לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

How could I be so senceless ?



Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

וואטפאק . כל יום . כל יום מה26 במאי . מה . איך . איך הוא עוד לא צורח עליי שאני יעזוב אותו בשקט .


הכרתי אותו לפני חודש ( !!~) ואנחנו מדברים כל יום . על הכל .
למה אני עושה את זה לעצמי .
למה אני עושה את זה לו .
מבחינה פיזיולוגית (או וואטאבר , לא ממש הקשבתי) - אני לא יכולה אשכרה להתאהב עד גיל 14 או 15 . ל' [סוגשלסבתא] אומרת שקל מאוד להתאהב בי כי יש לי צ'ארם וכיף לדבר איתי ואני לא בדיוק ההגדרה של מכוערת . היא אמרה שאני דווקא יפה לבנות בגילי . אני לא באמת מאמינה למה שיוצא לה מהפה(בכל זאת , היא טיפ טיפה זקנה ^^") , כי אין באמת סיכוי שאנשים גדולים יאהבו אותי באיזשהי צורה . ואם כן זה מסביר כמה דברים .. בכל מקרה , היא אומרת לי שאם אחד מהידידים ה"גדולים" שלי יתאהבו בי זה יכול להרוס להם את החיים בגלל שהם יחפשו אחחת כמוני לשארית חייהם .. גםאם כן- למה שהם לא יעברו הלאה ? למה שהם לא יחכו עד שאני אהיה יותר גדולה או וואטאבר ? ההבדל בין הגיל שלך לבין חבר שלך זה כמעט 10 שנים . ומה בכלל גורם לך לחשוב שהם יתאהבו בי ? אני רק בת פאקינג 13 . אפילו לא; אני עוד מעט בת 13 . אז אני פרנואידית ואני פחדנית והגוף הזעיר שלי דורש הגנה ? למה זה אמור פאקינג לעניין מישהו ?! =-=
מצטערת על השפה ה"בוטה" . זה פשוט הורג אותי . מה , אסור לי לדבר עם אנשים שהם קצת יותר מתאימים לי מבחינת בגרות על הבעיות שלי ? שמעת על -
עצות טובות יותר, פחות דרמה ?
אז הנה - עכשיו את שומעת ! ^____^
באמת שהרבה יותר כיף לי לדבר עם אנשים בטווח הגילים 14+ (בטח שעד גבול מסויים; אני לא מדברת עם בני 30 או משהו שקרוב לזה) וכיף לי לצחוק איתם . כן , לפעמים הם מספרים בדיחות מיניות וצוחקים על אונס . אבל באמת , כאילו שבשכבה שלי זה יותר טוב .
לפחות אנשים גדולים יותר שמבינים שזה לא מתאים לי עוצרים את עצמם איכשהו .
טוב , אז היום לילה לבן בכיכר , הא ? מישהו מפה הולך להיות שם ?
אני הולכת לשם רק כי הבת דודה שלי הולכת לשם . אני מקווה שאני לא אראה אף אחד משכבה שלי; או איזהשהם ברונים שאני לא אמורה לראות . ^^"
אני גם מקווה שלא יאנסו אותי בדרך הביתה
או שלא ירצחו אותי
או וואטאבר
אני אדישה עכשיו . אכלתי הרבה פחות היום .
אה כן~ אז מהיום אני יתחיל לפרט מה אני אוכלת ובלהבלה XD"
רק בגלל שאני אמורה לאכול קצת יותרS:
טוב , אז 28.6
בוקר
-ביצה מקושקשת
-לחם עם חמאה
-קורנפלקס
(כמו כל בוקר אצל סבתוש.)
צהריים
-ספגטי
-שניצל
-יוגורט
-גלידה
ערב
לפי מה שהולך להיות , כנראה שכלום
__________________________
אכלתי יחסית מספיק היום . כמו שד' אומר - כמה שבנאדם צריך לאכול .
אה כן , חוץ מארוחת ערב .
טוב , התחלתי לראות LOK היום , ואני חייבת להגיד שזה פטתי וצפוי בטירוף . אבל אני אמשיך לראות את זה רק בשביל להבין על מה מא' ות' מדברים כל הזמן . אה גם י' מדבר על זה . וואטאבר . אני עייפה מידיי כדי לחשוב על משהו .
טוב .... אז אבא שלי מתייחס לאמא שלי כאילו היא נכה . לא יכולה לעבוד , להכין אוכל ... לסדר; בטח שהיא לא יכולה! ההורים שלה לא לימדו אותה כלום ולא הייתה בה מספיק מוטיבציה בשביל לעשות עם עצמה משהו . אז היא נהייתה מה שהיא נהייתה . אלכוהוליסטית משוגעת . איזה כיף כשיש לך אמא שהיא אלכוהוליסטית משוגעת . אבל העיקר שהיא נשמעת יותר טוב עכשיו .
אבא מתחיל להציק .. הוא לא מבין שאני לא ממש רוצה לדבר איתו אחרי הדברים שהוא אמר על אמא . וממשיך להגיד . 
יש לי הרבה ביטחון כשאני מדברת איתו בטלפון . במציאות - הכל נעלם . לך תזדיין . תעשה לי עוד אחים שתוכל לשטוף להם את המוח .
בעצם , אני מעדיפה שאף אחד אחד לא יסבול עוד בגלל זה .
אני גם רוצה להתנדב בעוד איזהשהו מקום . אני מרגישה שאני לא עושה מספיק . ד' אמר לי שאני עושה יותר ממה שנערה ממוצעת עושה .. זאת אומרת- אני רק באה בימי שישי לאיזה עמותה ועוזרת להם . זה לא באמת משהו גדול . אני מקווה שאני עוזרת כמה שאני יכולה .
אז זהו , שלא . אני צריכה להתנדב עוד איפהשהו ... אני צריכה לחפש בתי מחסה לראות אם ילדה קטנה יכולה לעזור במשהו .
תכלס סבתא צודקת .. אני קטנה בשנים . אם הייתם מדברים איתי במציאות אני בטוחה שהייתם מאמינים שאני יותר גדולה .
זה פשוט מוד כזה עכשיו . של "עזבו אותי , אני עייפה . אני גודלת . תנו לי לגדול בשקט ."
מקווה שזה ישתנה .
גם כואבות לי העיינים .
אני חייבת להיות זמינה בשביל בת דודה שלי .
גם אל תבכי עכשיו . את לא צריכה לחשוב על הבעיות שלך . מה זה משנה שאת לבד .
נכתב על ידי , 28/6/2012 19:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו . חלמתי שאמא שלי הורגת אותי .


