לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

How could I be so senceless ?



Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

LONG TIME NO SEEN , HUH ?


טוב , תאמת שלא הרבה השתנה מהפעם האחרונה שהיה לי כח להחנות תתחת שלי כאן .
התרחקתי מאמא ומאבא שלי; פגועה מידיי בשביל לראות אותם. אני מעדיפה להישאר לבד. בעצם; אני לא לגמרי לבד, יש לי חברים מדהימים. בינתיים, זאת אומרת. אני יכולה לדבר איתם על הכל. יש כאלה שגם אני יכולה, אבל מעדיפה שלא. אני מעדיפה שהם יכירו רק את הפרצוף השמח שלי, שאני דבוקה בו כל הזמן.
סיפרתי גם לפסיכולוגית וגם לעובדת סוציאלית(שאני מסרבת להרפות ממנה; היא נחמדה מידי) על האיש שהטריד אותי מינית. סיפרתי גם לאמא של חבר של אחותי(אני קשורה אליה מאוד) על זה, והיא כל כך התעצבנה עליו, והיא אמרה לי שאני לא יעז לישון אצל בחורים אף פעם(לא שבאמת תיכננתי; סתם עוד חלום פרוע. לפחות היא מרשה שהם ישנו אצלי ?..) ושאני אזהר ולא להיות תמימה, לפקוח את העיניים לעולם המסריח הזה. את האמת, אני יודעת שהוא מסריח. הוא כבר דפק אותי מכל כיוון. אני לא ממש מפסיקה לחייך; אני צוחקת על הבעיות שלי; על ההטרדה, על אמא, על אבא, כל ההזנחות, כל הבעיות עם הכסף... לא מעניין אותי כבר כלום. אני עוברת לפנימייה; רחוק מכולם. אני אהיה שם, ואני אשאר שם.
אף אחד מהמשפחה המטומטמת הזאת לא הולך להגיד לי מה לעשות. חוץ מאחותי; אחותי היא היחידה שנשארה לי. היא אמרה שהיא לא תעזוב אותי. ואני לא מתכננת לעזוב אותה. יש לנו אחת את השנייה.
אתמול היא סיפרה לי שאמא ואבא הולכים להתגרש. אני לא יודעת למה, אבל הדמעות מצאו את הדרך שלהן לעיניים שלי לפני שהספקתי לעצור אותן איכשהו. ניסיתי להסתיר את הפנים שלי, אבל כמובן שזה לא ממש עבד. כי אני לא מרבה להסתיר סתם ככה את הפנים. אבל בכיתי כי זה בעצם אומר שהכל נגמר.. לא התקופה הרעה; המשפחה הזאת. הכל מתפרק. אין לאן לחזור. לבד בעולם שלא מפסיק לדפוק אותך. אני מנסה לא להיות לבד, להיות פעילה יותר, אבל פתאום הרצון של הלבד... הוא... הוא מתגבר עליי. הוא עולה על כל התחושות האחרות- השמחה, ההתאהבות הרצינית השנייה שלי, הגעגוע, החוסר איכפתיות, הרצון למרחק.. הוא עולה על כולם, ומנופף בדגל האדום שלו למעלה. הוא ניצח אותם הפעם. 
היום אני אמורה ללכת למפגש קוספליי.
ד' אמר שאוליי הוא גם יילך. ואם כן, אז הוא יספר לי מה קרה לו. אני דיי שמחה מזה; אבל החברה הכי טובה שלי אמרה שהיא תחזור רק ב4, והיא תתקשר אליי ואני אפגוש אותה וניסע ביחד. אבל אם נצא ב4, נגיע ב6. וזה עד 8. אני מקווה שהוא ישאר עד יותר מאוחר, כי בטח ששעתיים לא מספיקות לי. אני רוצה לראות אותו; אני מתגעגעת אליו כל כך. אני רק מחכה לרגע שאני ארגיש ספונטנית ואני אחבק אותו שוב. אני בדרך כלל מתרחקת מאנשים; אבל אני כל כך רוצה להיות קרובה אליו.. רק הגיל המפגר הזה מפריע לי. פאקינג 5 שנים וקצת. מה עשיתי רע? ברצינות. אני לא רואה איך עוזר לאלוקים לעשות אני צעירה בחמש שנים מבנאדם שאני חושבת שהייתי מסתדרת איתו. ואני זוכרת שבמפגש של שבועות, הוא ישב מולי, חצי ישיבה מזרחית, עם רגל קדימה. הרגשתי שזה קרוב מידיי בשבילי, התרחקתי. אני רק רוצה להרגיש אותו שוב.. אני נזכרת בתחושה המדהימה של החיבוק שלו, שהרגשתי לפני כל כך הרבה זמן. אפילו שאני היססתי לגמרי, ולא ידעתי בשיט איך אני אמורה להיפרד ממנו. אבל משום מה התחשק לי לחבק אותו; ואני לא מתחרטת. רק על זה שהססתי. אני צריכה חיבוק. אני רוצה חיבוק. אני הולכת לקבל כמה היום. אם יהיה לי כח לצאת מהבית; כמובן. אני רק מקווה שאני לא אצטנן עד אז.. כי אני יושבת מתחת למזגן כל היום. XD
ואני גם רעבה. ועצלנית מידיי כדי להכין לי משהו לאכול. 
אוף. זמן מעצבן. למה אתה לא זז מהר כשאני מבקשת ממך ? ודווקא כשכיף לי אתה חייב לעבור מהר ? :(
נכתב על ידי , 26/7/2012 11:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריקנות שכזאת, אוליי בדידות. אבל אני לא לבד, אז ממה ההרגשה הזו?


