לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

רחוק


אני כבר... 5 וחצי חודשים גרה במרחק שעתיים נסיעה בערך מהבית שבו גדלתי, במסגרת שעוטפת אותך מכל הכיוונים. לפני שעברתי הזמנתי לביקור את כולם- חברים, משפחה, אנשים מהשכבה שהסברתי להם מה אני הולכת לעשות. אחרי חודשיים בערך הבנתי שאף אחד לא באמת הולך להגיע, חוץ מהמשפחה הקרובה ואולי בלחץ החברות הכי טובות.

זה לא שזה מאוד מפתיע אותי. אין לזה שום פואנטה. אבל זה מחדד לי קצת כמה שאני לא לחלוטין פה וגם לא שם. מחוברת רק למשפחה שלי. והחברות...אני מנסה. אני הכי אוהבת ואני מנסה וזה לא תמיד מצליח. כי כשאני שם מושכים אותי לפה וכשאני פה כל האנשים שגדלתי וגידלו אותי מושכים אותי לשם.

וצהל לא עוזר ממש עם כל הקטע הזה.

עוד דבר שאומרים על בוגרי הנוער העובד זה שאין להם בתכלס חברים שהם לא מהתנועה. אני מרגישה את זה קורה אפילו שברור לי שהקשר שלי עם חברות שלי הוא חזק כמו...קשר קוולנטי כפול. אבל לפעמים אני מפחדת שאני בודקת את הגבולות שלו יותר מידי, מפחדת שהוא יגמר וזהו.

חוסר יציבות בחיים החברתיים שלי.

לא שאי פעם ידעתי יציבות חברתית. זאת פריבילגיה שמעולם לא הייתה לי.

עוד יום עובר. מרגישה שאני הולכת על כדור, כל צעד בכיוון הנכון גורם לי להגיע לנקודת ההתחלה מכיוון אחר.

ירדן 

נכתב על ידי , 5/1/2015 23:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דֶנִי ב-6/1/2015 21:19



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)