"חשבת שככה זה נגמר ??!"
את האמת ? הייתי בטוחה שכן . שכל הצרות וכל השגעונות האלה ירדו לך מהראש .
טוב , אני יתאר את החלום .
אני לא בטוחה מה קרה קודם , אבל אני זוכרת שנסעתי באוטובוס לבצפר . היה חסר חלון או משהו .. לא יודעת , עזבו את ההיגיון . היה חסר חלון והייתי לבד באוטובוס . רק אני והנהג והאוטובוס . אני לא זוכרת שממש ירדתי , אני זוכרת שהחזקתי עיגול כלשהו ... אררג ! מה זה משנה !?
בכל מקרה , אז חזרתי הביתה לסבתא .. ואמא הייתה שם . התנהגתי כאילו ראיתי אותה כל יום . לא זוכרת איך הגענו לזה , אבל אני הייתי בתוך החדר של השירותים והמקלחת , והיא ישבה בכניסה(זה קרה כמה פעמים) . אז אמרתי לה לעוף מפה והיא צעקה משהו (אני כבר לא זוכרת ..) ואז פתאום נפל לי האסימון , ושאלתי אותה איפה החברה הכי טובה שלי ואבא שלי , ואז היא לא ענתה , וצעקתי-שאלתי אותה "הרגת אותם ?!" היא החזירה לי חיוך מלחיץ ואז היא קמה . עברתי בשביל להגיע לסלון ואז היא תפסה אותי מאחורה במותניים וצעקה "חשבת שככה זה ייגמר ?! אה ?!" ואז ראיתי סכין , ואז הכל היה שחור ושמעתי מלמולים "אוי , סליחה .. סליחה .." וראיתי סרגל ירוק של חיים(כמו במשחק , לאלה שלא מבינים) והירוק מתרוקן ואת מקומו תופס האדום ..

אני לא יודעת ממה להיבהל יותר . מזה שחלמתי את החלום הזה , או מהמשמעות שלו . אם יש לו משמעות ? מה זה יכול להגיד ? אמא שלי חוזרת לישראל כדי להרוג אותי ? הכל היה הצגה ?
תעזרו לי . בבקשה . אני מחפשת מישהו לדבר איתו ואני מפחדת להתקשר לידיד שלי . אני חופרת לו קצת יותר מידיי בזמן האחרון .
_______________________________________________
בסוף התקשרתי אליו . אני פשוט ילדה חופרת :<
נכתב על ידי , 25/6/2012 15:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקול שלו מרגיע אותי . הוא רק חבר טוב .


