לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

לקרוא לכתוב לקרוא להבין


אני אוהבת לקרוא. אני אוהבת להפוך מילים לתמונה, לסרט רץ בראש שהצבעים שלו כולם שלי. אני אוהבת לכתוב, לחבר מילים ולתפור אותן להרגשה, להוסיף איזה קישוט פה ושם ושבסוף זה יוצא השתקפות שלי כמו במראה, אני כתובה שחור על גבי כחול, אני הכוח של המילים שלי, אני מספרת הסיפור.

לפעמים, אני מסתכלת על המראות בבית שלי ומנסה להיזכר איך זה להסתכל בהן בתור ילדה. פעם, הייתי צריכה לעלות על שרפרף כדי להסתכל במראה באמבטיה, ולקח זמן עד שהגעתי לזאת שבשירותים. עכשיו, אני עומדת שם, הכתפיים מגיעות לחצי ואת קצה הראש כבר לא רואים. אני לא זוכרת איך נראיתי בעיניי עצמי פעם. זה נראה כאילו הכל אותו דבר, זה כמו שקשה לך לראות אם מישהו משמין כשאת רואה אותו כל יום. תהליך הדרגתי כזה, שלא מרגישים בהבדל עד שפתאום הכל שונה לחלוטין.

אז אני אוהבת לקרוא ולכתוב, אבל כנראה הדבר המוזר ביותר הוא לקרוא את עצמי מפעם. זה בבת אחת לראות מישהי אחרת במראה. היא אני, בלי אותו ידע שרכשתי; בלי אותם דברים שעברתי, במקום שונה ממה שאני עכשיו.

קראתי משהו עכשיו שכתבתי למישהו פעם, לפני שנה, אולי יותר. כתבתי על כמה שאני שונאת את הבית ספר, כמה שאני לא מוצאת את עצמי, וביוטכנולוגיה זה גרוע. 

מצאתי את עצמי מתגעגעת היום לביוטכ. למצגות האלה שהייתי לומדת מהן את החומר לבד, את זה שזה לא עשה לי חיים קלים בכלל. נזכרתי בניסויים האלה שחומרים היו הופכים מכחולים לסגולים לוורודים ואז לשקופים. נזכרתי בכימיה, ואת זה שזה היה מאתגר ברמה כזאת שיכולתי לעבור בהצלחה רק אם באמת התאמצתי להבין. נזכרתי במולים ומולארים ונויטרונים ופרוטונים ואיזוטופים וקרינה. כלומר, נזכרתי שפעם ידעתי ועכשיו קצת פחות.

אני מתגעגעת ללדעת טיפה יותר בכל יום. עדיין ברור לי שהתיכון היה אחד התקופות הפחות טובות, אבל אני מעריכה את הידע הזה שרכשתי.

הבנתי היום שאני אהיה חייבת ללמוד כל חיי, אחרת אשתגע. אהיה מהמבוגרות האלה שמתחילות בגיל 60 ללמוד כלכלה או איזה שטות כזאת. אני לא יודעת מספיק. לעולם לא אדע מספיק. אבל זה הכיוון שהאנרגיה שלי צריכה ללכת אליו. נשבר לי מהבדידות. נשבר מהגעגוע, מההרגשה שאין לי סיכוי ותמיד אהיה בשוליים של כל מצב חברתי שאגיע אליו. אני פשוט אלך ללמוד, רק ללמוד, ושם אני אמצא את האנשים עם התשוקה הזאת ושם אבזבז את האנרגיה שלי. בטוחה שיש מלא כאלה שבטוחים שהם לא ילכו ללמוד לעולם, זה רק בגלל מערכת החינוך המפגרת שעושה טראומה. הם יתפכחו, ונפגש באיזו אוניברסיטה בעוד שלוש-ארבע שנים.

נורמלית+-

ירדן.

נכתב על ידי , 9/2/2015 01:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)