לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

שמעו, זה מורכב


יש בדיחה כזאת בנוער העובד והלומד על בוגרי התנועה ואנשים בשנת שירות כמוני שהם תמיד מסבכים כל דבר, תמיד התשובה שיש להם היא "זה מורכב".

אני? אני בכלל אוהבת לפרק. לפרק את המורכב לחתיכות שאפשר ללעוס ולבלוע, להגיע ליעד סביר אחרי יעד סביר אחרי יעד סביר ובסוף לחבר הכל ולהבין את המורכב.

תראו, הכל באמת מורכב.

נניח, יש פונקציה בפלאפון שלי שלבד הוא מגלה מה הבית והעבודה ואז במסך הזה שגוררים למטה הוא תמיד אומר לי כמה זמן יקח לי להגיע ברכב לעבודה כשאני בבית ולבית כשאני בעבודה.

מורכב.

לך תסביר עכשיו שהבית שלי בנקודה a, אבל המקום שבו אני גרה ביומיום הוא b והוא לא באמת בית, והעבודה שלי היא לא עבודה. כלומר כן, זה המון עבודה לעשות מה שאני עושה אבל להתייחס לזה בתור עבודה זה...לא מייצג את רמת המורכבות של זה.

אני יכולה לצאת מהגדרות ברירת המחדל, אבל למי יש כוח להתעסק בזה עכשיו.

זה נניח גם מורכב. כי זה לא שאין לי זמן. זה לא שיש לי דברים טובים יותר לעשות. כלומר, יש לי. למה אני לא עושה אותם?

זה מורכב, אתם רואים. ולפעמים אי אפשר לפרק את זה. או ש..יותר נוח לי שלא. מורכב. 

תכונה מיוחדת שיש לבני האדם- להכיל בתוכם את כל המורכבות הזאת ולהמשיך לחיות ככה.

ירדן

נכתב על ידי , 29/12/2014 08:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)