כי אני לא מאוהבת בו . הוא רק חבר טוב . הוא עוזר לי .
הוא פשוט נחמד . והוא רוצה לעזור .
למה לא לקבל עזרה כשמציעים לך עזרה ?
ידיד אחר שלי שאל אותי אם אני מאוהבת בזה שאני מדברת איתו .
למה שאני אתאהב בו ?
למה הוא גורם לי לחשוב על זה בכלל ?
למה כולם שואלים את זה ?! למה שאני אתאהב במישהו שהוא כל כך גדול ?!?
טוב , אז אני אצל סבתא שלי . כן , יש פה בריכה , אוכל , וסבתא שאוהבת אותי .
אה כן , ומחשב .
אבל אני מרגישה בודדה כזו .
וסבתא מתלוננת שאני כל היום על המחשב .
אני מתגעגעת לחברים שלי .
אני מתגעגעת לאנשים שאני לא אמורה להתגעגע אליהם .
אני מדברת עם אנשים בצבא . ושגדולים ממני בכמה שנים טובות .
כי .. כי הם פשוט נחמדים .
יותר בוגרים כאלה;
ונהייתי פגסיסטר בשנה האחרונה .
ואני אוהבת ברונים . הם כאלה מקסימים .
אנשים הם כאלה דברים מתוקים .
~רק שצריך לדעת להכיר את האנשים הנכונים בשביל להבין את זה~
לא יצא לי לדבר עם אנשים מגעילים בזמן האחרון ..
זאת אומרת , חוץ מילד אחד .
הוא לא אומר על עצמו כלום .
הוא פוקר-פייס תמידי כזה .
לא מצליחה לקרוא שום דבר .
אני לא ראיתי אותו .. אבל אם הייתי רואה אותו - אני חושבת שאוליי הייתי מנחשת .
יש לי השערה לפחות; צריך לבדוק אם זה נכון .
"כשהוא יתחבר .." אני אומרת לעצמי . כשהוא יתחבר אני אשאל אותו .
אבל אני שמחה .
אני שמחה כי בכל האנשים שלא איכפת להם וחושבים רק על עצמם -
יש אנשים שאוהבים אותי . ואוליי אפילו טיפ טיפה איכפת להם .
נכתב על ידי , 24/6/2012 18:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזז ... חופשגדול , מה ?


אז הידד . היישר כח לחופש הגדול .
אז בוא נעבור על הדברים שלמדתי השנה(רק כי אני קיטשית ואני חייבת לעשות את זה3:) :
- חברים הם חברים בכל מצב .
- יש סדרות שלא רק ילדים קטנים רואים
- אפשר למצוא חברים בכל מקום 
- אמא לא תמיד צודקת
- אבא לא תמיד שם בשבילך
- יש דברים שמתוכננים מראש
- יש דברים שלא אומרים
- יש את האנשים שיודעים עליך הכל

-
אז כן , נשברתי כמה פעמים . חתכתי לעצמי את היד וגם דקרתי אותה ללא רחמים . זה היה חלש בהתחלה , ואז זה היה חזק . עם הרבה דם .
ואז נשברתי . סיפרתי לעוד מישהו . כאילו שלא מספיק שאני אומרת לכל בנאדם שלישי שאמא שלי שיכורה וכמעט רצחה אותי תוך כדי שהיא מלמלת קקלות ברוסית .
וגם את הדבר השני .
אני עדיין לא מאמינה שעשיתי את זה .
כל כך ... משוחררת . שמישהו יודע . שמישהו דואג .
הוא באמת דואג .
אני .. חושבת . מקווה .
הוא יבוא איתי למפגש בשביל לשמור עליי .
שלא יקרה שום דבר . לא שוב .
שלא ישתכרו .
ואם כן - ששום דבר לא יקרה לי .
אני מרגישה מוגנת .
זאת הרגשה מדהימה .
שיש אנשים מסביבך שדואגים לך .
ופתאום - כשאני שמחה שוב - כולם חושבים שאני חמודה . שאני מתוקה . לאכול אותי .
זה משמח אותי לחשוב שאנשים חושבים שאני חמודה .
אנשים חמודים הם לא מכוערים , נכון ?
ואחד הדברים שמאוד משמחים אותי - אין לי חבר . וזה לא מעניין אותי בכלל . לא מזיז לי .
גיליתי שידידים זה הדבר הכי קרוב שאפשר לקבל . הכי נחמד . הכי מצחיק וכיף .
והרבה פחות דרמטי מחברות .
גיליתי שאם את אומרת בCSS שאת בת אז פתאום את מגלה מאות בקשות חברות בsteam .
הבנתי איך לשמור על עצמי .
איך להיות צנועה .
ממי להתרחק .
השנה למדתי הרבה יותר ממה שחשבתי .
ואני מאושרת .
אפילו שהעולם לא ורוד . ואני כן חשבתי על לחתוך את עצמי .
אבל בשביל האנשים שאני אוהבת - אני לא יעשה את זה .
לא שוב .
:)
נכתב על ידי , 20/6/2012 23:01  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





576

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPinkiePie~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PinkiePie~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)