לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אופטימית...אממ?



כינוי: 

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

סוו...


אני מרגישה שהזמן רץ,החיים עוברים
ואני תקועה במקום!

אני מרגישה תקועה..
זהו,סיימתי את השירות הצבאי שלי
התחלתי לעבוד..כבר 3חודשים..ולא חושבת הלאה..
וואלה,נכון כל אחד בקצב שלו.
אבל ..אני מרגישה שאני אהיה תקועה ככה הרבה זמן..
זה לא מכניס אותי לדיכאון או שזה מה שמעסיק אותי עכשיו,אבל אני מאמינה שזה כן צריך להעסיק אותי לא?..
לימודים עניינים,כן אני יודעת מה אני רוצה ללמוד.אבל הדרך לזה..
נראה לי כלכך רחוק..
נראה לי כלכך לא מתאים לעכשיו
נראה כאילו אני לא הולכת להתחיל אתזה..
זה לא מעניין אותי עכשיו ,מפחדת שזה לא יעניין אותי בהמשך
ז"א זה כן מענייןאותי ..אבל לא מושך אותי להתחיל ללמוד את זה ,לפחות לא כרגע..

נראה לי עדיין לא יצאתיי מהשוק ...:\
לא יודעת מה לעשות..אם בכלל צריך לעשות משו
או שזה פשוט יגיע אליי מתישהו.

מה שמבאס זה שצריך להירשם מראש!..לתכנןן מראש..
קצת מטריד..:\

גם לכם זה קורה\קרה?
i need help

נכתב על ידי , 12/3/2009 21:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברד:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברד:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)