לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

מדינה מטומטמת


סבא שלי מת.

הוא בן 87, עם דימנציה וסרטן עור אלים. התחיל הקרנות לפני שבוע ושלושה ימים לתוך ההקרנות הוא מת. קו ישר. 

ו..הטוויסט:

מדא התליחו להחיות אותו. אבל הוא לא יתעורר יותר.מוות קליני. צמח. אפס גלי מוח. קליפה נושמת בעזרת מכונות. 

הבנאדם מת. הוא לא יישן ולא יאכל ולא יפתור תרגילים במתמטיקה ולא ישתעשע עם מקל הליכה ולא יכין לי ארוחת ערב כמו שאני אוהבת.

מת.

חי.

נושם בעזרת מכונה. 

קליפה

מת

חי

לא חי

לא יחזור

מת, נו.

מ-ת.

חי. בבית חולים. 

מדינה מטומטת, כי אסור לנתק את המכונה. זאת אומרת שהוא יהיה ככה במצב הזה, עד שהגוף שלו יבין שאין לו בשביל מה לחיות יותר. הוא יכול לחיות מצוין אבל מה זה שווה אם אין מי שיהנה מהגוף הזה? זה כואב. זה עוול. לנו וגם לו. אני לא מבינה את ההגיון, שמישהו יסביר לי את ההגיון מאחורי הטמטום הזה.

מוות קליני זה מוות. למה אי אפשר פשוט לתת לו למות. לתת לנו את הסגירה. את ההשלמה. כי הוא לא מת והוא לא חי וככה החיים שלנו נראים. תוכניות שיכולות להתבטל ברגע, שמחה מעורבבת באושר, רגשות ש..אני לא יודעת בכלל מה להרגיש.

זה מרגיש קהה. רדום. 

סבא שלי היה הכי מדהים בכל העולם והוא לא יחזור להיות הבנאדם הזה. והוא שוכב שם סתם. כי מישהו החליט שמוות קליני זה לא מספיק טוב כדי לנתק את המכונות. 

אני בסדר יחסית, אל תדאגו. מנסה לעטוף את עצמי באהבה. משתדלת לחיות כרגיל בינתיים. זה כואב אבל אני קצת מדחיקה את זה.

ירדן

נכתב על ידי , 22/6/2015 00:37  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Feel again ב-27/6/2015 13:19



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)