לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


רגשות,מחשבות וכתיבה אחרי שנים שלא הייתי פה

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2012

אוהבת במשרה מלאה


האמת היא שמבחינתי אני עובדת במשרה מלאה.יש אנשים שלא יבינו את זה,אבל גם באופן מעשי וגם באופן רעיוני,העבודה לא עוזבת אותי.אבל כסף,אי אפשר להרוויח מהתנדבות.אני מתנדבת בתנועת הצופים.אנשים עובדים ומרוויחים כסף,אני עובדת ומרוויחה אהבה.

קוראים לו דביר,ולא תמיד פשוט להסתכל לו בעיניים ולחייך,כשאני סוחבת את כיסא הגלגלים,והוא עליו,ילד בכיתה ד',שהחיים לא ריחמו עליו.דביר,נולד פג.כחודשיים לפני הזמן,דבר שגרם להיותו משותק מהידיים מטה.ילד קטן שמוכן לעשות הכל כדי להיות ילד רגיל,בלי להתפשר על כלום.
בית ספר,צופים,חברים,חוג בישול-הוא יותר פעיל ממני לפעמים.

דביר הוא כמו כל ילד רגיל,רק שהוא לא יכול לברוח,הוא תלוי באנשים שסביבו.ילד בכיתה ד',שלא יכול ללכת לבד לחבר או לספרייה,או להשתתף בשיעור ספורט,אפילו לשירותים הוא לא יכול ללכת לבד.ילד שאוהב לצחוק,ולחייך, וליהנות מהחיים,לנצל אותם,כל רגע מהם.ילד שאני לא יודעת איזה אדם הייתי בלעדיו.

אני לא תמיד מצליחה להבין,איך הוא שומר את החיוך על הפנים שלו כל היום,כי אני תמיד מפחדת מהרגע שאני אקלוט שהוא יותר מילד רגיל,ואבכה,על זה שהרגליים שלי עובדות,ושלו,לא.
כשהחלטתי לפרוש מההדרכה,לא ציפיתי שאני אהיה מדריכה מסוג אחר (לא שתמיד דביר ואני הסתדרנו) אבל מדריכה,שהתפקיד שלה היא להפוך חניך בלתי רגיל לחניך רגיל,מאושר,וכמו כולם:)

נכתב על ידי , 2/5/2012 11:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,047

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlet me be אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על let me be ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)