לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


רגשות,מחשבות וכתיבה אחרי שנים שלא הייתי פה

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2012

I've got you under my skin


יצא לי לחשוב הרבה עליך,על כמה אני שמחה שהכרתי אותך.על כל דמעה וחיוך,על כל צחוק וצעקה.לא הייתי מוותרת על שנייה.אתה אולי לא יודע,אבל האהבה לא מגיעה במגע קסם,צריך לחפש את האחד.במהלך החיפוש הזה,נתקלתי בלא מעט גברים שאז היו ילדים,שאהבו את עצמם טיפה יותר.ביום שהכרתי אותך,עמדתי לוותר ולעצור מן החיפוש,מה שיקרה-יקרה,הייתי בספק אם אני אמצא את האדם שיגרום לי להרגיש מה שאתה גרמת לי להרגיש באותה שנייה שהסתכלתי בעיניך הכחולות.אתה הוכחת לי שמגיע לי יותר.

לא היה פשוט,אבל הוכחת לי שאכפת לך,שקשה לך בלעדיי,שיש לי משמעות בשבילך.בשבילך,אני יותר מעטיפה יפה,אני עולם שלם,שרק מחכה שתגלה אותו.אתה כל כך יפה,אמרתי לך פעם? אבל בעיניי אתה הרבה יותר מחתיך,אתה היחיד שמבין אותי,שלא צריך את המסכות שלי,אכפת לך כל כך מהאנשים שחשובים לך.לא תמיד היה לנו קל,אבל לשמוע את החיוך שלך דרך שפופרת הטלפון גורם לי להבין כמה אני צריכה אותך,כמה אתה מדהים.
אני אוהבת את מי שאני כשאני איתך,אני אוהבת כל שתיקה שלך,את איך שאתה עושה הכל כדי לעשות טוב לאנשים מסביבך,שלא אכפת לך שאתה יפה,אני אוהבת אותך.עברנו לא מעט מכשולים,אבל אם לא היינו חווים אותם,לא הייתי מבינה כמה אני אוהבת אותך,כמה גדול החלל בלב שלי כשאתה לא בו.

אני אוהבת את הצחוק שלך,את הספונטניות שלך,לימדת אותי לחיות את החיים,אז למה שלא אשאל אותך אם אתה מרגיש את מה שאני מרגישה,או שאני פשוט עוד אחת מהבנות הרבות שנפלו ברשת שלך.אני רוצה שתדע שאני מודה על כל שנייה איתך,כי קשה למצוא את האדם שגורם לך להרגיש one of a kind,שאתה הדבר הכי חשוב בשבילו בעולם,ואתה גרמת לי להרגיש ככה.

נכתב על ידי , 4/5/2012 12:18  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,047

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlet me be אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על let me be ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)