לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

אני לא


יש דברים שקשה לכסות עליהם. אני מכריחה את עצמי לדבר חזק יותר וזה עובד. אבל לפעמים, אני פשוט לא.

נניח, אני איטית. לא במחשבה או משהו כזה אבל אני מין קלאמזי חסרת תקנה, ואני אעשה משימה שיש לי הכי טוב שאני יכולה אבל ייקח לי זמן. אני לא טובה בלעבוד מהר בכלל. 

זה לא שאני לא טובה, אני די טובה. אבל לפעמים אני והסביבה לא בדיוק מתחברות בסמביוזה מושלמת כזאת שכל דבר ברור לידיים שלי בלי שאני אצטרך להוציא פקודה מהמוח שלי בכלל. וזה עניין, כי אנחנו חיים בעולם כזה שמהירות לפעמים עדיפה על איכות ולפעמים אני מרגישה כאילו בטוח רוב בני האדם בעולם הזה יותר טובם ממני בדבר × מסוים. 

זה עניין של עבודה עצמית ארוכת שנים, אבל להיות מעופפת זה סוג של מי שאני. 

אין לזה פואנטה, לטקסט הזה. סתם משהו ששמתי לב אליו ורציתי לתת לו מילים.

נכתב על ידי , 19/9/2015 02:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)