טוב , אז הבנתי שאני פשוט מפחדת שכולם יעזבו אותי . זה ההסבר שנראה לי הכי הגיוני לתחושות ההתפרקות מידיי פעם , כשאני תופסת את כל חלקי גופי שלא יברחו לי , שלא ישאירו אותי לבד .. לבד עם עצמי והדברים שאני עומדת מולם ..
ואני מנסה להזעיק עזרה , לשלוח לאנשים את ידיי , שלא יעזבו אותי , שיראו שאני מרגישה את הבדידות הלא נגמרת הזו , העקצוץ הזה שהופך לי את הבטן וגורם לי לפחד ממה שהולך לקרות ..
אני כל כך מתגעגעת~ וכל כך ... לא .
אני מתגעגעת למי שהייתי פעם . לילדה התמימה באמת הזו , שאמנם הייתה עצובה , אבל היא הייתה ילדה .
מה שאני כבר לא .
החיים גרמו לי כנראה להתבגרות מואצת(לפי מה שאמרו לי) והקשיים שלי נפלו עליי כולם ביחד , בשנה תמימה אחת . שנה תמימה שבמשך כל השנה הזו , העמדתי פנים שהכל בסדר . בעצם שוב דבר לא היה בסדר; אמא שלי השתכרה כל יום .. היא הייתה מפחידה . היא ישבה על המחשב וכיבתה את כל האורות , וצעקה עליי כשביקשתי אוכל . כשהיא צעקה עליי אבא בא והתלונן שאנחנו מפריעות לו לישון . בחוסר איכפתיות מופגן שרק חיפש למנוחה האישית שלו . בגלל זה אני גם כועסת עליו עכשיו . כי הוא לא עשה כלום , גם כשהוא ידע שיש פה משהו לא בסדר .
וגם אחותי שראתה שאני לא שמחה בבית לא עשתה כלום .
וגם השכנים שצעקתי להם , וניסיתי למשוך תשומת לב , שיבואו כבר לעשות עם זה משהו . לקרוא למשטרה .(הם לא באו)
בכל מקרה.. הצלחתי להירדם היום(הידד) , אבל זה כנראה רק בגלל שהתקשרתי לד' בדיוק אחרי הסיוט המי-יודע-כמה-פעמים-חלמתי-אותו .
הוא אמר לי לשתות מים ולחזור לישון ושיהיה בסדר .. אז הסברתי לו שאני מפחדת ואני לא רוצה לחלום את זה שוב , והוא אמר "אבל מה אם יהיה לך חלום טוב עכשיו ?" , ולא יכלתי להתווכח עם זה .
אז הלכתי לישון וקמתי לפני עשר דקות . ישר אחרי שקמתי אכלתי ארוחת צהריים .
כנראה שהייתי צריכה להשלים הרבה שעות שלא ישנתי בהן(או שפשוט לא רציתי לקום למציאות העגומה הזאת) .
האפשרות הראשונה נראית לי יותר הגיונית . כי יש איתי אנשים .. פשוט ההרגשה של לבד לא רוצה לעזוב אותי . כי כששוב אני מרגישה בלילה שאני מתפרקת , ואני מתקפלת לכדור ומחזיקה את כל הגוף שלי , שלא יעזוב אותי , אני פשוט מפחדת שוב . מרגישה ריקנות . מרגישה שאני לבד . ואני לא מבינה את זה , כי ד' ואחותי והפסיכולוגית שאני מדברת איתה , הוכיחו לי שאני לא לבד . אבל אני עדיין מרגישה ככה . אני עדיין מפחדת שיעזבו אותי או עצובה על שעזבו אותי . זו הרגשה נוראית .. אני לא מאחלת אותה לאף אחד .

