לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

קמצוץ של הפרעות אכילה


אני הקול השפוי. אני הקול השפוי. אני הקול השפוי ואני חייבת להישאר הקול השפוי ואני חייבת לזרוק את כל מה ששמעתי ולהתעלם כי אני. הקול. השפוי. זאת חוצפה להגיד לי שאני צריכה להוריד 20 קילו וזה פוגע שהיא אומרת שאני טיפשה שאני מושפעת מהפרעות האכילה שיש לכולם מסביבי. 

אני! הקול! השפוי!

אני!

אני לא אקשיב. אני חייבת להיות הקול. חייבת.

אני הבחורה שאוכלת מה שהיא רוצה ושמתחשק לה. אני הבחורה עם הציצים הגדולים והתחת שיש בו מה לתפוס ואני שפויה. אני בן אדם. בן אדם שעולה במשקל, זה בהחלט נכון, כשהוא גר רחוק מהבית בשיתוף יחד עם עוד 14 בנות  שלכל.פאקינג. אחת. מהן. יש. הפרעת. אכילה. כזאת או אחרת. גם לי, ואל תחשבו ששבעת הבנים שיש לא עם הדברים האלה גם.

העלתי 5 קילו בחודשים האחרונים. נכון. יכולה להבטיח לכם שבקיץ אני אוריד אותם, זה כל שנה קורה לי. 

אסור לי להקשיב. אני בחורה בריאה. באמת, אני לא באמת שמנה. מלאה, אולי. בעיקר במקומות הנכונים, תשאלו את הבנים שהייתי איתם. עדיף שלא בעצם, זה מביך.

אמא ביקשה ממני לקום. אמרה לי שהשמנתי. שהיא לא יכולה לשתוק על זה. זה הכל השלכה של הפוביות שלה, זה כי היא שמנה והיא לא רוצה שאהיה בגילה כמוה.

זה לא עליי בכלל, זה עליה ואני חייבת לזכור את זה. חייבת!!!

"לא מכל נושא כאוב חייבים לבכות." היא אמרה לי. זין על זה. להכניס מאוזן אחת ולהוציא מהשנייה. יודעים למה? ברור שכן. אני הקול השפוי. *אני* הקול השפוי. א-ני. ותאהבו אותי, בבקשה.

קול שפוי.

ירדן.

נכתב על ידי , 19/2/2015 23:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Papillon ב-19/2/2015 23:53



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)