לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

הוא לא הבין שמה שאמר רק גורם לי להרגיש בודדה יותר


הוא אמר שאני יפה ומדהימה והפסד של כל הבנים שהם לא איתי. ושהוא ראה איזו תמונה שהעלתי לפייסבוק ורצה להגיד לי שאני יפה ושזה נכון ולכן טוב להגיד לי את זה. 

מעולם לא הרגשתי יותר בודדה. מעולם לא רציתי יותר שמישהו, ה-מישהו, יבוא אליי ויחבק אותי במיטה. ההוא שאדבר איתו בסמסים בנסיעות ארוכות ברכבת. הזה, שלא קיים ולא נראה באופק. וזה מה שמפחיד אותי פה. שתחושת הבדידות הזאת תוביל אותי להתפשרות על משהו אמיתי, אהבה אמיתית לבנאדם השני שאני יודעת שאני מסוגלת להכיל אחת יכזאת. במקום זה זה יהיה משהו שמבוסס על הצרכים שלי, על הפגת הבדידות שלי והמגע הזה הוא שקר כי לא באמת אכפת לי, או למישהו ההיפוטתי שיבוא, אם יבוא. זה מאוד מפחיד, להסתכל על הצעדים של עצמך ולהבין מאיזה צורך נעשו דברים, מה המטרה, ומאיזה צורך הם היו צריכים להיות. 

דיברתי על זה עם מישהו מהגרעין. הוא אמר שהמסיבות והבנות והסטוצים והמקרים שלא מדברים עליהם אף פעם ממש חסרים לו, וזה לא משנה לו שזה בעצם שקר, הנאה רגעית. הבנתי שבניגוד אליו אין בי רצון למשהו לא אמיתי. יותר גרוע, דברים כאלה עושים לי מאוד מאוד רע.

אבל שוב,

המניע יהיה הבדידות או האהבה?

אולי אתחיל לכתוב פה יותר. רוב הזמן הולך על הקן שלי וכל הגרעין אבל זה נחמד שיש לי תזכורות מכל מיני שנים וחודשים שהיו פה.

ירדן.

נכתב על ידי , 10/11/2014 02:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)