריך אותנו שזה היה 4 שעות של נצח מתמשך.

היה איתנו איה בחור משם שהוא עובד רק חודש אז הוא היה צריך לעבור את ההדרכה איתנו

אז רחרחתי קצת ושאלתי אותו אם האנשים שעובדים במוקד מכירים גם את הסיירים.. הוא אמר שכן שלפעמים הם יושבים איתם בלילות.

 

אז.. יש סיכוי לדבר איתו עוד פעם.

אני חייבת להרזות כבבר

 

היום קיבלנו את התלבושת של העבודה

קיבלתי חולצה שהיתה בול ואחד גדולה פי 2

כמובן שלקחתי את הגדולה אני שונאת בול חייבת שמשהו יכסה אותי. איכ.

 

היום מה שאכלתי-

בוקר- 2 לחמלא+ גבינצ 9%+ 3 כפות קוטג'

צהריים- חצי כוס פיטנס+ סוכריית טופי ו2 קוביות שוקולד

ביינים- תפוח

ערב- כף חלבה +כרוב ו3 גזרים+לחמלא + 3 נקנקיות מהצומח וקטשופ

 

בכולל יצא 850 ככה. (אני לא מחשבת ירקות)

בכלל לא טוב.

 

כאילו, ברור לי שעם הסכומים האלה אני כן ארד במשקל אבל לא מספיק מהר

כמו שאני רוצה ואז סתם אתבאס (כמו שקורה לי בכל הדיאטות הבריאות!)

אז מחר נקווה להזיז תיישבן בכושר + לאכול קצת.

 

יאללה כבר עכשיו אין זמן לנשום וה מעולה לי!

בהצלחה כולם.(ובקשר לפוסט הקודם אל דאגה אני לא מתכוונת לנסות שוב להקיא, חוצמיזה בגלל שאני כזו חלשלושה

אני מעדיפה לעבוד על השליטה ולא על דרך שתגרום לי לאכול ולברוח להקיא כי כאילו יש תמפלט הזה של להקיא...)

נכתב על ידי kee , 28/2/2012 23:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף.


טוב אני בכלל לא יודעת אם צפיתי שזה יקרה. כוסאמו

פעם הייתי יותר חזקה, פעם צמתי ,פעם אכלתי במשך שבוע רק כריך מ2 פרוסות לחמקל כף קוטג' ותפוח!! ליום! וירדתי 4 קג בשבוע הזה.

איפה הימים האלה?

 

אני אחזיר אותם גם אם אני אפול כל יום מחדש.

אני יהיה בשליטה כבר סעמק.

אכלתי היום 1750 קלוריות סתם דחפתי סתם.

 

לפחות מצאתי עבודה חדשה היום.. משו שיעסיק אותי!! וזה מעולה.

ואלוהים אם מדברים עלזה..

ראיתי את הבחור הכי חתיך שראיתי בחיי..

גאד. הוא היה כל כך דומה לאחד שהייתי בקשר איתו רק הגירסא היותר גבוהה והחתיכית עם ריח של גבר.. חשבתי אני מתה.

 

אני כל כך שונאת סיטואציות כאלה, זה כאילו להראות לי מיליון דולר ולהגיד לי שאנלא יכולה לקבל אותם.

הם פשוט ישארו מונחים ליידי..

ומכוון שאני כזו פרה אני אפילו לא הייתי מנסה...(וגם אם לא איך מתחילים עם גבר בראיון עבודהה???)

 

התקבלתי לעבוד במוקד והתקבל איתי גבר, שוקל בערך 200 ק"ג, מאלה שרואים בלרדת בגדול.

כנראה שרק שמנים כמונו מתקבלים לשם :))

 

הלוואי שהייתי יודעת להקיא, פעם אחרונה שניסיתי הרגשתי שהעיינים שלי יוצאות..

 

טוב אז אני חייבת לשרוף את ה1500-2000 קלוריות עד יום ראשון בספורט ואכול קצת אם בכלל.

 

סעמו.

 






 

מתי אני?????.....

נכתב על ידי kee , 27/2/2012 22:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ה- ABC שהכנתי לעצמי.


הABC המקורי מלחיץ אותי בישביל ההתחלה. בקושי בצום אני עומדת וגם אני תוך כדי לימודי מקצוע חשובים.


וחוצמיזה אני רוצה כמות קלוריות שיאפשרו לי להתאמן. (איזה תירוצים של שמנים)


אז יאללה חודש מרץ, החודש האחרון של החורף שאפשר להתכסות עד כמה שאפשר בבגדים גדולים עוד שניה נגמר.. צריך לנצל זאת.


 


אז זה התכנון ( זה גם טוב לי מבחינת ההתמכרות לבלוג שיש תפוסט הזה לחודש שלם 


 נמחק.


טוב שבוע 1 מתחיל כבר ממחר,זה כולל תוכנית אימונים נחמדה :)


 


לא כזה קשה. במיוחד אחרי שאשיג עבודה כבר ליום שני.


בהצלחה לי.. אחרי הקו שבא אחרי המספר יגיע הסכום שהגעתי אליו באותו יום.


 




 

עריכה:

נשקלתי 80.5 גם משו... ואחרי השבוע אני מקווה ל77 ! (אאששלללייווות!)

נכתב על ידי kee , 24/2/2012 20:54  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




comone Fat ass

 

צום.

 21:00 22:00 23:00 00:00 1:00 2:00 3:00 4:00 5:00

6:00 7:00 8:00 9:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00

16:00 17:00 18:00

 

הצלחתי עד 6, ניקיתי תחדר יסודייסודיייי זה לקח לי איזה 3 שעות.. אז כמעט צמתי 24.

טוב נו

שברתי ב- אורז עם אפונה 2 חתיכות קטנות של תפו"ד וקצת לחם.

(500 בעיגול)

 

הכי הרבה שצלחתי לצום אי פעם היה3 ימים.. מעניין אם אני יכולה יותר?

אבל בכל מקרה כרגע אני רק בהתחלה שלחנך תצמי אז קצת קשה.

 

בהצלחה לי.

 




 

אלוהים, האם אי פעם גם אני?..

 

עריכה:

כוסמו קיבלתי מחזור אתמול וזה כואב.

נכתב על ידי kee , 23/2/2012 23:32  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,019
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)