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/7/2012 12:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהי צריכה חיבוק?


- לא להתקרב לאף אחד, גם לאנשים שאת אוהבת

מרגישה כל כך.......... ריקה. מבפנים.

אני לבד.

אין לי כתף פיזית לבכות עליה.

אפילו החברה הכי טובה שלי לא יודעת איך לעזור לי עם זה.

- עוד הוכחה שאני לבד לגמרי

לפחות יש לי אחות.. *צחקוק*, הייתם צריכים לשמוע אותה כשאמרתי לה שנגעו בי. זאת אומרת, זה לא באמת כל כך נורא. ועכשיו, כשבת דודה שלי יודעת גם, אני יכולה לכתוב על זה פה.

לתאר הכל.

שוב.



הלכתי ברחוב החשוך וההומה, אחד הרחובות הראשיים בתל אביב. בוגרשוב, כמובן. בדיוק סיימתי להוציא את הכלבים וקיבלתי את הכסף; הייתי בת 11 אז. רציתי להיות עצמאית. כל אחד עובר את התקופה הזאת מתישהו, לא? אז כן, אני אהבתי כלבים והחלטתי שאני יוציא אותם.

עברתי ליד מספרה כלשהי, ואיש אחד עצר אותי ושאל אותי אם אני עושה דוגיסיטר. עברתי ליד המספרה הזו קודם; כשיצאתי עם הכלבה. "כן" עניתי. רציתי לעבוד עוד. היה לי הרבה זמן. הוא סיפר לי שיש לו צ'יוואוה קטנה והוא לא בבית הרבה אז הוא צריך שמישהו יוציא אותה. הוא ישלם לי 20 שקל על טיול קצר. נחמד. נפגשנו כמה פעמים; ופעם אחת הוא הביא את הבת שלו.. הלכנו לים והכל. היה נחמד. ואז חשבנו שאוליי יהיה כיף אם אני אישן אצלה. אמרתי שבכיף ובאמת יכול להיות נחמד. הלכתי הביתה; אמרתי לאמא ולקחתי את הדברים שלי. כשהגענו אליו(במונית; זה עלה לו 100 שקל. באותו יום אני חושבת שהוא בזבז עלינו בערך 300 שקל רק על מוניות.) אז אכלנו טיפה, ואז הלכנו לישון. לא הצלחתי לישון. הוא שם לב. "את ישנה?" "לא."

הוא התיישב לידי והתחלנו לדבר. שמתי לב תוך כדי שיחה שהוא הזיז את השמיכה שלי ושם לי יד על הבטן. הייתה לי הרגשה רעה. רציתי להקיא. שתקתי. כל תשומת הלב שלי התרכזה ביד שלו שנחה על הבטן שלי. הוא היה גדול. הוא היה גרוש. למה הוא עושה את זה?

לאט לאט ידו מצאה את הדרך לתוך התחתונים שלי. קפאתי. לא ידעתי מה לעשות במצב כזה. הייתי ילדה. ילדה לגמרי. אמרתי שלא נוח לי פה. הוא פרש לי שמיכה על הספה. ישבתי שם. הוא ישב לידי. הוא העיף את השמיכה. החזיר את היד לתחתונים.

