לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Times Square can't shine as bright as you

Avatarכינוי:  -ADI-

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2014

ביום ראשון אני מתגייסת? אין מצב...


אני חושבת שהיום התחלתי לקלוט שביום ראשון אני מתגייסת.

התחלתי לסדר את הדברים כדי שיהיה לי יותר קל לסדר את התיק ופשוט התחלתי לבכות.

התחלתי לקלוט ששום דבר לא יהיה כמו שהיה עד עכשיו ושלא יהיה לי קל.

הבנתי ש ה כ ל הולך להשתנות עכשיו.

עדיין אני אומרת שאני לא רוצה להתגייס, שאני עוד לא מוכנה יותר נכון...

עד יום ראשון . זה היעד. עד יום ראשון אני צריכה להכין את עצמי נפשית לעניין.

 

אני? מתגייסת? 

אוווחחחח !!!! 

נכתב על ידי -ADI- , 23/4/2014 17:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תודה לישראבלוג


הצצתי בקבועים שלי וגיליתי שכמה וכמה מהם קיבלנו מתנה מדהימה מישראבלוג - בן/בת זוג.

זו ללא ספק המתנה הכי מדהימה שיכולה להיות בעולם.

גם אני בין הבלוגרים שקיבלו את המתנה הזו.

קיבלתי את המתנה שלי לפני קצת יותר משנה וארבעה חודשים ואני הבנאדם הכי מאושר שיש בעולם.

לפני זה לא חשבתי בחיים שאני אכיר בנאדם דרך האינטרנט ועוד דרך הבלוג,

לא תיארתי לעצמי שיכולה להיווצר מערכת יחסים כזאת עם בנאדם שבחיים לא ראיתי/שמעתי.

אבל מסתבר שזה אפילו הרבה יותר קל והרבה יותר מדהים.

 

אני קוראת עכשיו ספר שמתתי לקרוא אותו כבר שנה ומשהו, המשך של ספר אחר שקראתי לפני כמה שנים.

"משהו פשוט מסובך" של דקלה קידר. סוג של ספר נוער טיפשי כזה אבל אני פשוט מאוהבת.

גם שם הגיבורה של הספר התאהבה בבנאדם דרך האינטרנט והיה שם קטע שכל כך התחברתי אליו, 

משפט שחברה שלה אמרה לה.

"יש משהו נורא נקי בלהתאהב רק במילים של מישהו, זה אומר שיש משהו נורא חזק אם הם מצליחים

לא להסתכל, לא לגעת, לא להריח, לא להתנשק, לא לעשות כלום, ועדיין לדבר שעות? 

חייבת להיות בזה אמת כלשהי!".

עכשיו כשאני חושבת עליו - זה כל כך נכון.

למדתי להכיר את החבר שלי דרך מה שהוא כותב ודרך הרגשות הכי עמוקים שלו.

התאהבתי בעומק של הבנאדם ולא בחיצוניות שלו (שללא ספק גם היא שווה!) לפני שבכלל ראיתי אותו

או דיברתי איתו בפייסבוק ובפלאפון.

זו הדרך הכי מדהימה להכיר בנאדם. אם זה בן זוג או סתם מישהו שיהיה חבר או חברה שלך.

 

פשוט תודה לישראבלוג על המתנה הכי גדולה שקיבלתי איי פעם בחיים.

תודה על האהבה הענקית שקיבלתי.

הוא הבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם, הכי אוהבת והכי מעריצה ומעריכה.

אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלי גל שלי, בלי כל התמיכה שלו והסבלנות הבלתי נגמרת שלו.

הוא החיים שלי.

תודה לישראבלוג ותודה לך בייב שלי על שנכנסת לי חיים 3>

נכתב על ידי -ADI- , 21/4/2014 09:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ADI- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ADI- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)