לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אופטימית...אממ?



כינוי: 

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

עבודה...


התחלתי לעבוד-התלמדות בבבית קפה!

למלצר!

היה ממש סבבה..

צוות ממש חמוד ונראה שיהיה כיף..

השכר...אמממ.לא הכי טוב..תאמת שבכלל לא טוב חח

 

יש מקומות שעדיף לי ללכת אליהם

(ועושים לי תמוות המשפחה שלי ...אאוףףף עצבים)

 

אבל כרגע מה שבאלי לעשות זה לעבוד ליד הבית

ככה לעבוד בסבבה.

אני צריכה לחשוב בעיקרון על הכסף.כי השתחררתי..ועכשיו הדבר העיקרי שצריך לחשוב עליו זה לחסוך כסף..לעתיד

לטיול,ללימודים...ולשאר דברים שאתה רוצה בשבילך עצמך!!

 

בדוגרי אני אראה בחודש-חודשיים איך הולך בעבודה הזאתת בנוגע למשכורת

ואז אני אחשוב קדימה..

 

אולי אני אעזוב למקום אחר.

אולי מועדפת..

או אפילו משו שהוא דיי בתחתית הרשימה שלי אבל זה כסףף מצויין!!

 

בכל מקרה..בנתיים צריך לזרום לא?..

 

אוהבת.

 

 

נכתב על ידי , 6/1/2009 23:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברד:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברד:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)