בסוף אמרתי שאני רוצה ללכת לישון; הבנתי שזה לא טוב וכל זה. הסתובבתי לצד השני ומשכתי אליי את השמיכה. הוא שאל אותי אם אני רוצה מילקי או מים או משהו; אמרתי שלא ואני ממש עייפה. 

זהו בערך. יום אחרי זה, כשהבת שלו בסוף לא רצתה ללכת לים, והיינו שם רק אני והוא, הוא אמר לי שתודה שזרמתי והכל. אני לא הבנתי על מה הוא מדבר, אז המשכתי לשחק בחול בשקט. בסוף הבאתי חברה והכל; ואכלנו. הוא קנה לי משקפיים אחרי כמה ימים; ואז ניתקתי קשר.
________________________________________
זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע.
זה מה שד' אמר. וגם הפסיכולוגית.

כתבתי על זה סיפור; אבל אין לי כח לפרסם אותו פה. אני עצבנית. לכתוב את זה שוב רק העיק עליי. קודם היה לי רגש משוחרר(אחרי הפעם הראשונה שכתבתי אתזה).

אני בכל מקרה שמחה. תמיד הייתי שמחה. אני אוהבת להיות שמחה ולשמח אנשים.

ואני באמת לא באה שאנשים ירחמו עליי; אני רק רוצה קצת תשומת לב. אני חושבת שקצת תשומת לב מאנשים שאני אוהבת וכתף נאמנה לבכות עליה לא יזיקו לי.

אני מקווה שהכל יסתדר בסוף.

אני מקווה שאני אמצא בסופו של דבר מישהו נאמן מספיק כדי שאוכל להתקרב אליו פיזית.

כי אני לא התקרבתי לאנשים המון זמן.

ואני צריכה חיבוק.

אני צריכה חיבוק טוב עם דמעות.

-לורן-
נכתב על ידי , 14/7/2012 17:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את יודעת שאת כבר לא מתנהגת כמו אחת בגיל שלך כשאת חושבת על כמה את רוצה לישון עם מישהו .


ממש לא .
אני ילדה .
למה אני חושבת על זה ?
שלא תחשבו שאני איזה זונה שישנה עם כל בחור . אני בכלל לא התנשקתי; אני עדיין ילדה . ילדה לגמרי . ואני לא יתחיל להגיד גיל בשביל שלא יתחילו להגיד לי שאני פלוזי . אבל כשאת חושבת שאת מאוהבת במישהו , וכל מה שאת רוצה זה להיות קרובה אליו פיזית(אפילו שאת לא מתקרבת לאנשים), זה מתחיל להטריד .
למה אני כותבת על זה ?
כי חלמתי על זה.
חלמתי שידיד שלי מנשק אותי . ואז אנחנו לא יכולים לעזוב אחד את השני(כמה קיטשית אני מרגישה ..) ואז אני פשוט לא יכולה לעזוב אותו ככה בבית ונשארת לישון אצלו . אוי אלוהים .. אני ילדה קטנה ...
נכון , החיים והגורל גידלו אותי ככה שאני אתנהג ואראה הרבה יותר בוגרת בגיל ממה שאני . כולם אומרים לי את זה; אבל ברצינות , לישון איתו ?
נכון שמאז שאני קטנה אני דואגת לעצמי לבד . בערך . בואו פשוט נגיד שההורים שלי לא ממש היו שם בשבילי שהייתי צריכה .. הדוגיסיטר שלי אפילו הספיק להכניס לי יד לתחתונים מתחת לאף של אמא שלי(הלכתי לישון אצל הבת שלו כשהייתי בת 11 ושם הוא פעל.) . ואלוהים - למה אנשים ממשיכים להתקרב אליי ? זאת אומרת , תתרחקו . אני אומרת לכם- אני לא בנאדם של חיבוקים; אם אני מחבקת זה בא לגמרי בספונטניות . 
ואחר כך אני חושבת על לישון עם אנשים ...
מה עובר עליי . ברצינות , מישהו מוכן להסביר לי ? 
טוב . אוליי זה לא כזה נורא ואיום . אבל בכל מקרה; אלה לא אמורות להיות מחשבות של ילדה קטנה :(
נכתב על ידי , 12/7/2012 12:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

576

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPinkiePie~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PinkiePie~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)