לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

How could I be so senceless ?



Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

קוראים לזה התפרקות ?


אני לא מבינה . התפרקות זה לבכות , נכון ? לבכות קצת , ואז לשחרר , וללכת לישון . למה אצלי זה אחרת ? למה אני חייבת לבכות שלוש שעות וגם לפגוע בעצמי ? עכשיו אני חייבת ללכת עם סווצ'ר ארוך . איזה כיף . אבל למה בכיתי ? על מה חשבתי פאקינג שלוש שעות ? זהו - שזה כל כך הרבה , שאני לא זוכרת . 
ואני כל כך מרגישה שאני צריכה איזהשהו ידיד טוב .. בשביל לדבר ולצחוק . כאילו , זה לא שלא מספיק לי חברה טובה .. אני פשוט דיי בטוחה שאני רוצה ידיד טוב . זה חשוב לי . 
היום גם הייתי לבד רוב ההפסקות . הרגשתי עצובה . שנאתי את זה . בדרך כלל אני ממש שמחה וקופצנית .. אבל היום לא . הייתי פאקינג עצובה כל היום . ולאף אחד לא היה איכפת . אני דיי מבינה את זה .. אבל כשכולם עצובים אני תמיד עוזרת להם . אוך ! אני מרגישה כל כך אנוכית . למה שהם יעזרו לי בכלל ? הם לא חייבים לי כלום . הם לא חייבים להתייחס . אף אחד לא חייב . ולמה אני דווקא מתחברת עם אנשים שגדולים ממני בחמש שנים ? זה לא טיפ-טיפה יותר מידיי ? ולמה לעזאזל אחותי חייבת להכריח אותי להתקשר לאמא כשאני עוד דקה בוכה ?? ולמה אני חייבת להעמיד פנים שהכל בסדר ?!
אני פשוט שחקנית טובה מידיי .
אם לא היה לי כל כך איכפת שידאגו לי כל הזמן ולא לא הייתי רוצה שיידעו שדווקא דברים כן מפריעים לי , אוליי לא הייתי בוכה
שלוש שעות .
זה נראה לי קצת ... יותר מידיי .
אני חייבת למצוא אנשים לדבר איתם .
ידיד .
ומה לא ?
ואני רק ילדה קטנה . למה הכל נופל עליי ?
יש דברים שלא כותבים אפילו בבלוג .....

יש דברים שמקבלים מהמשפחה , ואם לא מהמשפחה - מחברים , או בכלל לא .
נכתב על ידי , 30/5/2012 15:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




576

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPinkiePie~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PinkiePie~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)