לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

משהו מיוחד


אנחנו כלכך אנושיים, אני ואתה. 


אנחנו מדברים שעות, על הכל, ואני הכי טובה כשאני איתך. אני מציגה את הכל, חושפת בפניך את כל הצלקות ואתה בפניי. זה מוזר, זה הכי מוזר כי הסיפור שלנו הוא קצת כמו הסיפור שלא נגמר לעולם, אותה גברת בשינוי אדרת, הקשר שלנו משתנה כל תקופה ונשאר אותו דבר.


אני אוהבת אותך


אתה אוהב אותי


ואנחנו שוכבים מחובקים על המיטה. וזה מה שאנחנו עושים, כמו ילדים בכיתה ו'. אולי יש משהו פתאטי בזה אבל פתאום הבנתי שאתה זה שבאמת מכיר, באמת מקשיב, ולא מבקש כלום חוץ ממני כעצמי והחיבוק הזה שאני יותר משמחה לתת ולקבל. וכשאתה אומר לי שיש לך אחרת בראש זה לא משנה בכלל כי זה לא קשור למה שקורה כאן כרגע. זה פשוט, ואולי בעצם ממש לא.


כי כרגע אני אוהבת להיות איתך ולדבר איתך ולהקשיב לך ולהיות שם. אבל אני חושבת שברגע שיהיה לי משהו אחר, מישהו אחר, זה יפסיק להיות כמו שזה, וכמו עוף חול הקשר שלנו ימות ויוולד מחדש בגלגולו הרביעי כמו שהיה כשהייתה לך חברה. וזה בסדר, ושנינו יודעים שזה יקרה, בלתי נמנע.


אולי אגיד לך את זה פעם, אבל בינתיים אסתפק בלציין את זה לעצמי-


תודה. תודה שאתה גורם לי להרגיש שווה, תודה שאתה דואג לי דאגה אמיתית. תודה שאתה לא שופט אותי


אף פעם. תודה שאתה שם. 


תודה שאתה גורם לי להרגיש שאוהבים אותי באמת בלי קשר לאיך אני נראת, תודה שאתה גורם לי להרגיש בבית. 


ירדן.

נכתב על ידי , 1/4/2015 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)