לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אופטימית...אממ?



כינוי: 

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

ההיי..


סתם אמרתי לעצמי
אי אפשר ככה להזניח ..
צריך לעדכן מדי פעם
...



החיים רגילים..בלי יותר מדי עליות
אני מחכה שתבוא העלייה הגדולה..
החיים שלי כרגע מבוססים על משפחה חברים ועבודה..
לא יוצא לי לחשוב יותר מדי על לימודים או משו אחר..
כן..קצת תקועה במקום..

יום שישי הזה יש לי יומולדת 21!
...
אני מקבלת את הגיל הזה יותר בהפתעה מגיל 20..
לא יודעת למה,זה אמור להיות ההיפך
כי גיל 20 זה יותר שוק..ככה להחליף קידומת ועניינים
אבל יהיה בסדר..
דואגים לשמור על אופטימיות..

אני בתקופה קצת יבשה כרגע..
באמת מחכהה ומצפה שיגיע משו שיעיר אותי!

:)אז זהו לבנתיים...
אוהבת
נכתב על ידי , 22/2/2009 19:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברד:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברד:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)