לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

איך זה מבפנים


לגור עם עוד 26 אנשים. זה מלחמה בלתי פוסקת על הכלים והשירותים והמקלחת. זה לא להכיר לעומק את כולם ולהתבאס. זה לרצות לדבר עד 2 בלילה ולקום בשבע למחרת. זה עניין עם האוכל, והאחריות בקינים והאחריות אחד על השני. זה לפעמים להרגיש לבד וזה מטורף וזה לגמרי מה שאני צריכה כרגע.

אני אוהבת את זה שבני גרעין שלי מתקלחים עם מוזיקת מועדונים חזקה או שרים יחד במקלחת עם הדג נחש. אוהבת את השירים של הבנות מהקן הקודם שלהן. אוהבת את העובדה שיש הווי, גם אם לא תמיד הוא הכי טוב. אוהבת את החניכים שלי שהם פשוט קסם של ילדים, חבורה יוצאת דופן של אנשים צעירים.

לפעמים אני נזכרת שאין לי בית ספר יותר וזה די מפחיד. מבינה שאלו החיים שלי עכשיו וזה כזה מוזר.

קצת מתגעגעת הביתה, אבל לא יותר מידי. יש הפרדה מוחלטת בין מה שקורה לי פה למה שקורה בבית. אני מנסה לשתף אבל אנשים מחוץ לתנועה ולמה שאני עושה לא תמיד מבינים. בני גרעין שלי תמיד מבינים בקטעים האלה, כי הם פה איתי.

היום הייתי ברכבת עם חולצת תנועה וחיילת שעברה שם שאלה אותי אם אני בשנת שירות. אמרתי לה שכן והיא אמרה לי בבאסה:"איזה כיף לך, תהני". תמיד מפחיד אותי לחשוב על העתיד, על מה ואיך יהיה אבל אני אופטימית. מאמינה שאצליח להוציא משהו טוב מכל דבר כמו לשמוע את בן גרעין שלי שר במקלחת ולחייך.

לילה טוב,

ירדן

נכתב על ידי , 10/9/2014 00:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)