לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Times Square can't shine as bright as you

Avatarכינוי:  -ADI-

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2014

התגעגעתי אז באתי...


חייבת להודות שהבלוג מאוד מאוד חסר לי. 

אני כל פעם באה לבקר כדי לקרוא בבלוגים אחרים וכשאני באה לכתוב בבלוג שלי אני פשוט לא יודעת מה לכתוב, על מה לכתוב.

אז אני שורדת את חיי הצבא באופן דיי מפתיע, לא טוב בטירוף אבל טוב לי.

פעם בשבוע לפחות אני יכולה לצאת לסוג של אפטר אז אני רואה את גל יותר ממה שראיתי אותו עד עכשיו.

אומנם אין הרבה עבודה ואני מוצאת את עצמי מנקה את המרפאה או מסדרת אותה שוב ושוב ושוב.

לפעמים אני יכולה למצוא את עצמי יושבת במשרד של חברה במשך שעתיים שלוש בלי לעשות משהו באמת.

 

גל ואני חגגנו שנתיים ביחד.

שנתיים מדהימות ביחד. לא היה קל כל הזמן אבל זה ללא ספק רק חיזק אותנו.

אני הכי שמחה בעולם שיש לי בנאדם מדהים כמוהו לצידי.

הוא הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם,

הוא הכי חשוב לי בעולם. הוא שלי 3>

 

אז זהו,

פה אני כבר פורשת מהבלוג לעוד כמה ימים/שבועות/חודשים... אני לא יודעת מתי אני אחזור לכתוב פה.

אבל מה שבטוח - אני תמיד אבקר פה.

 

שבת שלום

נכתב על ידי -ADI- , 25/12/2014 19:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ADI- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ADI- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)