לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Emotional dumpster.

Avatarכינוי:  Meow.

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012


"מאמא, איזו וודקה תיהיה בנובי גוד?"

"האמת שחשבתי על וויסקי, אבל כניראה גם גריי גוס."

 

אני אוהבת את אמא שלי D:

נכתב על ידי Meow. , 24/12/2012 00:51  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשבר לי הזין מהעבודה הזו.


נשבעת שאני צריכה להתחיל לעשן ג׳וינטים בעבודה כדי להירגע. מזה החרא הזה?? אני קמה ב11:30 ורואה סמס מהסגן מנהל שמשמרת ערב מתחילה ב12?! כשזה היה אמור להיות 6? וזה פאקינג כבר לא פעם ראשונה! למה אני צריכה לשבור את היום שלי בגללם?? זה לא צבא! יש שעות קבועות, מה הבעיה איתן?? כוסעומו נשבר לי. אני כ״כ עצבנית שבא לי ללכת לשם רק כדי להגיד שאני מתפטרת. לא מספיק שלא משלמים לנו על שעות נוספות ושעות לילה כשאנחנו עובדים עד 2 בלילה? לא מספיק שימי שישי אנחנו עובדים מ7 בבוקר עד 5 אחר הצהריים בלי הפסקות בכלל?? דיי כבר. לא השתחררתי מהצבא בשביל זה! נימאס לי לבוא לעבודה בלי לדעת מתי אני מסיימת. נימאס לי להיות פאקינג תלויה בעבודה. ועל משמרות של 10 שעות על הרגליים אנחנו מקבלים מינימום?! באמת?? פאק איט. אני אחפש משהו חדש.
נכתב על ידי Meow. , 17/12/2012 12:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.Bulimic Euphoria


ניגמרה לי הוודקה.

 

עשיתי הזמנה על סך 150 ש"ח של אוכל.

תכנתי את זה כמו פרה שמנה וטובה.

האוכל ניגמר.

סיגריה וכוס מים.

40 דק' מול האסלה, מקיאה את כל מה שאני רק יכולה.

והציפורניים שלי התארכנו פיזדץ אז הגרון שלי שרוט ואיתו יוצא גם דם.

וויפי.

ניגמר.

שוטפת פנים, מנגבת את הדמעות.

סיגריה.

ועוד אחת.

ומרגישה את האופוריה והשקט הנפשי משתלט עליי לאט לאט.

והגרון שורף אחושרמוטה.

נהנת מכל רגע.

סבבי

 



נכתב על ידי Meow. , 8/12/2012 19:04  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeow. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Meow. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)