לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אופטימית...אממ?



כינוי: 

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

עדכון קצרצר!


התחלתי לעבודה בבית קפה שכזה..

מלצרית:)

אחלה מקום...אחלה אנשים

למרות שאתם יודעים..כמו בכל מקום חייב להיות לפחות מישהו אחד מעצבן..

אצלנו יש שניים..

 

ושניהם אח"משים...:\

אבל בסדר..יהיה טוב...סתם צהובים כאלה..חח

 

ועודמשו!...

הכרתי מישהו...חמוד:)

מזמן אף אחד לא עשה לי את זה כמוהו..

הוא מושך אותי כזה בקטע של-באלי לראות אותו שוב..

הוא כנראה הבין איך מתנהגים אייתי..

 

או שאני לא יודעת..חחח

אני עדיין צריכה לקלוט אותו...עוד לא קלטתי איזה בן אדם הוא..

בנתיים הוא ממש חמוד

ואני רוצה להמשיך לראות אותו..

היום כנראה יהיה הדייט השני!...:)

 

מקווה שיהיה טוב..

ושאני לא אתאכזב שוב:\

או שישבר לי הלב...

 

ו....אני ממש נסחפתי איתו חח כולה היה לנו דייט אחד

מה נסגר איתי!?

 

:)

נכתב על ידי , 18/1/2009 17:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברד:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברד:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)