לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

התפלק לי האופטימי בלי שתכננתי


חג החירות. הלוואי והייתי יכולה למצוא את הדרך לצאת מהכבלים הפרטיים שלי.

בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצרים. ומה זה חופש בכלל? ניצחון האדם על עצמו.

 

הכבלים שלי. זה הלהגיד "לא נעים". זה לפחד לדבר עם אנשים חדשים. זה לבחון את עצמי במיליון מסננות, זה לרדת על עצמי בכל הזדמנות. אני מבינה שאני חייבת לאהוב את עצמי כי אני אקבל מספיק שיט מאנשים אחרים שאני לא צריכה להוסיף אליו.

 

אני כל הזמן צריכה להזכיר לעצמי שאני שווה משהו בכלל. אני כל הזמן צריכה להזכיר לעצמי שיש מעבר למגע ולנראות החיצונית, ובמקום ההוא נמצא המקום הנוח שלי.

מסיבות זה לא המקום שלי להרגיש בנוח. דיון אינטלקטואלי כן.

אבל שוב הכבלים האלה, הלוואי והייתי חופשייה בלי מפתח האלכוהול הזמני. הלוואי והייתי מפצחת כבר את החידה הזאת שנקראת אהבה עצמית. הלוואי והייתי רוקדת כאילו אף אחד לא מסתכל, ומפסיקה עם הקנאה המטומטמת הזאת בבנות שלעולם לא אהיה כמוהן וזה בסדר. איכשהו, זה בסדר.

 

אני כל הזמן צריכה להזכיר לעצמי שאני שווה.

אני כל הזמן צריכה לעשות רשימה בראש של האנשים שאוהבים אותי.

אני כל הזמן צריכה להזכיר לעצמי שיש עוד כלכך הרבה יותר מזה וזה בסדר לא להיות מושלמת בהכל.

 

יותר ממה שאוהבים אותי, אני יודעת שאני מסוגלת לאהוב חזק. אני מסוגלת ליפול מרוב אהבה ואני מסוגלת להכיל אנשים יחד עם הפצעים שלהם והצחוקים שלהם ואת כל כולם וזה מרגיש כל כך טוב.

אני מסוגלת לאהוב, וזה משהו שצריך לדעת והוא לא מובן מאליו.

אולי זאת התשובה שלי.

להסתכל על הכל באהבה גדולה.

שיהיה לכולנו חג שמח וכיפי,

ירדן.

נכתב על ידי , 3/4/2015 22:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Feel again ב-4/4/2015 00:46



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)