לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כן?..באמת?..


כל כך הרבה דברים משנים את השקפת העולם שלנו, הינה שלי XOX

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

זה כל כך קשה לראות את אמא בוכה


היום יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.


לא כולם חווים את היום הזה באותה צורה,חלק רואים בו יום שחשוב לזכור,שחשוב לכבד בו את המשפחות השכולות.


אבל יש הרבה,יותר מידי אנשים כמוני וכמו משפחתי שרואים ביום זה את היום שכל המדינה נזכרת בכאב שלנו...


אני חיה במשפחה כזאת,משפחה שכולה קוראים לנו,אמא שלי איבדה את שני אחיה,אני ואחיי איבדנו את שני הדודים שלנו.


אני מוצאת את עצמי מנסה להיות חזקה ביום הזה ולא לבכות ליד אמא שלי שהרוסה לגמרי,למרות שהיא לא ממש מראה את זה,היא לא רוצה רחמים.


אני אישית לא הכרתי את דודי אבל עצם ההבנה שאמא שלי סובלת בצורה כזאת גורמת לי פשוט להכנס למצב של חוסר אונים. מה יקרה אם,אני כל הזמן חושבת, מה יקרה אם אחד משני האחים הגדולים שלי ימות,איך אני יתמודד,איך אמא שלי התמודדה,הייתי מתפרקת,הייתי רוצה למות גם כן.


אני יודעת שרק בזכותם שלחמו במלחמות אני חוגגת את יום העצמאות ומתמלאת בגאווה שממלאת אותי והכאב הנוראי ממלא אותי שוב ואני פשוט רוצה לבכות,אבל אני חייבת להיות חזקה ולתמוך באמא שלי שאיבדה את שני אחיה.


אני לא מבינה איך זה נורמאלי שכל חג,כל שנה,כל יום,כל שנייה היא לא חושבת עליהם,וחושבת מה הם היו יכולים להיות.


אני חושבת על זה שהיא נשארה בלי הורים ובלי אחים,ובגלל זה אני חייבת להשאר חזקה,לתוך ולהראות לה שיש מי שעומד לצידה.


זה פשוט קשה,ואי אפשר לתאר את זה במילים,והמילים המנחמות לא מספקות. העניין שלא הכרתי את שני דודי זה לא מונע ממני להיות עצובה,אני כן מכירה אותם,בנשמה שלי,דרך אמא,דרך התמונות והרגשות,אני תמיד בטוחה שתמיד הם מסתכלים עלי מלמעלה,על האחיינית שלהם שלעולם לא זכתה לפגוש אותם. אני חשבתי מה הייתי אומרת להם,מה היינו משחקים,מה הם היו קונים לי ליום הולדת ומה הייתי קונה להם. רק בגלל העיניין הזה של הגאווה בהם אני הולכת לחגוג את יום העצמאות ולהיות הכי שמחה שאפשר,להראות להם שהמוות שלהם לא היה לחינם.



 "אסור לקטוף פרחים,אבל חיילים מותר?"


 

נכתב על ידי , 25/4/2012 14:50  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לחללי צ&quot;הל ופעולות האיבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם הכרת מישהו שנפל במלחמות ישראל? אם כן ספרי עליו
כן,תאמת אני מכירה שניים,שני הדודים שלי :( לא יצא לי להכיר אותם אבל תמיד שמדברים עליהם או מסתכלים על תמונות אני ממש נעשת עצובה וחושבת על אמא שלי שאיבדה את שני אחיה הגדולים במלחמת ששת הימים ויום הכיפורים. לי יש שני אחים גדולים, שכבר סיימו צבא אבל עדיין אני ממש פוחדת לאבד אותם...

האם הכרת מישהו שנפל קורבן לטרור? אם כן באיזה פיגוע?
לא,ואני ממש מקווה שלא להכיר :(

מה הכי קשה לך ביום הזיכרון לחיילי צה"ל?
הכי קשה לי השירים וקטעי הקריאה בטקס על האחים שאיבדו אחים...ששואלים איפה הם :(

האם את ציונית? איך זה מתבטא?
אני לא ממש ציונית, אני לא אוהבת הרבה דברים בארץ שלנו אבל במיוחד בחודש של יום השואה ויום הזכרון אני פשוט חושבת מה היינו עושים בילעדייהם,בלעדי אלה שהקריבו את עצמם למעננו...

האם יש לך תוכניות לערב יום העצמאות?
כן,אני מסתובבת בעיר כדי לחגוג בעצם את ההצלחה שלנו כמדינה בזמן שאני חושבת על הדודים שלי שמתו בשבילנו,בשביל שתהיה לי מדינה ולכן תמיד אני יוצאת לחגוג,ממש כאילו בשבילם.

האם את אוהבת לצאת למרכז העיר או לעיר הקרובה?
כן...

האם את נוהגת לראות הופעות בבמות עצמאות?
כן בדר"כ,כשיש אנשים מעניינים לראות....

האם את אוכלת בשר? אם כן מה את הכי אוהבת לאכול?
אממ כן,עושים על האש ביום העצמאות :)

האם תשתתפי במנגל במהלך החג?
ברור,אני וכל המשפחה...

מה היית רוצה לשנות במדינה? מה לא היית רוצה שישתנה?
הייתי רוצה לשנות הרבה דברים אבל אני לא מוצאת לנכון לומר אותם כאן,אני מעדיפה לשמור אותם לעצמי...

נכתב על ידי , 22/4/2012 21:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם קנית העונה בגדים חדשים?
ברוורר....

האם קנית העונה נעליים חדשות?
אממ,כן קניתי שלוש זוגות נעליים עד עכשיו =O

האם את מתכננת לקנות משהו חדש ללבוש בחג?
הייתי רוצה,אבל אין לי זמן... :( סדר פסח יצא השנה ממש בתחילת החופש...

עד כמה אנשים שמים לב כשאת לובשת משהו חדש?
כל החברות שלי בדר"כ :)

איפה הכי היית רוצה לעשות קניות?
אממ..באאוטלט בניו יורק XD

האם את יודעת מתי מתחילים מבצעי סוף העונה והאם את מחכה להם?
אממ..כן מודיעים לי בסמסים XO

יש הבדל בין בגדים לחגים לבין בגדים לאירועים אחרים?
יש הבדל קטן,ברור שאני לא אלך עם שמלת מיני פייטים לחג,בכל זאת,משפחה...

האם כבר החלפת בין בגדי חורף/קיץ בארון?
לא,המזג אוויר הזה ממש מעצבן יום אחד קר ובשני חם מוות...אני כבר לא יודעת איזה בגדים להשאיר ;)

איזו כוכבת היא מודל לחיקוי עבורך?
אממ..וואי אין לי מושג,אני אוהבת להרכיב בכל בגד סטייל משלי
אף פעם לא באמת ראיתי איך שכוכבת מסויימת התלבשה ורציתי להתלבש כמוה...

אם היית מעזה לעשות מהפך ולשנות סגנון לבוש - לאיזה סגנון היית משנה?
אממ ניראה לי לסגנון יותר אלגנטי,ללבוש אלגנט גם ביומיום...

נכתב על ידי , 1/4/2012 18:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שטויות וכיף , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLO-LEE-TA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LO-LEE-TA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)